Pagina 2 van 2

Re: Digital Revolution komt afspraak niet na

Geplaatst: 23 apr 2008 20:57
door johnnieboy
Besteld enkele cardridges van een epson printer,die niet bleken te functioneren,ook niet na hun goed gemeende adviezen,om de printer opnieuw te instaleren,ze gaven niet toe dat het aan hun namaak inktcardridges lag dat de printer niet werkte,na eindeloze en overloze discussies wilde ik mijn geld terug,want ik betaal niet voor iets wat niet werkt,ik kreeg mijn geld niet terug en ook geen andere cardridges meer,dus weg geld weg inkt want alles was terug gestuurd,dus koop ik voortaan mijn inkt bij een winkel waar ik meer vertrouwen in heb,en waar de klant nog koning is,nu werkt de printer weer goed,mijn dank aan de firma epson.

Re: Digital Revolution komt afspraak niet na

Geplaatst: 25 apr 2008 01:18
door BBCS
Gewoon originele inktcartridges kopen. Dan heb je het minste kans op problemen.

En navullen?

Tja, daar zijn de meningen over verdeeld, maar ik ben van mening dat het gewoon verboden moet worden.
De reden hiervan is dat ik als monteur alleen maar ellende van zie.

Logisch dat de fabrikanten nu moeilijk gaan doen.

De consumenten zijn nu de pijnlijke ervaringen van zo'n 10 jaar geleden opeens vergeten.

Toen kon je die patronen navullen, en omdat er zoveel ellende mee was, hebben de printerfabrikanten besloten om dit een halt toe te roepen en er een stokje voor gaan steken.

En terecht.


Dus:

Namaakpatronen en navullen:
Niet doen.
Altijd en alleen originele cartridges kopen.

Re: Digital Revolution komt afspraak niet na

Geplaatst: 25 apr 2008 01:31
door puma73
Dus:

Namaakpatronen en navullen:
Niet doen.
Altijd en alleen originele cartridges kopen.
En hp, canon en lexmark maar spekken met hun dure inktpatronen.

En niet te vergeten de winkelier/detailist

BBCS laat dat kleine beetje grijze cellen die je hebt werken

Re: Digital Revolution komt afspraak niet na

Geplaatst: 25 apr 2008 06:48
door BBCS
@puma73:

Ik spreek hierbij niet als detaillist, maar als monteur.

Ik weet het.... :cry:

Ik zeg niet wat jij horen wilt, dus ga je maar weer in de aanval.

Zucht.... :cry:

Re: Digital Revolution komt afspraak niet na

Geplaatst: 09 dec 2008 08:41
door Caretaker
Als vaste gebruiker van de Digital Revolution producten moet mij even het volgende van het hart.
Digital Revolution is voor mij een voorbeeldig leverancier. Bestelde producten voldoen steeds aan de gestelde eisen en als er een product niet direct leverbaar is, wordt dat middels email direct gemeld. Tijdens de laatste printer actie was een printer niet meer leverbaar als gevolg van het grote succes en werd mij een prima alternatief geboden tegen een uiterst concirrerende prijs.
Voordat er nu iemand is die denkt dat ik bij Digital Revolution werk, die moet ik teleurstellen.
Ik ben ondernemer in Den Helder en mensen kunnen bij mij hun huis laten verkopen of vragen of ik hen help bij de aankoop van de woning.
Alle lof voor deze webwinkel en haar medewerkers, die perfect hun werk doen. En als je belt dan krijg je een persoon aan de lijn en niet zo'n automaat. Dat praat erg plezierig.

Re: Digital Revolution komt afspraak niet na

Geplaatst: 28 apr 2009 09:59
door jozik
Door deze thread krijg ik voldoende vertrouwen in DR / 123inkt om bij hen een nieuwe drum te bestellen voor mijn printer.
In hun winkel in de Hilvertshof heb ik al eerder een tonercartridge en een aantal PC-onderdelen gekocht en was daar zeker niet ontevreden over.
Zo zie je maar dat het positieve publiciteit is als je correct reageert op een onterecht ontevreden klant.

Re: Digital Revolution komt afspraak niet na

Geplaatst: 13 sep 2009 21:33
door wampievesta
digitalrevolution hierna te noemen DR stuurt verkeerde inktpatronen goedkope ipv canon met chip.
Deze teruggestuurd echter DR stuurt aanmaningen om te betalen en drijgt met deurwaaarders.deze mensen verdienen het predikaat slechtste webwinkel van nederland.Advies koopuw patronen bij een plaatselijke handelaar die kun je tenminste een nekslag geven bij een zo onbeschofte houding.NOOIT MEER Digital Revolution. :evil:

Re: Digital Revolution komt afspraak niet na

Geplaatst: 21 jan 2010 23:53
door DeFOTOgraaf
Al vanaf het begin zijn wij klant bij Digital Revolution / 123inkt.

Wij hebben in die tijd een aantal printers daar gekocht. Ook inkt en tonercartridges hiervoor.

In al die tijd hebben wij een stuk of vier defecten gehad aan printers en apparatuur, een van die defecten viel niet geheel meer onder de garantie.

De klachten zijn natuurlijk altijd over een product van een fabrikant dat door Digital Revolution wordt verkocht. Het valt wel onder de verantwoordelijkheid van de handelaar, maar de fabrikant is degene die heeft de 'fout' gemaakt. Een printer van merk X gekocht bij Digital revolution is natuurlijk niet van mindere kwaliteit dan een van hetzelfde merk, gekocht bij bijvoorbeeld Mediamarkt.

Alle klachten werden binnen zeer korte termijn soepel opgelost. Ook de laatste werd met coulance door Digital Revolution (en níét door de fabrikant) binnen zeer korte termijn opgelost.

Altijd aandacht, servicegericht en wanneer je er persoonlijk naar toe gaat (magazijn en kantoor in Nederhorst den Berg) is iedereen vriendelijk en hartelijk, zelfs wanneer het sluitingstijd is!

De eigen inkten zijn perfect van kwaliteit en zeer constant van kleur en worden bij een van de belangrijkste inktfabrikanten gefabriceerd. Dit heb ik overigens van een relatie bij de fabrikant, niet van Digital Revolution. Ik ga dan ook geen namen noemen. ;-)

Naar onze mening heeft dit bedrijf terecht keer op keer de titel van de beste webwinkel gekregen. En persoonlijk denk ik dat je het daar heel erg bont moet maken wil de deur voor je neus dicht worden geslagen.