bij lahan gaat bijna nooit iets fout, omdat lahan altijd zijn zaakjes op orde heeft en altijd een weloverwogen beslissing neemt, en als er problemen zijn weet lahan hoe hij zijn problemen op de juiste manier opgelost krijgt, en lahan zeurt ook niet als hij tekort wordt gedaan, want lahan voorkomt dat wel, en mocht lahan dan toch om een of andere misterieuze reden iets overkomen of zich te kort gedaan voelen, dan zal lahan daar niet over zeuren maar daar ene oplossing voor zoeken en deze ook krijgen...!
trouwens mag je van een groot bedrijf verwachten dat ze hun administratie op orde hebben, als het fout gaan te nadele zijn de consequenties voor de consument, nu gaat het ten voordele van de consument en zijn de consequenties voor het bedrijf....
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 2x dezelfde levering
-
Nicole1971
Re: 2x dezelfde levering
Hehehehe..ik heb wel een discussie losgemaakt zie ik
Ergens moet ik Lahan wel gelijk geven hoor! Zo'n groot bedrijf behoort een goeie administratie te hebben en als er een fout gemaakt wordt, behoort die binnen niet al te lange tijd gecorrigeerd te worden.
Zeker in de maanden december/januari, waarin de meeste (grote) bedrijven de balans opmaken. Dan zou dit toch moeten opvallen.
Weet je? Ik heb ook altijd portemonnees teruggebracht die ik vond, totdat die van mij 2x leeggehaald werd en teruggevonden werd in de bosjes. Dan ga je toch heel anders tegen die dingen aankijken hoor!
Ik laat de gsm voorlopig nog ff waar hij is, in de doos en ik zie nog wel wat ik er mee ga doen.
Ergens moet ik Lahan wel gelijk geven hoor! Zo'n groot bedrijf behoort een goeie administratie te hebben en als er een fout gemaakt wordt, behoort die binnen niet al te lange tijd gecorrigeerd te worden.
Zeker in de maanden december/januari, waarin de meeste (grote) bedrijven de balans opmaken. Dan zou dit toch moeten opvallen.
Weet je? Ik heb ook altijd portemonnees teruggebracht die ik vond, totdat die van mij 2x leeggehaald werd en teruggevonden werd in de bosjes. Dan ga je toch heel anders tegen die dingen aankijken hoor!
Ik laat de gsm voorlopig nog ff waar hij is, in de doos en ik zie nog wel wat ik er mee ga doen.