LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie heeft er al stappen ondernomen?peter langhout

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
l.schalk
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 feb 2006 10:44

Re: wie heeft er al stappen ondernomen?peter langhout

Ongelezen bericht door l.schalk »

Nog even inhakend op het annuleren van een reis geboekt bij PL in de 'moeilijke periode' van 4/5 januari:

Het kan toch niet zo zijn dat een reisovereenkomst eenzijdig wordt gewijzigd? Je moet er toch niet aan denken dat je, als je hiermee akkoord zou gaan , een meningsverschil krijgt tijdens de reis over de aangeboden diensten?
Bij welk loket kun je dan terecht ? Annosol, Ten tours?

Het had elegant geweest als PL de aanstaande reizigers hed benaderd met een uitleg van het SGR pobleem en gevraagd had om met de door hun aangeboden oplossing al dan niet accoord te gaan !!! Nu wordt de overeenkomst gewoon verkocht aan een andere organisatie !
Juridisch kan dit natuurlijk nooit !!!!

LadyCream
Berichten: 11
Lid geworden op: 05 feb 2006 17:40

Re: wie heeft er al stappen ondernomen?peter langhout

Ongelezen bericht door LadyCream »

Allereerst Teddio,
Maar die annulerings verzekering is mij op 3 januari wel aangeboden ,dit zaakje stinkt.
Werd er dan gezegd dat deze verzekering loopt via Europeesche Verzekeringen?

brunette
Berichten: 34
Lid geworden op: 30 jan 2006 22:08

Re: wie heeft er al stappen ondernomen?peter langhout

Ongelezen bericht door brunette »

als ik bij een reisbureau boek staat er weldegelijk op dat ik met transavia vlieg als ik daar voor betaal ik heb pl ook geannuleerd en ergens anders geboekt en daar staat ook op dat ik met transavia vlieg.en me aanbetaling krijgen ze ook nog niet moet maar afwachten of ze annulering wel hebben afgedragen.voorlopig heb ik nog niks gehoord over me annulering.ik ga het ook nog maar aangetekend doen

teddio
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 jan 2006 12:07

Re: wie heeft er al stappen ondernomen?peter langhout

Ongelezen bericht door teddio »

Ik heb op een site gelezen ,dat iemand die annuleerde 45 euro pp moest betalen.Wij hebben vorige week geannuleerd maar ook niets meer gehoord wachten dus rustig af.Als je even kijkt bij peter langhout reizen op reserveringsinfo en boekingsnum en internereferentie intikt weet je gelijk of alle informatie over de deelnemers en reis verdwenen zijn,bij ons is dit het geval.

l.schalk
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 feb 2006 10:44

Re: wie heeft er al stappen ondernomen?peter langhout

Ongelezen bericht door l.schalk »

Beste Teddio,

Ik zou toch maar zekerheidshalve aangetekend annuleren.
Misschien werkt de site niet goed, als je het overeenkomstnummer
intikt en het zou niet zo prettig zijn als je 5 dagen voor vertrek van de geboekte reis te horen kreeg dat er nooit geannuleerd is, met alle gevolgen van dien !!

brunette
Berichten: 34
Lid geworden op: 30 jan 2006 22:08

Re: wie heeft er al stappen ondernomen?peter langhout

Ongelezen bericht door brunette »

teddio heb net bericht gehad van pl dat ze weer bij de sgr zaten (wisten we al)maar het kwam hier op neer of ik me geannuleerde reis weer wou boeken en er zat geen rekening bij(dacht het niet)

teddio
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 jan 2006 12:07

Re: wie heeft er al stappen ondernomen?peter langhout

Ongelezen bericht door teddio »

Ja ook ik heb vandaag een brief ontvangen van de zelfde strekking als van jou.Maar onze vakantie staat al weer vast bij een andere organisatie eerst maar weer even de kat uit de boom kijken,ik moet wel zeggen dat we een keer met pl op vakantie zijn geweest en dat was voor ons wel tot volle tevredenheid.Maar iedereen heeft natuurlijk zijn eigen verhaal.Ik vond het erg jammer dat het zo liep want ze hadden altijd hele leuke aanbiedingen,In ieder geval ook tot nu toe geen rekening,zou erg raar zijn als ze die nu zouden gaan sturen groetjes teddio.

