LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ameezing deal van philips

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: ameezing deal van philips

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Weet u, ik begrijp deze diskussie niet zo. Want;

Philips heeft dus kennelijk reklame gemaakt met een of andere aktie waardoor u bent overgehaald om zo'n Philipsprodukt te kopen.

Welnu, de koop van het Philipsprodukt is alleen dan een geldige overeenkomst als Philips zich ook houdt aan datgene van wat u dus in feite met hen bent overeengekomen namelijk de koop van het produkt PLUS datgene wat Philips met hun aktie heeft beloofd!!

Omdat Philips zich dus kennelijk niet heeft gehouden aan DIE overeenkomst mag u op grond van dwaling de overeenkomst als nietig beschouwen, het produkt op kosten van Philips terug sturen NADAT Philips u de prijs van het produkt + de kosten die u moest maken om Philips voor de niet geleverde dienst aansprakelijk te stellen.

Waarom dan eindeloos wachten/telefoneren/zeuren per briefje/telefoontjes/e-mailtjes terwijl u zo makkelijk de koopovereenkomst had kunnen ontbinden?

Overigens, het is u kennelijk nu gebeurt en dus dit stukje eigenlijk niet voor u geschreven.
Maar laat dit voor volgende kopers een les zijn was het idee van dit reageren.

De Vrije Vogel

duif2
Berichten: 16
Lid geworden op: 21 dec 2005 19:03

Re: ameezing deal van philips

Ongelezen bericht door duif2 »

Ja, natuurlijk.
Omdat ik zo lang om mijn geld moet wachten, stel ik Philips aansprakelijk, stuur een gebruikte friteuze terug en wacht dan weer op geld? En dat sturen ze dan natuurlijk direct.
Ik geloof niet dat u het goed begrepen heeft.
:roll: :roll: :roll:

movieman
Berichten: 110
Lid geworden op: 15 mar 2006 17:07

Re: ameezing deal van philips

Ongelezen bericht door movieman »

Hoi,

Onze
kanovaarder heeft juridisch gezien volkomen gelijk maar ik weet uit ervaring dat grote multinationals een langere adem hebben dan u en ik. Ze kunnen jaren lang procederen en u het leven zuur maken tot aan het einde van uw dagen. Is dat het waard? Ik denk het niet.

Ik heb geen vertrouwen in de Nederlandse rechtspraak en/of rechters. Je kunt wel gelijk hebben volgens de wet, maar gelijk krijgen dat is een heel ander verhaal. Sorry, dat is mijn persoonlijke ervaring.

Ik denk dat u in dit soort gevallen veel beter af bent met "coulance" van het bedrijf in kwestie. Na lang zeuren zullen ze uiteindelijk wel toegeven (dat weet ik ook uit ervaring).

Groetjes. :wink:

aroling
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 apr 2006 16:49

Re: ameezing deal van philips

Ongelezen bericht door aroling »

Tja geinig he nou heeft ook Miss M een theepakket....
Als je vraagt waarom je niet gewoon het koffiepakket krijgt.... zeggen ze bij philips.... de pakketten zijn op..... Ik heb ze geprobeerd duidelijk te maken dat ik alle onderdelen van het pakket nog steeds in de winkel kan krijgen..... Maar ja wat zou je je druk maken om een paar klanten... en de Senseo terugsturen is ook geen oplossing... hoe lang moet ik op mijn geld wachten .... ik ben nu al bijna 4 maanden bezig voor een koffiepakket... Maar we blijven doorgaan... ik denk er over om een leuke site op te zetten.... als een soort verzameling van antireklame... misschien helpt dat...

