LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Voorrecht .. man of vrouw te zijn, nee ...
Re: Voorrecht .. man of vrouw te zijn, nee ...
Jou disussie mist nog de wil om zelf te denken , tegenargumenten op mijn persoon zijn beneden alle maat, en worden als gemakkerlijk scoren en daarom vijandig bezien, want en nogmaals , "jouwe" statements hebben geen diepgang , alleen geven ze iets van jezelf bloot. Hooghartigheid, ego , zwak. Rechtvaardigheid is; daar onderscheid inleggen. Mijn weten is trots, maar dat is voor jou nog te moeilijk om ook maar te waarderen, want de heledag in die eigenwaan rond te lopen , dat klopt niet, er is geen ruimte meer voor onderscheidt. bang voor mijn verstand ? want, en dat je zoveel om de holle lamlendige discussie geeft , dat is niet voor mij vriend .
Dit bedoel ik dus.
dat bedoel ik , je hebt helemaal niets meegebracht, een minkukel . kritiek.. ah waar heb je het over, over je geest, hij is verwent. dus spiegel je onrede weer aan de waan van de dag en fit je kosterlijk uit.
Laatst gewijzigd door Rembrandt op 25 mar 2007 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Oh Rembrandt..!!
Je woorden gaan hier heel ver... veel te ver..!!
Wat wil je hiermee bereiken?? Wij zijn maar "gewone mensen"...
Pak je penseel en je schildersezel, misschien zullen we dan later moeten erkennen dat je onterecht geen erkenning voor je talent gekregen hebt!
Je woorden gaan hier heel ver... veel te ver..!!
Wat wil je hiermee bereiken?? Wij zijn maar "gewone mensen"...
Pak je penseel en je schildersezel, misschien zullen we dan later moeten erkennen dat je onterecht geen erkenning voor je talent gekregen hebt!
Nou, je voorgaande tekst zie ik als één woordenbrij waar ik geen samenhang in kan ontdekken. Wat wil je nu precies duidelijk maken?Begrijpen? dan moet je dat maar uitleggen wat je daar mee bedoelt, kun je daar wat duidelijker in zijn ?
Man en vrouw moeten samen unieke taken gaan beoefenen . Helaas is daar de economie die dat in de war schopt . Vrijgevochten vrouwen ? economisch zelfstandig ? en maar klagen dat de mannen het niet goed doen en dat ze meer respect moeten hebben . Sorry maar respect is een daad stellen , en de echte vrouwen zijn niet gelijk als mannen ! Als ze naast de man willen staan , moeten ze ophouden hun lichaam te verkopen aan de maatschappij ( die een mannenbolwerk is ) Een man bekommerd zich niet om het kind in de maatschappij, maar helaas is de maatschappij hier wel de dupe van . ! Vrouwen onderschijd u !
He Rembrandt, of moet ik zeggen Willem de 16e...
je topics en taalfouten zijn nog niet veranderd
Vrouwen onderscheidt u.....
Een man bekommert
Een hoop blabla weer, en als je reacties krijgt die je niet bevallen ga je vreemd doen...
Mvrgr. Tinne
je topics en taalfouten zijn nog niet veranderd
Rembrandt, waar HEB je het over???Man en vrouw moeten samen unieke taken gaan beoefenen . Helaas is daar de economie die dat in de war schopt . Vrijgevochten vrouwen ? economisch zelfstandig ? en maar klagen dat de mannen het niet goed doen en dat ze meer respect moeten hebben . Sorry maar respect is een daad stellen , en de echte vrouwen zijn niet gelijk als mannen ! Als ze naast de man willen staan , moeten ze ophouden hun lichaam te verkopen aan de maatschappij ( die een mannenbolwerk is ) Een man bekommerd zich niet om het kind in de maatschappij, maar helaas is de maatschappij hier wel de dupe van . ! Vrouwen onderschijd u !
Vrouwen onderscheidt u.....
Een man bekommert
Ik wist niet dat ik mijn lichaam verkocht aan de maatschappij .. Mannenbolwerk? my arse....en de echte vrouwen zijn niet gelijk als mannen ! Als ze naast de man willen staan , moeten ze ophouden hun lichaam te verkopen aan de maatschappij ( die een mannenbolwerk is)
Een hoop blabla weer, en als je reacties krijgt die je niet bevallen ga je vreemd doen...
