LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bodystyling: trap niet in hun garantie!

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
angel1978

Re: Bodystyling: trap niet in hun garantie!

Ongelezen bericht door angel1978 »

Gister gepubliceerd: een onderzoek van de universiteit van Wageningen door prof.dr. Edith Feskens: Alleen met intensieve begeleiding val je blijvend af.
Kan je hier even een linkje van plaatsen, want ik betwijfel of dat inderdaad de strekking van het verhaal was !

Wat betreft kosten:

1500 euro voor een beetje liggend bewegen in een warme ruimte :?
De methode is gericht op afbraak van overtollig vet en zorgt tevens voor een geleidelijke opbouw en versteviging van je spieren en huid.
Opbouw en versteviging van spieren betekent automatisch een gewicht TOENAME ( spieren zijn zwaarder dan vet ). Hoezo dus gewichtsreductie ?
De warmte in de cabine bevordert de gewichtsafname
Ja, je zweet :?
Dus achteraf weeg je wel een stuk minder ja... Wat je er daarna weer bijdrinkt omdat je je vocht op peil moet houden..
Hier val je dus NIETS vanaf, omdat je amper verbrandt en zeker geen vet.

1500 euro voor een 'behandeling' zonder dat dit effect heeft en terwijl je dezelfde resultaten ( en beter ) kan bereiken door dat half uurtje ( x2 ) per week buiten te gaan wandelen...

Hoezo duur :?

JeHaMi

Ongelezen bericht door JeHaMi »

Beste Angel1978
Linkje? aub: http://www.gelderlander.nl/algemeen/gez ... -bloot.ece http://www.agripress.be/start/artikel/343472/nl en nog een stuk op wat, google maar.

1500euro voor ...enz
alles is versimpelbaar: een beetje tegen een bal aan trappen en 1500 euro per dag ontvangen is ook versimpeling van professioneel voetbal.

Intensief oefenen (sporten) is spieren opwarmen en het lichaam aan het verbranden zetten. Het opwarmen wordt voor je gedaan en omdat je ligt worden je gewrichten veel minder belast, maar je zult echt moeten zweten.

Van vet naar spieren betekent zwaarder worden; Die onzin wordt overal gebruikt.
Probeer nu maar gewoon je vet% omlaag te brengen, die opgeblazen spiermassa komt echt niet en blijkt een heel ander verhaal te zijn.

Hier val je niets van af....
Idem onzin want het blijkt in de praktijk net zo goed te werken als in de theorie.
De mensen de het met een half uurtje wandelen lukt, die komen hier echt niet terecht. Ze zouden wel gek zijn.

Hoezo duur
Je geld verspillen aan dieëten die je in twee weken tien kilo laten afvallen, waarna het er in de volgende twee maanden weer dubbel aanzit, dat is pas geld verspillen.
Als je professioneel begeleid wordt naar een andere leef-& voedingstijl en met garantie een kuur volgt, is het wel duur (persoonlijke begeleiding kost geld) maar niet verspilde moeite/geld.

Dit is geen geloof, maar realiteit

angel1978

Alleen met intensieve begeleiding val je blijvend af.
Kijk.. Nu uit de link blijkt dit dus al onzin !
De methode met de intensieve begeleiding lijkt de beste te zijn uit de test ( van 4 !!! ), waarbij de onderzoekers zelf ook nog aangeven dat er meer onderzoek nodig is..
Het zegt dus NIETS over dat dit de enige manier is. Uit zijn verband getrokken statement dus in je post en suggereert iets dat niet waar is ( als je wil afvallen, dan moet je dat op deze manier doen ! ).
alles is versimpelbaar: een beetje tegen een bal aan trappen en 1500 euro per dag ontvangen is ook versimpeling van professioneel voetbal.
Klopt.. maar wat is nu je punt ?
Intensief oefenen (sporten) is spieren opwarmen en het lichaam aan het verbranden zetten. Het opwarmen wordt voor je gedaan en omdat je ligt worden je gewrichten veel minder belast, maar je zult echt moeten zweten.
Om af te vallen, zul je energie moeten verbranden. Zweten is geen teken van verbranding, maar een systeem om overtollig warmte af te voeren ( d.m.v. vocht ). Als je van buitenaf warmte toevoert en daardoor gaat zweten, ga je echt geen energie verbranden.. Je raakt alleen maar vocht kwijt.
Daar heb je dus helemaal niets aan ( dat vocht moet je toch weer aanvullen ).
Gewrichten niet belasten kan je ook doen door te gaan zwemmen. Daar verbrand je tenminste energie mee.
Wederom mis ik je punt hier !
Van vet naar spieren betekent zwaarder worden; Die onzin wordt overal gebruikt.
Probeer nu maar gewoon je vet% omlaag te brengen, die opgeblazen spiermassa komt echt niet en blijkt een heel ander verhaal te zijn.
Door 2x een half uurtje per week te zweten :?
Wie praat er nu onzin !
Heb op zich niets tegen die 'beweging'. Wel met de zogenaamde 'begeleiders' die hier een slaatje uit proberen te slaan !

Jammer dat je niet eens probeert om je 'claims' te onderbouwen..
Het blijven losse kreten !

