Storten op de bank? Wederom; lees aub even terug, bij teveel banken kost het tegenwoordig geld om je eigen kleingeld te kunnen storten.
Lahan; mijn hemeltje, hopelijk kom ik jou nooit tegen in een supermarkt!
Hoe het verhaal is afgelopen? De filiaalmanager heeft zoals beloofd gebeld en excuses aangeboden voor wat er gebeurd is. De muntjes had de cassiere sowieso moeten aannemen , maar dat deed er al niet meer toe. De bejegening daar is men van geschrokken en ik moet zeggen ik schrok positief van de reactie hierop. De cassiere in kwestie zou er op aangesproken worden en, ik citeer, "dit gebeurt in mijn filiaal niet. Gebeurt het ooit wel, dan is het einde oefening en kan zo'n werknemer direct vertrekken". Het is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar alleen al een uitspraak als deze geeft mij het gevoel dat men wel heel erg belang hecht aan een normale omgangsvorm. Erg netjes, al had ik nooit verwacht dat het zo hoog opgepakt wordt.
Er is aangeboden om nog een gesprek in de winkel te hebben zodat de filiaalleider ook in persoon zijn excuses kan aanbieden. Ik heb daarop aangegeven het niet nodig te vinden nogmaals zijn excuses te krijgen. Deze chagerijnige actie was immers niet van zijn hand, noch was hij daar ten tijde van het akkefietje bedrijfsleider en in die hoedanigheid eindverantwoordelijk voor het personeel. Al met al kunnen we rustig stellen dat waar de ex-assistenfiliaalleider grandioos blunderde het nu meer dan netjes opgepakt is.