Beste CCC-agent:
Misschien vertaal ik momenteel wel de mening en gevoelens van veel meer klanten dan juliie ooit kunnen vermoeden.
Werk jij echt bij Nuon?
Ik kan ze van veel betichten, maar schelden heb ik daar nog nooit eerder meegemaakt.
Je mag misschien wel niet goed begrijpen voor welk karretje juliie (personeel) momenteel gespannen worden, maar ik verzoek je beleefd de situatie niet met lelijke woorden op mij af te reageren.
Aan mijn verstandelijke vermogens mankeert niets, aan die van jou begin ik zo langzamerhand te twijfelen.
Verder kan ik je geruststellen,
www.greenchoice.nl is niet mijn werkgever, noch heb ik daar - hoe klein dan ook- andere belangen.
Ik ben zelfstandig ondernemer en weet gewoon service, aandacht en kwaliteit te herkennen en waarderen.
Daar streef ik met mijn bedrijf namelijk ook naar.
Met Greenchoice heb ik gewoon daarin een raakpunt gevonden.
Vandaar dat ik Greenchoice ook met een gerust hart kan aanbevelen bij anderen.
Rest ons de discussiefeiten.
Heb je zelf de TV- reklame al eens (goed) bekeken?
http://www.splitsingnee.nl/index.php?id=11
Ik zal je vertellen hoe ik daar heel nuchter tegenaan kijk.
Hoofdzakelijk gaat het over 3 punten (in de juiste volgende).
1) Verlies van duizende banen naar het buitenland.
2) Tarieven .... nou ja, dat zullen wij nog wel merken.
3) Betrouwbaarheid ......... (geen tekst).
Punt 2+3 is puur koffiedik kijken en in mijn ogen onnodige angstgevoelens kweken.
Blijft over het enige en belangrijkste punt van 'de sponsors' van deze reklamespot.
Punt 1.
Noemen jullie dat goede en transparante voorlichting?
Ik heb betere gezien.
Banzai.