Mvrgr. Tinne
Tinne , niemand maakt fouten als het motief zuiver is , groetjes
dat is quatsch... als iemand het zuivere motief heeft om iemand om te leggen is dat een fout.. vind ik dan, dat is mijn mening.Tinne , niemand maakt fouten als het motief zuiver is , groetjes
hallo willem, rembrandt, ik heb mijn eigen keuzes gemaakt, heb mijn eigen kinderen gekregen, ik vind dit weer een geweldig topic, waar niemand iets mee kan.Henrice, en jullie die ook zien -
Kijk, de vrouw wil de kinderen van hun concurentie niet , dat hebben ze van de mannen , ja ik zeg mannen , want een vrouw wil alleen dat haar nakomelingen het van de massa wint , maar dat is geen denken , dit is huichelarij, ze gaan de strijd om te overleven liever uit de weg. Ze hebben de man bemint die gaat ervoor om die struckel met het toch zo eenvoudige leven, te temmen .. door het verdringen van dat geloven in jezelf ... en dat maakt de eerste partner keuze al FOUT ! Tevens is het de dragende man die teveel in zijn recht of superioriteit gelooft en kieskeurigheid niet verder gaat dan door een soort aandrang, ( de eigen onbenul ) emotioneel bij hem past .. en loopt de minder hogere huwlijks paden ..
En (vrouwen) schuilen tegen het simpele leven, doen liever wat hun ego en sexuele macht haar "hoog op de ladder zet"
Dat ooit met een vrijemoed en wil de vrouwen voor het huishouden kiezen zonder te weten dat dat voor hun geluk en wereld beter is denk ik niet meer. Dit zal dan maar voorbereid moeten worden. Deze wereld is te individueel en vergeven van the latest androgene gelijkerlijke luxerechten, iets wat in een huwlijk niet zo, bij wet zal hoeven te zijn, en dus, ook al niet als een voorafje als het middel van simpel verlaten van de weg naar de echte liefde; De wet zal mijn Spontane liefde behoorlijk verknallen door als excuus een verkregen arbeids recht te gebruiken, en zo als concurent van de spontaniteit , voor een eigen benefit worden aangewend. Ik weet wel, het is in het systeem van vandaag verdraaid
moeilijk vrijwillig een rol te aanvaarden die ook in minder plezierige tijden toch ( door iemand) gedragen zal worden.
Er word te weinig gekeken naar een vrijheid binnen het gezin voor de vrouw, Voor mij is het van belang dat er zoiets bestaat als de echte gave en ontvangen die oprechte terechtwijzing en stoot (tik), en hoe kun je ontvangen als je niets meer van je talenten geeft, voor elkaar of de wereld ?
Men heeft het dan ook over de vrouw heeft een hoger inkomen dan de man , dus (logischerwijs) zal de man dan maar een parttime baan nemen en zo ook voor de kinderen zorgen, of zijn werk
wegens belasting druk opzeggen,. en word huwlijk ook lastiger omdat het slaaf geworden is van de ontembare "winst"
En niemand zal ooit nog zeggen of geleerd hebben , oh dat "doe ik wel (even)", nee, er is dan geen puf meer of voldoende tijd. En zie , het leven word slap, trouw en geloven in elkaar vervaagt en verzaakt alles, zo ook onze gemeenschappelijke natuur onder het idee "winst" . Als er dan is een verlies van baan, is niemand meer die jou of dit huwlijk nog kan troosten, want ze (ont)kennen elkaar te zeer in de ziel van hun behoefte omdat ze niet geleerd hebben de vrijmakende, verlossende natuurlijke contacten aan te kunnen gaan. en Simpel gelukkig te zijn.
Mvrgr. Tinne
Quote : dat is quatsch... als iemand het zuivere motief heeft om iemand om te leggen is dat een fout.. vind ik dan, dat is mijn mening.
Tja , je weet dat dat geen zuiver motief is ...
Quote : hallo willem, rembrandt, ik heb mijn eigen keuzes gemaakt, heb mijn eigen kinderen gekregen, ik vind dit weer een geweldig topic, waar niemand iets mee kan.
Ga nu niet zeggen dat jij er niets mee kan , dan zullen anderen wel voor je denken zodat je er wel iets mee kan ! Ik moet je waarschuwen , ik ben niet op mijn achterste gevallen .
Tja , je weet dat dat geen zuiver motief is ...
Quote : hallo willem, rembrandt, ik heb mijn eigen keuzes gemaakt, heb mijn eigen kinderen gekregen, ik vind dit weer een geweldig topic, waar niemand iets mee kan.
Ga nu niet zeggen dat jij er niets mee kan , dan zullen anderen wel voor je denken zodat je er wel iets mee kan ! Ik moet je waarschuwen , ik ben niet op mijn achterste gevallen .
-
Man versus Vrouw???
Ik denk aan het spreekwoord dan één dwaas meer kan vragen dan 1000 wijzen kunnen beantwoorden.
