LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mag je de nominale premie januari verrekenen met noclaim255?

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.

vind u verrekening noclaim met premie januari redelijk ?

ja, want noclaim is mijn eigen geld, en dat wil ik zo snel mogelijk hebben !
11
58%
nee, ik wacht mijn tijd wel af
8
42%

Totaal aantal stemmen: 19

Dilbert29

Re: mag je de nominale premie januari verrekenen met noclaim255?

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik heb het niet over jou en die andere zielepoten. Ik heb nog een vraag aan jou, hoelang moet je nog studeren? Ik denk op deze manier zoals je iedere dag op alle tijdstippen reageert tot aan je 65e?
Ik wens niet op een hoop gegooid te worden met of vergeleken te worden met andere zielepoten, aangezien ik verre van zielig ben.

Verder gaat het je eigenlijk geen moer aan, maar ik moet nog anderhalf jaar studeren. Er is mij inmiddels een baan aangeboden voor na die tijd, dus maak je om mij geen zorgen.

En bot321, noem mij 1 goede reden waarom ik niet mee zou mogen doen aan het arbeidsproces? Wat heb je dan liever, dat ik mijn handje ga ophouden bij de UWV zoals driekwart van de mensen hier doet?

Jonjo

Ongelezen bericht door Jonjo »

BOT misschien heb je wel gelijk. Het is anders wel rustig nu met onze Dilbert.

Lieske1958

Ongelezen bericht door Lieske1958 »

Gevonden op de site: http://www.minvws.nl/dossiers/ziekenfonds/

Ziekenfondsverzekerden krijgen eind maart 2006 - als ze geen gebruik hebben gemaakt van de zorg - 255 euro premie terug. Mensen die voor minder dan 255 euro aan zorg gebruiken, krijgen het overgebleven bedrag terug.

tienepien

Ongelezen bericht door tienepien »

Jemigdepemig, heb je echt niets beters te doen dan elke dag kijken of je je no-claim al terug hebt gekregen?
Misschien dat je wat overtuigender overkomt als je dat "al die grote boze bedrijven en de overheid zijn tegen ons "gewone burgers" "-toontje achterwege laat.

edit: hmmz... dit is echt raar.... deze reactie heb ik helemaal niet om 6 uur gepost, toen was ik niet eens thuis.... hij slaat nu dus een beetje als een tang op een varken :)
(Behalve de laatste zin dan: probeer een wat minder "zeurderige" toon aan te slaan TS, dan kom je overtuigender over)
Laatst gewijzigd door tienepien op 31 jan 2006 01:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Cesar

Ongelezen bericht door Cesar »

Ja, zou kunnen, ik heb mooi die premie in 1 keer kunnen betalen in januari 2005.

Zelfs zonder te weten waar het op sloeg was het van mijn rekening verdwenen. Vanwege een hartinfarct moest ik behandeld worden en kreeg ik medicijnen.

Weg no-claim van 550 euro welke verplicht werd opgelegd vanwege mijn verleden. Dat ik vaak ziek was heb ik ook niet om gevraagd dus kreeg ik een standaardpakketpolis met 550 euro eigen risico. Ik kwam net boven de ziekenfondsgrens uit.
Te nemen of te laten.

bot321

Ongelezen bericht door bot321 »

Kan nergens uit opmaken dat de naam
Dilbert er in staat dus wie zegt dat het
op Dilbert slaat.Doe net als jij plaats een
losse opmerking maar schijnt wel gevoelig te zijn.

Gesloten