Re: bellphoto
Geplaatst: 15 feb 2013 09:53
Helaas heb ook in een slechte ervaring met Bell Photo.
Het eerste bezoek was prima. De opnames gingen goed. Mijn dochter is mooi op de foto gezet.
Echter bij het verkoopbezoek zijn er foto's afgedrukt die ik niet mooi vond! We hebben de rest van de foto's op de computer bekeken en daar kwam ik tot de conclusie dat er vele mooiere fotos gemaakt zijn. Maar ja, om die na te bestellen betaal je de hoofdprijs! Belachelijk!
We zijn echt prima geholpen door de fotograaf, daar heb ik niets op tegen, maar de manier waarop ze geld proberen te verdienen vind ik zeer spijtig.
Aangezien we graag nog een foto voor opa en oma wilden bijbestellen, ben ik later nog weer teruggeweest om foto's na te bestellen.
Dit bezoek vond ik allerminst prettig! Ik ben geholpen door een stagiaire die er die avond alleen voor stond. (Hier kon zij ook niets aan doen natuurlijk, maar dat steekt al, een slecht puntje vanuit het bedrijf; een stagiaire alleen laten staan in de winkel). Ik was er om 10 voor 8, de winkel zou geopend zijn tot 9 uur. Maar ze zei doodleuk -toen ze eindelijk opmerkte dat ik bij de balie stond- dat ze net alles aan het afsluiten was en zo naar huis zou gaan.. Ik heb daar maar even niets over gezegd..
Toen ik aangaf dat ik de fotos van mij dochter nog eens wilde bekijken, gaf ze aan ze niet te kunnen vinden. Na veel gezoek heeft ze ze eindelijk gevonden. We hebben de foto's bekeken. Bij de collectie zat ook een hele groto portret foto. En deze wilde ze me natuurlijk graag verkopen! Ik twijfelde over deze foto, omdat ik deze te groot vond. Ze zei: Ik heb net een mailtje gekregen van het hoofdkantoor je de duurste foto nu met 50% korting mee mag nemen! Nog steeds twijfelde ik. Ik vond het een hele mooie foto, maar gewoon een heel onhandig formaat. Uiteindelijk heeft ze me over weten te halen. En toen ik eenmaal buiten was, weet ik waar mijn twijfel vandaan kwam. Namelijk, bij het eerste verkoopmoment had ik deze zelfde foto ook nabesteld, maar dan in a4 formaat! Ik was dit alleen bij het laatste bezoek met de stagiaire weer vergeten. Ik baalde ontzettend! maar goed, dat is mijn eigen fout geweest.
Een week later kreeg ik een telefoontje van Bell Photo dat mijn nabestelde foto klaar zou liggen. Deze was reeds betaald. Ik legde haar de situatie uit en vroeg haar of het mogelijk was om de bestelling terug te draaien. Dit was niet mogelijk, logisch, maar toch het proberen waard.
Toen ik een paar weken daarna de foto wilde komen ophalen, was er een bericht op de balie gezet dat Bell Photo momenteel gesloten was. Ik zag wel lichten branden, dus dacht dat ze misschien pauze had. Aangezien ik niet veel tijd meer kon besteden in de stad, ben ik naar huis gegaan en de week erna teruggekomen. Ook nu stond dit bericht op de balie.
Een week later heb ik het weer geprobeerd en nu stond er aangegeven: Tot medio januari is Bell Photo gesloten.
Toen ik eind januari weer wilde terugkomen, heb ik eerst thuis geprobeerd om bell photo te bellen. Dit om te checken of ze nu echt wel geopend zouden zijn.
Eerst heb ik het telefoonnummer van Naarden geprobeerd, hierbij kreeg ik geen gehoor. Wanneer ik daarna het telefoonnummer van het filliaal in Zwolle wilde bellen kreeg ik ook hier geen gehoor.
Toen stuitte ik op google op het bericht dat Bell Photo failliet zou zijn!
Nu baal ik ontzettend! Ten eerste omdat ik mijn foto nog in Zwolle ligt die ik eigenlijk niet hoef.. maar goed, dat is mijn eigen probleem. Ten tweede, ik heb de foto betaald, dus ik wilde foto nu ook wel graag hebben! Het bedrijf kan toch niets met de fotos? Vernietigen lijkt me dan belachelijk!
Ik krijg op geen enkele manier contact met bell photo, dus probeer ik op deze manier tips te krijgen om toch mijn foto nog te kunnen ontvangen.
