LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Volzittende treinen

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
fcvdwerf
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jun 2005 16:51

Re: Volzittende treinen

Ongelezen bericht door fcvdwerf »

het was niet persoonlijk bedoeld hoor zo vaak hetzelfde geluid als ik van rotterdam naar deventer of enschede reist.
en dat doe ik regelmatig wie weet hrb ik daar de handigheid in gekregen waar ikmoet gaan zitten.
ondanks dat in utrecht er ook een stuk aangekoppeld word

duif2
Berichten: 16
Lid geworden op: 21 dec 2005 19:03

Re: Volzittende treinen

Ongelezen bericht door duif2 »

Nee laat lekker die 1e klas bestaan.
En dan met wat meer controle, zodat ik niet met mijn dure kaartje alle 2e klas passagiers naast me krijg.
Betaal gewoon wat meer dan heb je zeker een plaats!

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Volzittende treinen

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Nog meer betalen aan die oplichtersbende van NS zeker? Nee dank je wel, ze zijn al duur genoeg.

Eerste klas zit vaak voor 95 % leeg zeker buiten de spitsuren. Ik vind het dan ook heel normaal dat de eerste klas verdwijnt of sterk inkrimpt zodat er voor mensen met een wat minder grote beurs ook een redelijke kans op een zitplaats is.

Strengere controle is zeker een aanrader, al moeten ze dan wel wat strenger zijn. Een boete van 35 euro boven op de ritprijs is natuurlijk een lachertje.

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: Volzittende treinen

Ongelezen bericht door tienepien »

het was niet persoonlijk bedoeld hoor zo vaak hetzelfde geluid als ik van rotterdam naar deventer of enschede reist.
en dat doe ik regelmatig wie weet hrb ik daar de handigheid in gekregen waar ikmoet gaan zitten.
ondanks dat in utrecht er ook een stuk aangekoppeld word
Ik lees nu net ook dat mijn reactie misschien wat chagrijning over komt. Zo was hij zeker niet bedoeld :)

Nu de koplopers zijn dichtgelast, moet je nog beter nadenken over waar je de trein in stapt :) Ik heb er ondertussen ook handigheid in gekregen om om de juiste plek in te stappen :)

Gesloten