Pagina 2 van 2

Re: Makkelijkthuiswerk

Geplaatst: 29 jan 2006 20:56
door 78brenny
goedzo.ik beninstaat om morgen daar langs te gaan en die code om af te melden uit zijn ......te trekken

Re: Makkelijkthuiswerk

Geplaatst: 29 jan 2006 21:14
door 78brenny
ik weet het niet meer. :cry:

Re: Makkelijkthuiswerk

Geplaatst: 29 jan 2006 21:22
door pekelvlees
niets te vinden op dat ip nummer

Re: Makkelijkthuiswerk

Geplaatst: 29 jan 2006 21:25
door 78brenny
kan het zijn als ik nog op die site ben dat je re niet bij kan??via msn gaat het sneller

Re: Makkelijkthuiswerk

Geplaatst: 29 jan 2006 21:31
door pekelvlees
Het telefoon nummer is niet bereikbaar.

Re: Makkelijkthuiswerk

Geplaatst: 29 jan 2006 21:37
door 78brenny
zat er dik in.

Re: Makkelijkthuiswerk

Geplaatst: 29 jan 2006 21:41
door 78brenny
het is een vreemd zaakje.

Re: Makkelijkthuiswerk

Geplaatst: 30 jan 2006 17:03
door 78brenny
mobillion.nl die hebben me eindelijk geholpen.ik heb gewoon een klacht ingediend en ze hebben hem verwerkt.gelukkig

Re: Makkelijkthuiswerk

Geplaatst: 30 jan 2006 18:59
door 78brenny
ze hebben dus niks gedaan.ik heb weer een berichtje van 4999 gehad.ga morgen bij hem langs!

Re: Makkelijkthuiswerk

Geplaatst: 01 feb 2006 23:03
door marino
Ik heb hier met een andere SMS dienst ook weleens last van gehad. Misschien helpt de volgende site jou om je af te melden voor die dienst: http://www.smsafzeggen.nl/overigen.php.

Wat je verder kan doen, is de helpdesk van je telefoon-provider bellen. In mijn geval wat T-Mobile erg behulpzaam. Zij weten welk bedrijf achter zo'n SMS-nummer zit. Dat kan inderdaad Mobilion zijn (zie hier voor een lijstje), maar dat is dan weer slechts de partij die technisch dit soort diensten ondersteunt. Eén van hun klanten is uiteindelijk de echte boosdoener.

Een klacht bij Mobillion, Telitas, Golden Bytes of welke operator ook bij het nummer hoort, zou al wel voldoende moeten zijn. Zij willen namelijk niet dat hun klanten onterecht SMS'jes sturen die consumenten veel geld kosten. Verwacht echter wel dat zij jou eerst naar die echte boosdoener doorverwijzen. Lichtpuntje: de operator weet altijd hoe je je boosdoener moet bereiken (en volgens mij ook hoe je de dienst stop moet zetten)! :)