LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aanvullend zonder basis

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: aanvullend zonder basis

Ongelezen bericht door Rasje34 »


Geplaatst op: 21 Jan 2006 23:36 Onderwerp:

Quote:
Waarom trouwens verzekeren bij Delta Lloyd? Is één van de duurste aanbieders in de markt voor zorgverzekeringen (en kwalitatief zeker niet één van de besten


Via ons zijn ze toch niet zo duur hoor (82,47 voor de basis, 12% korting op de AV's). Kwalitatief niet een van de besten? Ben benieuwd waar je ze dan mee vergelijkt
Vergelijk het eens met O.N.V.Z. ???

Peetje
Berichten: 22
Lid geworden op: 05 jan 2005 14:59

Re: aanvullend zonder basis

Ongelezen bericht door Peetje »

Ik ben in 2005 bij Stad Rotterdam verzekerd geweest en wilde voor 2006 ook aanvullend daar verzekerd blijven ivm met orthodontiekosten. Voor de basisverzekering kon ik in het collectief van Zilveren Kruis-Achmea, dat was voor mij het goedkoopste.

Dus ik mijn basisverzekering bij stad rotterdam opgezegd. En ja, nu hebben ze mijn aanvullende verzekering ook meteen opgezegd, want je kan daar niet een losse aanvullende polis nemen blijkbaar. En dat wist ik dus niet, het stond ook nergens in de papieren of op de website. Ik ben er best boos over, want ik ben nu dus gedeeltelijk onverzekerd. En de mevrouw van de helpdesk van Stad Rotterdam beweerde dat er veel meer verzekeraars zijn waar je helemaal geen losse aanvulling kunt nemen. Belachelijk! Die keuzevrijheid zou een van de voordelen van de nieuwe zorgverzekering zijn, maar in de praktijk word je weer genaaid. :(

Ladasyroste
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 nov 2005 22:42

Re: aanvullend zonder basis

Ongelezen bericht door Ladasyroste »

geen antwoord meer
Sorry oomhenk, ik heb het een beetje erg druk en zelfs geen tijd gehad om op dit forum te komen :oops: Ligt dus niet aan DL!

Tandarts kan dus ook alleen worden aangevraagd.

webmaat
Berichten: 39
Lid geworden op: 04 dec 2005 01:12

Re: aanvullend zonder basis

Ongelezen bericht door webmaat »

Intussen schijnen wat mensen enkel een tandartsverzekering bij De Friesland afgesloten te hebben: lage pemie tegen redelijke vergoeding. Rr is tot mei geen medische selectie. Kijk even op de website
http://www.zorgwet.info onder de link forum chrono naar de discussie-items over De Friesland van gisteren 04-02-2006

Ik geloof dat je bij PNO Media wel enkel een aanvullende verzekering kunt nemen. De tandarts moet wel in combinatie met de AV genomen worden, In de AV zit al 100 euro extra vergoeding voor de tandarts. Voor de duurste tandartsenverzekering is daar wel een eigen medische verklaring vereist.


Hartelijke groeten
Webmaat

Jan-E
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 dec 2005 23:24

Re: aanvullend zonder basis

Ongelezen bericht door Jan-E »


oomhenk
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 dec 2004 13:26

Re: aanvullend zonder basis

Ongelezen bericht door oomhenk »

Ladasyroste
Sorry oomhenk, ik heb het een beetje erg druk en zelfs geen tijd gehad om op dit forum te komen Ligt dus niet aan DL!

Tandarts kan dus ook alleen worden aangevraagd.
hmm, leuke grap, maar op eerder genoemd telefoon nr zeggen ze dat dit niet mogelijk is. alleen complete paketten.

Ladasyroste
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 nov 2005 22:42

Re: aanvullend zonder basis

Ongelezen bericht door Ladasyroste »

hmm, leuke grap, maar op eerder genoemd telefoon nr zeggen ze dat dit niet mogelijk is. alleen complete paketten.
oomhenk, over dergelijke serieuze zaken maak ik geen grapjes. heb al een flink aantal mensen aan alleen een tandartsdekking bij DL geholpen. kortom mijn telefoon wacht wel op een reactie :lol:

oomhenk
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 dec 2004 13:26

Re: aanvullend zonder basis

Ongelezen bericht door oomhenk »

Ladasyroste
over dergelijke serieuze zaken maak ik geen grapjes. heb al een flink aantal mensen aan alleen een tandartsdekking bij DL geholpen. kortom mijn telefoon wacht wel op een reactie
ik had al gebeld en mij werd dus verteld dat tandarts alleen in combinatie met een totaal pakket kon.
vreemd.

Ladasyroste
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 nov 2005 22:42

Re: aanvullend zonder basis

Ongelezen bericht door Ladasyroste »

ik had al gebeld
oomhenk,

Weet niet met wie er gebeld is, bel mij (=Ron) op 0182-689986 en ik maak dat in orde :wink:

Gesloten