JP is inderdaad een wat saaie man. Maar ik heb liever een saaie eerlijke vent dan een gladde jongen die je niet kan vertrouwen. (en daarmee bedoel ik niet zo iemand als PF, ik was heel benieuwd hem als premier te zien).weinig aansprekende politici, ik denk, ongeveer 7- als hoogste cijfer
JP kan bij mij nog 6- halen,
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] pechtold
Re: pechtold
-
JP en eerlijk.............hahahahahahahahahaahaha.. Tuurlijk. Die man is een *** eerste klas. Heeft zelf geen ballen en lult net als de rest van het kabinet alleen maar onzin. Al die onzin kost ONS burger miljarden. De onderwerpen die dringend de echte behoefte hebben om behandeld te worden, laten zij daar links liggen om zich maar niet te hoeven branden aan discussies omdat zij anders misschien de volgende keer zal worden afgestrafd.
Nee zij zijn bang voor terrorisme en andere zaken... Man terrorisme hier in Nederland.... Laat mij niet lachen. Dit kabinet terroriseerd de burger en tracht hen bang te maken met valse waarschuwingen. Het is de Amerikaanse manier. Zodoende is Bush ook blijven zitten.
De 2 militairen zijn om het leven gekomen door een bermbom. Wat stond er later in de krant..... Die bermbom was een terroristische actie vanwege de film Fitna van Wilders. Dit stond op de site van Al Guida. Jaja zo ken ik er ook nog wel een paar en zo creer je onnodige angst. Deze info komt weer vanaf Amerika dus zij zullen het wel leuk hebben aangedikt, als zij het niet hebben verzonnen wat zij continue doen.
Wat wil ik hiermee zeggen.... JP is 1 bak ellende. Verziekt alles, durft niets en heeft alleen maar praatjes. Het enige dat is zie is dat voornamelijk al zijn 4 de kabinetten geld hebben verspilt en dat hij de duurste is voor de burger sinds alle voorgaande kabinetten. Achter zijn saaie blik schuilt een zeer gladde man met grote praatjes en weinig uitkomst.
Nee zij zijn bang voor terrorisme en andere zaken... Man terrorisme hier in Nederland.... Laat mij niet lachen. Dit kabinet terroriseerd de burger en tracht hen bang te maken met valse waarschuwingen. Het is de Amerikaanse manier. Zodoende is Bush ook blijven zitten.
De 2 militairen zijn om het leven gekomen door een bermbom. Wat stond er later in de krant..... Die bermbom was een terroristische actie vanwege de film Fitna van Wilders. Dit stond op de site van Al Guida. Jaja zo ken ik er ook nog wel een paar en zo creer je onnodige angst. Deze info komt weer vanaf Amerika dus zij zullen het wel leuk hebben aangedikt, als zij het niet hebben verzonnen wat zij continue doen.
Wat wil ik hiermee zeggen.... JP is 1 bak ellende. Verziekt alles, durft niets en heeft alleen maar praatjes. Het enige dat is zie is dat voornamelijk al zijn 4 de kabinetten geld hebben verspilt en dat hij de duurste is voor de burger sinds alle voorgaande kabinetten. Achter zijn saaie blik schuilt een zeer gladde man met grote praatjes en weinig uitkomst.
Als het van Mierlo was geweest zou ik ja zeggen, maar Pechthold lijkt me teveel op een gladde teckel, daar wil ik overigens het honderas geen te kort mee doen hoor.
Ha Ha Laat mij niet lachen .Kijk maar eens naar de geschiedenis .xtreme politici hoef je bij D66 niet te verwachten, maar wel wordt er al 42 jaar, degelijke, vertrouwde politieke kool gestoofd, hetgeen uiteindelijk toch hollandse kost is om trots op te zijn.
De bomen waaien van links naar rechts .
Alleen maar om mee te kunnen doen .
Het leukste was ooit de uitspraak van Thom van de Graaff die voor de verkiezing zei dat die niet met Balkenende 2 mee zal doen .
En men het milieu :
Zeevalking was in 1982 toch echt de minister die de A27 door Amelisweerd liet lopen .
Terwijl toen daarin ook voorheen andere uitspraken waren.
Ieder partij hebt dat natuurlijk maar van de VVD en CDA weet je nog een beetje waar je aan toe bent .
En ben dan helemaal geen kiezer van ze .