brunette
Berichten: 34
Lid geworden op: 30 jan 2006 22:08

Re: wie heeft er al stappen ondernomen?peter langhout

Ongelezen bericht door brunette »

ik heb ook al bij een ander reisbureau geboekt zou toch niet meer bij hun boeken na al die berichten vooral tickets altijd te laat of helemaal niet er staat nu weer een stukje in de telegraaf dat connexion niet meer voor ze rijdt ze moeten eerst hun schuld afbetalen

brunette
Berichten: 34
Lid geworden op: 30 jan 2006 22:08

Re: wie heeft er al stappen ondernomen?peter langhout

Ongelezen bericht door brunette »

hier toch nog een waarschuwing voor peter langhout mijn dochters zijn vanmorgen met ze weg gegaan( zelf had ik geannuleerd) ze zijn met anderen mee die hebben dus niet geannuleeerd maar ze hadden dus wel de tickets gehad(1 dag van tevoren) maar ze mochten vanmorgen niet het vliegtuig in want er was niet gereseveerd voor ze omdat er dertien plaatsen over waren mochten ze later als nog mee nou maar hopen dat wel het hotel gereseveerd je moet dus alles bij ze checken

Danielle3
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 nov 2005 08:53

Re: wie heeft er al stappen ondernomen?peter langhout

Ongelezen bericht door Danielle3 »

Sowieso worden vliegtuigen overboekt dus dit is geen uitzondering.

Marco Polo
Berichten: 299
Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16

Re: wie heeft er al stappen ondernomen?peter langhout

Ongelezen bericht door Marco Polo »

Sowieso worden vliegtuigen overboekt dus dit is geen uitzondering.
Wat is dit nou weer voor zinloze en totaal overbodige opmerking!


Het gaat hier om de onbetrouwbaarheid van Peter Langhout Reizen en niet over het overboekt zijn van vliegtuigen!

Danielle3
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 nov 2005 08:53

Re: wie heeft er al stappen ondernomen?peter langhout

Ongelezen bericht door Danielle3 »

Ik weet niet hoor, maar hierdoor is peter langhout geen slechte to, staat toch boven mijn reactie of niet soms?! Ik reageer er alleen maar op.

brunette
Berichten: 34
Lid geworden op: 30 jan 2006 22:08

Re: wie heeft er al stappen ondernomen?peter langhout

Ongelezen bericht door brunette »

het vliegtuig was ook niet overboekt maar er was gewoon niet gereseveerd

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: wie heeft er al stappen ondernomen?peter langhout

Ongelezen bericht door G7 »

En heb je al wat gehoord of dat het hotel wel geboekt was?

Dit is werkelijk weer een grove fout van PL.

brunette
Berichten: 34
Lid geworden op: 30 jan 2006 22:08

Re: wie heeft er al stappen ondernomen?peter langhout

Ongelezen bericht door brunette »

ja hotel was wel geboekt maar heb lang geduurd voor ze er waren.er bleken teveel passagiers te zijn voor de bus die was te klein dus moest er een andere bus komen maar al met al zijn ze er

brunette
Berichten: 34
Lid geworden op: 30 jan 2006 22:08

Re: wie heeft er al stappen ondernomen?peter langhout

Ongelezen bericht door brunette »

wou het jullie niet onthouden maar in de krant van zondag staat dat zaterdag avond 60 mensen van langhout niet mee mochten er was niet gereseveerd. 2x die dag mijn dochters zijn er wel maar weten nog niet of ze zaterdag weer terug kunnen kan een dag later worden

Marco Polo
Berichten: 299
Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16

Re: wie heeft er al stappen ondernomen?peter langhout

Ongelezen bericht door Marco Polo »

Ik weet niet hoor, maar hierdoor is peter langhout geen slechte to, ...
Commentaar overbodig!

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: wie heeft er al stappen ondernomen?peter langhout

Ongelezen bericht door G7 »

Helemaal mee eens, Marco Polo. Zou nog niet gratis met ze mee willen!

Ja Brunette, ik had het ook weer gelezen. Schandelijk! Houd je ons op de hoogte van de terugkeer?

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: wie heeft er al stappen ondernomen?peter langhout

Ongelezen bericht door Laurent »

een dag extra vakantie op rekening van P L is toch niet weg ??>

brunette
Berichten: 34
Lid geworden op: 30 jan 2006 22:08

Re: wie heeft er al stappen ondernomen?peter langhout

Ongelezen bericht door brunette »

nee een dag langer is geen straf maar de manier waar het op gaat en je zal maar op schiphol staan in afwachting of je mee mag geen leuk begin hun hadden wel de mazzel dat ze mee mochten maar een hoop andere niet

Gesloten