LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wanadoo Family; wel internet , geen telefoon

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
fahiemoto

Re: Wanadoo Family; wel internet , geen telefoon

Ongelezen bericht door fahiemoto »

Ik ben alle grote providers in Nederland wel afgegaan. van Tiscali, Casema tot jawel...Wanadoo. Ik lees vaak over mensen die ongelukkig zijn bij hun provider. Ik ben daar niet één van. (en ik internet, download, en bel veel)

Ik heb op het moment Wanadoo Familie en moet zeggen dat ik er heeel blij mee ben. Telefonie diensten zijn uitstekend en Internet is Topie. Jammer om te horen dat er velen zijn die er problemen mee hebben. Enigste waar ik niet over te spreken ben is de nieuwserver van Wanadoo, goede retentie maar "Thats It!"

Ik vindt dat de ISP's de goede kant opgaan in Nederland. Kijk maar naar Casema die diensten aanbiedt als "Snelhelp".

En ja, het is nu mogelijk om Wanadoo Telefonie zonder KPN aan te vragen
je kan ook het huidige nummer porteren. Meer info vinst je op:

http://www.wanadoo.nl/adsl/adsl_telefonie.html

gvlsblm

Re: Wanadoo Family; wel internet , geen telefoon

Ongelezen bericht door gvlsblm »

Ik gebruik Wanadoo famelie nu 2 maanden en heb totaal geen problemen. Ik begrijp dat het alarm bij jouw voor dr lifebox zit. Bij Wanadoo heb ik gelezen dat er niets voor de lifebox mag zitten. De lifebox moet het eerste apparaat op de lijn zijn. Misschien heb je aan mijn opmerking iets, om de problemen op te lossen. Groeten, Geert.

Gesloten