Het eerste bezoek was prima. De opnames gingen goed. Mijn dochter is mooi op de foto gezet.
Echter bij het verkoopbezoek zijn er foto's afgedrukt die ik niet mooi vond! We hebben de rest van de foto's op de computer bekeken en daar kwam ik tot de conclusie dat er vele mooiere fotos gemaakt zijn. Maar ja, om die na te bestellen betaal je de hoofdprijs! Belachelijk!
We zijn echt prima geholpen door de fotograaf, daar heb ik niets op tegen, maar de manier waarop ze geld proberen te verdienen vind ik zeer spijtig.
Aangezien we graag nog een foto voor opa en oma wilden bijbestellen, ben ik later nog weer teruggeweest om foto's na te bestellen.
Dit bezoek vond ik allerminst prettig! Ik ben geholpen door een stagiaire die er die avond alleen voor stond. (Hier kon zij ook niets aan doen natuurlijk, maar dat steekt al, een slecht puntje vanuit het bedrijf; een stagiaire alleen laten staan in de winkel). Ik was er om 10 voor 8, de winkel zou geopend zijn tot 9 uur. Maar ze zei doodleuk -toen ze eindelijk opmerkte dat ik bij de balie stond- dat ze net alles aan het afsluiten was en zo naar huis zou gaan.. Ik heb daar maar even niets over gezegd..
Toen ik aangaf dat ik de fotos van mij dochter nog eens wilde bekijken, gaf ze aan ze niet te kunnen vinden. Na veel gezoek heeft ze ze eindelijk gevonden. We hebben de foto's bekeken. Bij de collectie zat ook een hele groto portret foto. En deze wilde ze me natuurlijk graag verkopen! Ik twijfelde over deze foto, omdat ik deze te groot vond. Ze zei: Ik heb net een mailtje gekregen van het hoofdkantoor je de duurste foto nu met 50% korting mee mag nemen! Nog steeds twijfelde ik. Ik vond het een hele mooie foto, maar gewoon een heel onhandig formaat. Uiteindelijk heeft ze me over weten te halen. En toen ik eenmaal buiten was, weet ik waar mijn twijfel vandaan kwam. Namelijk, bij het eerste verkoopmoment had ik deze zelfde foto ook nabesteld, maar dan in a4 formaat! Ik was dit alleen bij het laatste bezoek met de stagiaire weer vergeten. Ik baalde ontzettend! maar goed, dat is mijn eigen fout geweest.
Een week later kreeg ik een telefoontje van Bell Photo dat mijn nabestelde foto klaar zou liggen. Deze was reeds betaald. Ik legde haar de situatie uit en vroeg haar of het mogelijk was om de bestelling terug te draaien. Dit was niet mogelijk, logisch, maar toch het proberen waard.
Toen ik een paar weken daarna de foto wilde komen ophalen, was er een bericht op de balie gezet dat Bell Photo momenteel gesloten was. Ik zag wel lichten branden, dus dacht dat ze misschien pauze had. Aangezien ik niet veel tijd meer kon besteden in de stad, ben ik naar huis gegaan en de week erna teruggekomen. Ook nu stond dit bericht op de balie.
Een week later heb ik het weer geprobeerd en nu stond er aangegeven: Tot medio januari is Bell Photo gesloten.
Toen ik eind januari weer wilde terugkomen, heb ik eerst thuis geprobeerd om bell photo te bellen. Dit om te checken of ze nu echt wel geopend zouden zijn.
Eerst heb ik het telefoonnummer van Naarden geprobeerd, hierbij kreeg ik geen gehoor. Wanneer ik daarna het telefoonnummer van het filliaal in Zwolle wilde bellen kreeg ik ook hier geen gehoor.
Toen stuitte ik op google op het bericht dat Bell Photo failliet zou zijn!
Nu baal ik ontzettend! Ten eerste omdat ik mijn foto nog in Zwolle ligt die ik eigenlijk niet hoef.. maar goed, dat is mijn eigen probleem. Ten tweede, ik heb de foto betaald, dus ik wilde foto nu ook wel graag hebben! Het bedrijf kan toch niets met de fotos? Vernietigen lijkt me dan belachelijk!
Ik krijg op geen enkele manier contact met bell photo, dus probeer ik op deze manier tips te krijgen om toch mijn foto nog te kunnen ontvangen.