LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitzendbureau Creyfs Medical

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
HeleneJ
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 dec 2005 10:54

Re: Uitzendbureau Creyfs Medical

Ongelezen bericht door HeleneJ »

Ik heb wel eens een demo gezien voor bont, dus... wat je ermee wilt bewijzen weet ik niet..?
Het is logisch dat je vaak tegenstanders vindt, daarom zou het ook wel aardig zijn als er iemand is die wel goede ervaring(en) heeft met een RIB!

Aan het werk!
Berichten: 200
Lid geworden op: 06 dec 2005 16:04

Re: Uitzendbureau Creyfs Medical

Ongelezen bericht door Aan het werk! »

Ik wil helemaal niks bewijzen, ik denk alleen dat op forums etc. meer mensen te vinden zijn die het ergens mee oneens zijn. Ik denk dat de Nationale Ombudsman verhoudingsgewijs minder vaak wordt gebeld door mensen die aangeven dat ze géén klacht hebben... :wink:
GrAHW

HeleneJ
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 dec 2005 10:54

Re: Uitzendbureau Creyfs Medical

Ongelezen bericht door HeleneJ »

Wat een opmerking..

Je gaat toch ook niet naar de Eerste Hulp om mee te delen dat je niks mankeert?!!

:wink:

Aan het werk!
Berichten: 200
Lid geworden op: 06 dec 2005 16:04

Re: Uitzendbureau Creyfs Medical

Ongelezen bericht door Aan het werk! »

@Helene: Inderdaad. Volgens mij hebben we een miscommunicatie: jij vroeg waarom er op dit forum geen berichten staan van mensen met goeie ervaringen, toch? :?

Berichten: 146
Lid geworden op: 05 sep 2005 22:04

Re: Uitzendbureau Creyfs Medical

Ongelezen bericht door »

Misschien kun je hier wat mee: waarom zeg je dat je het helemaal zelf hebt gedaan, terwijl je eerst aangeeft dat je hulp hebt gehad? Ik vraag dat, omdat er op dit forum veel mensen zijn die beweren dat je niks aan een RIB hebt, omdat ze zelf een vacature hebben gevonden, maar het is niet altijd aan dat ene aspect af te meten of je er iets aan hebt gehad. Hoe zit dat in jouw geval?
Helemaal mee eens. Het gaat erom dat er tijdens het traject stappen worden ondernomen om clienten kansrijker te maken op de arbeidsmarkt. Als dat lukt bijvoorbeeld door iemand meer zelfvertrouwen te geven dan heeft het het traject al zin. Ik heb echt clienten zien opbloeien door hun sterke punten te benoemen en hen daarmee te complimenteren. Klinkt heel flauw en simpel maar als ze dat zelfvertrouwen meenemen naar een sollicitatiegesprek en de baan vervolgens krijgen is dat wel mede dankzij het traject. Natuurlijk heeft de client het meeste zelf gedaan, hij of zij is nog steeds de zelfde persoon met de zelfde werkervaring en capaciteiten. Maar dat zelfvertrouwen kan heel goed helpen bij het krijgen van een baan.

Simpel voorbeeld: ik gaf een cliente de tip om tijdens sollicitatiegesprekken wat meer te ontspannen en af en toe te glimlachen. Ze kwam namelijk nogal verkrampt over tijdens de rollenspellen. Eerstvolgende gesprek: baan! Terwijl ze daarvoor wel vaak werd uitgenodigd maar nooit aangenomen.

Wat betreft het netwerk: dat is wel belangrijk niet zaligmakend. Het onderhouden van een netwerk kost enorm veel tijd. De meeste mensen zijn prima zelf in staat een netwerk op te bouwen en te onderhouden als ze daar hulp bij krijgen. Ik krijg regelmatig vacatures binnen uit mijn netwerk maar voor de meeste vacatures heb ik geen geschikte kandidaten. Dan haken werkgevers snel af want als je 2 keer nee moet zeggen gaan ze ergens anders zoeken.