Tsjonge, jonge.
'k Zie hier zelfs de humor niet van in!
Daarom voor de vrouw:
Een ezel stoot zich in 't algemeen
Geen twee keer aan dezelfde steen.
Maar een ezelin dat stomme dier
Dat stoot zich wel een keer of vier!
En heren, zijn de kasten voor de dames niet aan te slepen!!!!
Grootvader
Grootvader
Ik denk aan het spreekwoord dan één dwaas meer kan vragen dan 1000 wijzen kunnen beantwoorden.
Tsjonge, jonge.
Daarom voor de vrouw:
Grootvader
Grootvader
Maar wel op je hoofd schijnbaar...
Ik maak al jarenlang mijn eigen keuzes, daar heb ik jou en je alterego niet voor nodig..
Mvrgr. Tinne
Qoute Man versus Vrouw???
Daarom voor de vrouw:
Zijn je pulsjes die uit zijn op
macho , ergens voor staan , beste keerel , jou mening is ook maar een van horen zeggen , je weet niet dat er verschillen in beleving bestaat tussen man en
maatschappij, maar dat de vrouw jouw maatschappij is ! Er heerst heel wat ongezond gevoel. Denk na en wees niet een messias, sentimenteel .
Daarom voor de vrouw:
Zijn je pulsjes die uit zijn op
macho , ergens voor staan , beste keerel , jou mening is ook maar een van horen zeggen , je weet niet dat er verschillen in beleving bestaat tussen man en
maatschappij, maar dat de vrouw jouw maatschappij is ! Er heerst heel wat ongezond gevoel. Denk na en wees niet een messias, sentimenteel .
@Rembrandt:
mens ga toch koken...
mens ga toch koken...
Iemand die na 15 mnd nog een topic bewerkt kan nietsGeplaatst op 19 Jan 2006 20:44 door Rembrandt
--------------------------------------------------------------------------------
dat bedoel ik , je hebt helemaal niets meegebracht, een minkukel . kritiek.. ah waar heb je het over, over je geest, hij is verwent. dus spiegel je onrede weer aan de waan van de dag en fit je kosterlijk uit.
Laatst aangepast door Rembrandt op 25 Mrt 2007 18:15, in totaal 1 keer bewerkt
en weet niets.
Dus kiz verzin wat anders want dat koken zal ook wel
niet om te vreten zijn.
Ik denk dat zulke zijdelingse opmerkingen meer vertellen hoe u in elkaar steekt dan over mij . Als het te machtig word laat het dan even rusten , misschien kan het later nog eens iets met u worden . Helaas nog geen gefundeerde opmerkingen gelezen en dus .. alweer weltrusten dan .
komt waarschijnlijk aandacht tekortIemand die na 15 mnd nog een topic bewerkt
ik laat u graag in die waan... ga toch krassen.Ik denk dat zulke zijdelingse opmerkingen meer vertellen hoe u in elkaar steekt dan over mij
Sterk staaltje Rembrandt ! Maar er valt inderdaad wel wat voor te zeggen hoor ! Niet dat ik de vrouwen niet leuk vindt , maarze moeten niet hetzelfde streven als de mannen vertonen .. dan is er structureel iets mis ! Wat mij opvalt is dat school altijd over de toekomst gaat maar nooit over het hier en nu . Laten we toch leren genieten met die dingen die we hebben nietwaar ?
Mannen zouden zich wat imago betreft eens wat moeten temperen en vrouwen wat minder het idee hebben dat het leven alleen maar een lagere rang in dit leven betekend en dat komt omdat ze voor de dag willen komen zoals de mannen dat geschapen hebben, status en gezag . Het is al duizenden jaren bekend dat deze vorm van macht niet tot conflictoplossingen leid maar eerder tot normvervaging en dus onderling vervreemding tussen mensen. Laten we geen concurenten zijn en verwachtingen scheppen door slooverig te streven naar geluk ... nee , want geluk moet je immers toch gewoon toelaten ?
Mannen zouden zich wat imago betreft eens wat moeten temperen en vrouwen wat minder het idee hebben dat het leven alleen maar een lagere rang in dit leven betekend en dat komt omdat ze voor de dag willen komen zoals de mannen dat geschapen hebben, status en gezag . Het is al duizenden jaren bekend dat deze vorm van macht niet tot conflictoplossingen leid maar eerder tot normvervaging en dus onderling vervreemding tussen mensen. Laten we geen concurenten zijn en verwachtingen scheppen door slooverig te streven naar geluk ... nee , want geluk moet je immers toch gewoon toelaten ?