LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Reactie van Leaseverlies op voorstel van Dexia
Re: Reactie van Leaseverlies op voorstel van Dexia
Het lijkt mij verder verstandig 'verstandig' vooral in zijn eentje verstandig te laten.... Wat mij betreft discussie gesloten.
Iedereen,
Ik ben met mijn hele pakketje naar het Bureau voor rechtshulp geweest en zij willen aan deze zaak hun handen niet branden. Zij zeggen dat ze er de kennis niet voor in huis hebben. dus ook hier krijg je geen antwoorden.
Als laatste redmiddel heb ik zelf een advocaat in arm genomen. Niet dat ik die kan betalen maar ik kan niet langer meer wachten. Het water staat mijn niet tot aan de lippen maar ver boven mijn hoofd. Zij zeggen dat ik op zich een goede kans maak maar zij weten ook dat Dexia het jaren kan rekken. Toch heb ik mijn hoop nu een beetje op hen gevestigigd. Wat moet ik anders?
Saskia
Ik ben met mijn hele pakketje naar het Bureau voor rechtshulp geweest en zij willen aan deze zaak hun handen niet branden. Zij zeggen dat ze er de kennis niet voor in huis hebben. dus ook hier krijg je geen antwoorden.
Als laatste redmiddel heb ik zelf een advocaat in arm genomen. Niet dat ik die kan betalen maar ik kan niet langer meer wachten. Het water staat mijn niet tot aan de lippen maar ver boven mijn hoofd. Zij zeggen dat ik op zich een goede kans maak maar zij weten ook dat Dexia het jaren kan rekken. Toch heb ik mijn hoop nu een beetje op hen gevestigigd. Wat moet ik anders?
Saskia
Ik wil hier nog even aan toevoegen dat sommmige advocaten (zoals die van mij) een regeling van afbetalingen willen treffen. Zij snappen dat er geen tot weinig te plukken valt van een kale kip.
Niet iedereen in de wereld is doortrapt al zou je dat soms wel denken.
saskia
Niet iedereen in de wereld is doortrapt al zou je dat soms wel denken.
saskia
Saskia
Op wleke grodn voor jij dat proces, art 88 of een andere. ALs je het op art 88 voert dan willen wij wel meedoen. En misschien zijn er nog meer die niet willen of kunnen wachten op de Eegalease/Leaseverlies.
Jos
Op wleke grodn voor jij dat proces, art 88 of een andere. ALs je het op art 88 voert dan willen wij wel meedoen. En misschien zijn er nog meer die niet willen of kunnen wachten op de Eegalease/Leaseverlies.
Jos
Saskia
De eerste regel moet zijn:
Op welke gronden voer etc.
Even de typefouten eruit.
Jos
De eerste regel moet zijn:
Op welke gronden voer etc.
Even de typefouten eruit.
Jos
Dat lijkt me een goed idee. Als we in staat zijn om gedupeerden (vergelijkbare gevallen) met elkaar een advocaat in te laten schakelen, kan dat aanzienlijk in de kosten schelen. Persoonlijk vindt ik het via SLV erg lang gaan duren. Ik wil graag weten waar ik aan toe ben op de korte t~ermijn (< 1 jaar). In geval van artikel 88 doe ik mee!
Beste Rob,
Géén slecht idee Rob!!
Vóór jou waren er méér, die gekozen hadden mij in mijn eentje te laten. Vergelijkend met andere hoogstaande wijze van discussiëren, niet op een forum als dit, kan ik alleen zeggen: Dank U Rob, dank U! Voor mijn prima inbreng kan je terecht bij SLV, Tros of DSI!! Zolang mijn belangen op spel staan zal ik terugkomen, anders... wens ik jullie allemaal het beste!
Géén slecht idee Rob!!
Vóór jou waren er méér, die gekozen hadden mij in mijn eentje te laten. Vergelijkend met andere hoogstaande wijze van discussiëren, niet op een forum als dit, kan ik alleen zeggen: Dank U Rob, dank U! Voor mijn prima inbreng kan je terecht bij SLV, Tros of DSI!! Zolang mijn belangen op spel staan zal ik terugkomen, anders... wens ik jullie allemaal het beste!
Mijnheer Croos,
Ik heb kennis genomen van uw posting en heb geen enkele behoefte erop in te gaan! Ik zei al eerder, zolang mijn belangen op spel staan, zal ik ongestoord en naar behoefte terugkomen en wel te verstaan in mijn eentje. U heb ik in ieder geval absoluut niet nodig mijnheer Croos, trouwens het doet mij zeker goed, bij deze U en de uwen te laten voor wat het is!! Wat rust doet mij goed!!
