Internet browsers: Internet Explorer -> Mozilla Firefox
E-mail clients: Microsoft Outlook -> Mozilla Thunderbid
Firefox had tot versie 0.8 de naam firebird, ze hebben dit aangepast omdat de naam al in gebruik was voor een ander product.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Alweer een Hoax, nu over Turijn
Re: Alweer een Hoax, nu over Turijn
ai.. detailfoutje in de naam van m'n op 1 na favoriete mailprogramma.
Firefox vind ik vooral relaxed vanwege de tabbed-browsing functie die het heeft. Hier op m'n mac is het helaas de 2e browser omdat het nog niet geoptimaliseerd is en in verhouding tot safari erg lang bezig is met opstarten.
De nieuwe Internet Explorer 7 maakt ook gebruik van tabbed browsing maar daarin zijn de tabs wel heel lelijk verwerkt.
Ik weet niet in hoeverre dit zo in Vista eruit zal zien, maar als het dit wordt belooft het in ieder geval weinig goeds.
Klik
Firefox vind ik vooral relaxed vanwege de tabbed-browsing functie die het heeft. Hier op m'n mac is het helaas de 2e browser omdat het nog niet geoptimaliseerd is en in verhouding tot safari erg lang bezig is met opstarten.
De nieuwe Internet Explorer 7 maakt ook gebruik van tabbed browsing maar daarin zijn de tabs wel heel lelijk verwerkt.
Ik weet niet in hoeverre dit zo in Vista eruit zal zien, maar als het dit wordt belooft het in ieder geval weinig goeds.
Klik
-
bodejosm43
Re: Alweer een Hoax, nu over Turijn
En zo bewijst dit topic toch hopelijk ook voor anderen zijn waarde.
Voorbeelden genoeg waarbij dat niet het geval is. Ik hoef maar naar het MLM-forum te verwijzen (maar dat heeft hier dus niets mee te maken.........)
Geldt ook voor mij.Als ik een fout maak dan zal ik deze toegeven. Ik sloeg de plank volledig mis en jullie hadden gelijk.
Voorbeelden genoeg waarbij dat niet het geval is. Ik hoef maar naar het MLM-forum te verwijzen (maar dat heeft hier dus niets mee te maken.........)