Re: Simyo, wie heeft er ervaring mee en is het goed of slecht
Geplaatst: 10 mei 2007 13:54
Geen problemen, niet met aanmelden, niet met bellen (perfect netwerk) en niet met betalen.
Ik heb niet eens een creditcard en toch waardeer ik af en toe op. Via een overschrijving van de bank gaat dat perfect. Nog steeds een veel veiliger methode dan een creditcard.
Ik kan dutchjett aanbevelen om zijn creditcard niet meer te gebruiken. Zelfs de sites van de organisaties die decreditcards uitgeven zijn lek. En betalen met een creditcard nummer houdt in dat een ander je nummer heeft en het dus ook kan misbruiken.
Beschuldigend naar Symio wijzen is mijns inziens niet juist, tenzij je een creditcard hebt aangeschaft speciaal voor Symio en hem nooit ergens anders hebt gebruikt.
Dat de helpdesk duurder is lijkt me logisch. Bij andere providers betaal je tot 15 cent per minuut extra. Dan is het ook wel mogelijk dat van alle miljoenen die dat voor zo'n provider oplevert een helpdesk tegen een lager tarief aan te houden.
Ik heb niet eens een creditcard en toch waardeer ik af en toe op. Via een overschrijving van de bank gaat dat perfect. Nog steeds een veel veiliger methode dan een creditcard.
Ik kan dutchjett aanbevelen om zijn creditcard niet meer te gebruiken. Zelfs de sites van de organisaties die decreditcards uitgeven zijn lek. En betalen met een creditcard nummer houdt in dat een ander je nummer heeft en het dus ook kan misbruiken.
Beschuldigend naar Symio wijzen is mijns inziens niet juist, tenzij je een creditcard hebt aangeschaft speciaal voor Symio en hem nooit ergens anders hebt gebruikt.
Dat de helpdesk duurder is lijkt me logisch. Bij andere providers betaal je tot 15 cent per minuut extra. Dan is het ook wel mogelijk dat van alle miljoenen die dat voor zo'n provider oplevert een helpdesk tegen een lager tarief aan te houden.