Ik heb kennis genomen van uw posting en heb geen enkele behoefte erop in te gaan! Ik zei al eerder, zolang mijn belangen op spel staan, zal ik ongestoord en naar behoefte terugkomen en wel te verstaan in mijn eentje. U heb ik in ieder geval absoluut niet nodig mijnheer Croos, trouwens het doet mij zeker goed, bij deze U en de uwen te laten voor wat het is!! Wat rust doet mij goed!!
Verstandig,
Je hoeft meneer de Croos niet met U aan te spreken.
Straks denkt-ie nog dat hij God is.
Je hoeft meneer de Croos niet met U aan te spreken.
Straks denkt-ie nog dat hij God is.
Die hoofdletter gebruikt hij bij iedereen. :)
meisje wat ben je toch weer verstandig;blij je weer te horen.vrgr.andre de croos
Er was eens een heer genaamd De Croos
Zijn berichtjes waren oh zo broos
Drie keer lezen was nodig
Een vergrootglas niet overbodig:
Wat zou hij bedoelen met 'De TROOS'...?
Zijn berichtjes waren oh zo broos
Drie keer lezen was nodig
Een vergrootglas niet overbodig:
Wat zou hij bedoelen met 'De TROOS'...?
Beste Meisje,
In feite ben gewend aan discussies op hogere niveaux, waarbij elkander met "U" aangesproken wordt: m.a.w. de eer is aan mij, hoewel de onwaardigheid, voel ik evenals jij zeer sterk aan! In mijn ogen zijn dat, speciale soort heiboeren, die voor één cent op de eerste rij willen zitten met allerlei soorten Micky Mousjes, die hun achterlijkheden moeten dekken! Uit eigen goed fatsoen en uit pure medelijden wordt dit soort schuim gespaard, zoals thans het geval is.
In feite ben gewend aan discussies op hogere niveaux, waarbij elkander met "U" aangesproken wordt: m.a.w. de eer is aan mij, hoewel de onwaardigheid, voel ik evenals jij zeer sterk aan! In mijn ogen zijn dat, speciale soort heiboeren, die voor één cent op de eerste rij willen zitten met allerlei soorten Micky Mousjes, die hun achterlijkheden moeten dekken! Uit eigen goed fatsoen en uit pure medelijden wordt dit soort schuim gespaard, zoals thans het geval is.
Wat 'verstandig'nou weer produceert, daar kan ik geen touw aan vastknopen (wie wel trouwens?). Laat hij in hemelsnaam zijn discussies op zijn eigen 'hogere niveaus' gaan voeren ..... Dan blijven wij wel op ons eigen niveau. Toch?
verstandig?,meisje en paula net of het drie kleine kleuters
zijn die betrapt worden op hun verweer;ik lach me rot hoe
jullie hier bezig zijn op dit forum.Jullie weten ieder
geval dat de meerderheid altijd wint,dit vormd tesamen een
eenheid met meer vermogen dan jullie ooit zullen krijgen.
Een ding is zeker ik profiteer ieder geval niet van dit forum in wat van zin dan ook.En als jullie dan zo uitblinken wat doen jullie hier dan nog,70%is zinloos
wat jullie schrijven.vrgr.andre de croos
zijn die betrapt worden op hun verweer;ik lach me rot hoe
jullie hier bezig zijn op dit forum.Jullie weten ieder
geval dat de meerderheid altijd wint,dit vormd tesamen een
eenheid met meer vermogen dan jullie ooit zullen krijgen.
Een ding is zeker ik profiteer ieder geval niet van dit forum in wat van zin dan ook.En als jullie dan zo uitblinken wat doen jullie hier dan nog,70%is zinloos
wat jullie schrijven.vrgr.andre de croos
Croos je bent niets anders dan een zielig figuur, die dit forum misbruikt voor jouw therapie. Denk je werkelijk, dat je met jouw brabbeltaal dit forum of SLV of wat dan ook ondersteunt? Probeer maar je eigen infantiele vaderlijk gedoe te ontcijferen. Dexia zal je niet eens met der achtste aanschouwen zo miniem ben je. Dat je tot nu toe hier op dit form mag brabbelen is uit pure medelijden met je. Croos jongen rust in vrede!!
Geachte heren Verstandig en de Croos,
Lees dit alstublieft:
http://www.muppetlabs.com/~breadbox/txt/al.html
en sluit elkander in de armen.
met vriendelijke groet,
Maarten
Lees dit alstublieft:
http://www.muppetlabs.com/~breadbox/txt/al.html
en sluit elkander in de armen.
met vriendelijke groet,
Maarten