Aan het werk!
Berichten: 200
Lid geworden op: 06 dec 2005 16:04

Re: Uitzendbureau Creyfs Medical

Ongelezen bericht door Aan het werk! »

T2 ik ben inmiddels razend benieuwd waar je werkt... je visie strookt met de mijne..
Groet AHW

Berichten: 146
Lid geworden op: 05 sep 2005 22:04

Re: Uitzendbureau Creyfs Medical

Ongelezen bericht door »

Je kunt me mailen: [email protected].

HeleneJ
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 dec 2005 10:54

Re: Uitzendbureau Creyfs Medical

Ongelezen bericht door HeleneJ »

En ben aangenomen voor de baan!

tomaatje
Berichten: 318
Lid geworden op: 13 dec 2005 20:27

Re: Uitzendbureau Creyfs Medical

Ongelezen bericht door tomaatje »

Ja en :?:

themaster
Berichten: 138
Lid geworden op: 16 okt 2005 14:47

Re: Uitzendbureau Creyfs Medical

Ongelezen bericht door themaster »

zelfvertrouwen krijgen en dat voor 3500 euro dan zijn er ook wel andere mogelijkheden die beter werken.

reintegratie is bemiddelen naar werk niet die onzin die ze zelf doen.

het bemiddelen heb ik zelf ook meegemaakt weet je wat dat is in een klas van 10 a 15 man achter pc´s gaan zitten en vacaturesites doorspitten.

alleen werk.nl mag niet want die vacatures zijn niet goed, alleen vergeten die guppies dat al die vacatures ook op hun aangeboden sites staan dus gewoonweg hetzelfde.

nou als dat 3500 euro kost dat kan ik thuis ook wel hoor

tomaatje
Berichten: 318
Lid geworden op: 13 dec 2005 20:27

Re: Uitzendbureau Creyfs Medical

Ongelezen bericht door tomaatje »

themaster. geheel mee eens

kidcat
Berichten: 180
Lid geworden op: 06 sep 2005 22:56

Re: Uitzendbureau Creyfs Medical

Ongelezen bericht door kidcat »

alleen werk.nl mag niet want die vacatures zijn niet goed
Wat is daar dan mis mee? Zijn vacatures van het CWI toch? Hebben ze daar ook uitgelegd WAAROM die vacatures niet goed zijn???

Inderdaad ja, je komt die vacatures op allerlei sites tegen...

En zelfvertrouwen? Daar moet je juist NIET voor bij een RIB zijn :wink:

Kid

themaster
Berichten: 138
Lid geworden op: 16 okt 2005 14:47

Re: Uitzendbureau Creyfs Medical

Ongelezen bericht door themaster »

volgens hun zuigt het cwi en klopt werk.nl niet

als je hun dan confronteerd met dezelfde vacatures op hun sites zeggen ze ja maar die zijn anders en als je bewijs laat zien lopen ze weg

kidcat
Berichten: 180
Lid geworden op: 06 sep 2005 22:56

Re: Uitzendbureau Creyfs Medical

Ongelezen bericht door kidcat »

Wow.... lekker stelletje aso's daar :evil:

Als je via werk.nl solliciteert krijg je idd eigenlijk 0,0 reactie, maar toch... ik blijf het steeds maar weer proberen.

Krijg je eigenlijk wel reacties op de door hun 'goedgekeurde' sites?

Kid
Laatst gewijzigd door kidcat op 19 dec 2005 22:42, 1 keer totaal gewijzigd.

themaster
Berichten: 138
Lid geworden op: 16 okt 2005 14:47

Re: Uitzendbureau Creyfs Medical

Ongelezen bericht door themaster »

dat is standaard bij de reintegratiebedrijven

je moet niet vergeten ze vangen toch ff ruim 5000 euro voor je

3500 gegarandeerd en de rest als ze je plaatsen

vind je het gek dat ze als paddo´s uit de grond schieten

Gesloten