JeHaMi

Ongelezen bericht door JeHaMi »

Beste Angel1978
Natuurlijk is het niet de ENIGE methode, wel is het een methode die werkt, en vooral op de langere duur.
die gevraagde onderbouwing heb ik 19 okt al gegeven, we voeren een achterhoede gevecht.
Wat betreft onderzoekers en verder onderzoek wat nodig is, dat is een standaard afsluiting, omdat een onderzoek altijd uitgebreider kan en wetenschappers ook werk willen houden.
Wat verbranden, zweten en zwemmen betreft: de meeste bezoekers hebben al de gebruikelijke oplossingen uitgeprobeerd en komen er alleen niet uit. Die begeleiding is voor deze mensen essentieel. Als je denkt dat je het alleen kan, moet je dat vooral proberen, lukt het ben je goedkoper uit.

angel1978

die gevraagde onderbouwing heb ik 19 okt al gegeven
Sorry, maar daar staat een reclamepraatje, geen onderbouwing :wink:
Wat betreft onderzoekers en verder onderzoek wat nodig is, dat is een standaard afsluiting, omdat een onderzoek altijd uitgebreider kan en wetenschappers ook werk willen houden.
De gebruikelijke dooddoener, maar niet echt steekhoudend...
Die begeleiding is voor deze mensen essentieel.
Wat je dus eigenlijk zegt, is dat al die verhalen over oefeningen, cabines en individuele programma's slap gezwets is... Het gaat erom dat er iemand je persoonlijk op de huid zit en met veel praten en motiveren probeert je op het goede pad te houden.

Begrijp me goed, daar heb ik volstrekt geen moeite mee..
Als mensen 1500 euro willen betalen voor een mental coach omdat ze zelf niet de juiste motivatie op kunnen brengen, dan moeten ze dat vooral doen..

Maar die kletspraat eromheen; een mooi verhaaltje, zonder dat het zegt waar het echt om gaat :?
Vertel gewoon waar het echt om gaat ...

peamartens

Ongelezen bericht door peamartens »

Ik sport al meer dan 10 jaar bij bodystyling Maastricht, en ben zeer tevreden over hun vakkundigheid. Er is me nooit teveel beloofd en ik vindt dat ze samen met hun klanten naar een goede oplossing zoeken. Ze geven je echt die stok achter de deur die je zo hard nodig hebt. En ze zeggen eerlijk dat je er zelf achter moet staan. Bodystyling is een natuurlijke methode (voeding en beweging) dus geen wondermiddel want dat bestaat niet. Maar de goede begeleiding en de prettige sfeer is er wel degelijk. Dus ik snap die negativietijd niet. Ik ervaar het samen met heel veel klanten als zeer prettig sporten, en afvallen.
Groet Patricia. :D :D :D

kellyskeezer

Ongelezen bericht door kellyskeezer »

Ik ben er echt van overtuigd dat bodystyling super is en werkt. Iedereen bij de bodystyling waar ik zit lukt het.

Zelf ben ik 18 kilo tot nu toe afgevallen. van 81 kilo naar 63. Ik wil doorgaan tot de 58.
Motivatie is echter wel nodig om het (langer) vol te houden!

Maar het heeft mijn leven echt veranderd! ik ben het levende bewijs ervan. Veel vriendinnen van me zijn het daardoor ook gaan doen en hebben dezelfde weg als mij doorlopen!

het is ook iets waar je je hele leven mee bezig kunt blijven en als het ware je eetpatroon erdoor veranderd.

kellyskeezer

Ongelezen bericht door kellyskeezer »

Ik zit inderdaad in Sittard. Ligt het aan het zuiden :D

Voor mensen die eraan willen beginnen (en door bovenstaande vraag)

Je moet minimaal per 10 x betalen (2x per week gaan dus voor 5 weken) en dat kost je 220 euro.

Probeer het en je zult zelf zien dat het werkt. Daarna kun je uiteraard altijd stoppen of bijpakken.

Je hebt ook mooie kortingen bijvoorbeeld 20 x voor 340 ipv 440 euro heb ik laatst betaald. Dan is het twee en een halve maand voor 340 euro.

williescheijen

Ongelezen bericht door williescheijen »

Hoi
Ik sport bij caro-line in brunssum en is geloof ik wel de goedkoopste !!
10 x sporten voor 105 euro !! of en abonnement voor 55 euro per maand en dan mag je ONBEPERKT !!! sporten in warmte cabine !!
En ZEER zeker resultaten !!
Grts Willie

Loessmullie

Ongelezen bericht door Loessmullie »

De reactie die geplaatst wordt door de medewerkster van de bodystyling, is absoluut niet klantgericht nee. daar kan ze nog wel een cursus in volgen.

Maar voor mijn heeft de bodystyling 10 jaar geleden weldegelijk gewerkt. Ik ben er 29 kilo mee afgevallen en aantal cm weet ik niet meer precies, maar ik ben van maat 44 naar 38 gegaan. Dus dat het werkte bij mij, echt wel.
Maar het is niet zo dat het allemaal vanzelf gaat, je moet er natuurlijk wel wat voor doen. Niet alleen de bodystyling opzich, maar je moet ook echt wel op je voeding letten en deze echt aanpassen. Anders is het natuurlijk weggegooid geld.

Ik begin volgende week weer met de bodystyling, omdat ik 11 kilo weer wil afvallen. Ik heb eigenlijk 9 jaar lang op het zelfde gewicht gezeten.

En ja, alweer... Je moet er wel aan blijven werken.

Gesloten