Peetje
Berichten: 22
Lid geworden op: 05 jan 2005 14:59

Re: ameezing deal van philips

Ongelezen bericht door Peetje »

eindelijk zie ik dat ik niet de enige ben die problemen heeft met de ameezing deal. 8-11-2005 een friteuse gekocht. Aangemeld via internet, waar ik tot mijn verbazing een formulier kreeg dat ik moest printen en vervolgens met de streepjescode opsturen. Keurig gedaan, ergens rond 15 november. En toen begon de stilte. Op 10-01-2006 gebeld en kreeg ik te horen dat ze geen geld hadden.....hoezo geen geld? Philips failliet of zo :roll: Nou ja, nog een keer gebeld, toen hadden ze wel geld, maar hadden ze achterstand en duurde het nog 4 weken voordat ze bij mijn aanvraag zouden zijn. Mijn dossier was er in ieder geval. 3 weken geleden eens geklaagd bij de Mikro Elektro waar ik die friteuse had gekocht. Kreeg het advies om alles nog een keer in te sturen. Keurig gedaan, althans, veel meer dan de originele bon had ik niet meer. Gister eens gebeld hoe het stond, niks bekend en ik was op geen enkele manier te vinden. Zou vandaag teruggebeld worden. Dat gebeurde wonder boven wonder ook nog. Inderdaad, er was geen dossier van mij en die brief van 3 weken geleden was wel naar het goede adres gegaan, maar dan stuurden ze die vandaaruit weer door. Misschien handiger om mij dat ding dan in 1x naar het juiste adres te laten sturen? Hoe dan ook, ze konden blijkbaar niet even bellen met die andere afdeling om mijn brief daar inmiddels lag. Ik wordt nu volgende week vrijdag weer gebeld en als ze dan de brief nog niet hebben gaan ze vragen om alles nog een keer op te sturen. Denken zeker dat ik gekke Henkie ben. Weet nog niet hoe ik het op ga sturen, maar het zal gebeuren op een manier waardoor het ze echt niet kan ontgaan dat ze het ontvangen hebben :wink:
Het is in ieder geval de laatste keer dat ik een Philips product gekocht heb.
Om overigens nog op dat juridische verhaal in te gaan, bij 2 rechtsgeldige vorderingen kun je het faillisement aanvragen :lol:

duif2
Berichten: 16
Lid geworden op: 21 dec 2005 19:03

Re: ameezing deal van philips

Ongelezen bericht door duif2 »

Ik weet niet of ik het mag doorgeven op deze site maar ik heb een mail gekregen van Vara kassa met het verzoek terug te bellen over deze zaak.
Ik heb gebeld maar omdat ik mijn geld inmiddels gekregen heb geloof ik dat ze mij niet meer interessant vinden.
Hier is het telefoonnummer en naam, misschien heb jij er iets aan.
Suzan Hilhorst, vara kassa tel:035-6711483

Peetje
Berichten: 22
Lid geworden op: 05 jan 2005 14:59

Re: ameezing deal van philips

Ongelezen bericht door Peetje »

Wij zijn inmiddels benaderd door Kassa en zij gaan a.s. vrijdag met een aantal boze mensen het geld halen bij Philips, uiteraard met camera erbij. Helaas kunnen wij dan niet, maar hopelijk levert het wat op :wink:
Zal dan a.s. zaterdag wel in de uitzending komen denk ik.

duif2
Berichten: 16
Lid geworden op: 21 dec 2005 19:03

Re: ameezing deal van philips

Ongelezen bericht door duif2 »

Heel veel succes gewenst.
Ik heb gelukkig mijn geld maar ben nog steeds boos vanwege de slechte service.
Ik zal zaterdag ook zeker kijken.

aroling
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 apr 2006 16:49

Re: ameezing deal van philips

Ongelezen bericht door aroling »

beste peetje...

zou ik bij die aktie -vandaag ook mijn koffiepakket kunnen ophalen?....

vd2006
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 feb 2006 11:49

Re: ameezing deal van philips

Ongelezen bericht door vd2006 »

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=37765

Hier zijn nog meer frustraties over die AMAZING Philips actie

Gesloten