LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Abdelimy
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 dec 2004 16:10

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door Abdelimy »

Beetje late reactie van mij, maar in ieder geval heel erg bedankt voor alle reacties!

Ik heb besloten het toch te doen, omdat ik anders sowieso zonder internet kwam te zitten. Tot nu toe gaat alles nog goed, bij orderstatus staat dat alles is voorbereid en het modem moet alleen nog opgestuurd worden. Dus ik hoop dat alles gaat lukken zonder problemen. 1 april is de oplevering, tegen die tijd zet ik hier of alles gelukt is!

gtjes
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 mar 2006 20:37

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door gtjes »

Ik wilde eigenlijk internetplusbellen van KPN, maar omdat ik met tel. info al vele problemen ondervond en na antwoord op mijn klachtenmail me toch weer probeerde aan te melden kreeg ik te horen dat ze momenteel een aanmeldingsstop hebben en ik over 3 weken maar moet terugbellen. Mooi niet dus ! Ik heb me daarom toch maar voor Tele2 compleet Lite aangemeld en ook ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. Volgens de jongen aan de telefoon zou ik ca. 21 maart het installatiepakket ontvangen afwachten dus. Wat deze jongen mij ook vertelde is dat ik mijn huidige e-mail adres van Wanadoo gewoon behoud, dit lijkt me stug, weet iemand of dit zo is???
Vast bedankt voor een eventuele reactie.[/b]

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door Inter »

Wat deze jongen mij ook vertelde is dat ik mijn huidige e-mail adres van Wanadoo gewoon behoud, dit lijkt me stug, weet iemand of dit zo is???
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk omdat Wanadoo (Tiscali )het je onmogelijk maakt om via een ander provider (natuurlijk webmail uitgezonderd )te mailen. Gaat wel met GMail maar dat is om je daar andere poorten voor gebruikt .
Verder je mail automatisch laten doorzenden vanaf Wanadoo (Tiscali en Tele 2 weer wel) kan ook al niet dus het zit niks anders om een ander mail te gebruiken.

Zelf heb ik ook nog zonder problemen het oude Versatel Family maar ik wacht even nog af voordat echt alles een keer is opgelost.

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door Consumentt »

Wat deze jongen mij ook vertelde is dat ik mijn huidige e-mail adres van Wanadoo gewoon behoud, dit lijkt me stug, weet iemand of dit zo is???
Gewoon lariekoek.
Je hebt nu neem ik aan een @wanadoo.nl adres.
Dadelijk heb je een @tele2.nl adres
Die 2 hebben totaal niks met elkaar te maken, zodra je Wanadoo opzegt wordt je @wanadoo mailbox verwijderd en bestaat dat email adres niet meer.
Wannadoo email adres behouden = wanadoo abo behouden (hoeft niet ADSL te zijn, maar je moet daar wel klant blijven)

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door Inter »

zodra je Wanadoo opzegt wordt je @wanadoo mailbox verwijderd en bestaat dat email adres niet meer.
Dat is niet zo Ik ken mensen die zijn overgestapt en die via webmail nog steeds in hun mailbox kunnen kijken.
Die zijn wel ooit bij Wanadoo van 56k naar ADSL gegaan .
Of dat er mee te maken heeft ,weet ik ook niet.
Laatst gewijzigd door Inter op 04 mar 2006 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.

thegreenhunter
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 jan 2006 14:05

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door thegreenhunter »

Dat is bij meerdere isp`s zo. Ik ben van Quicknet naar Fiberworld gegaan :shock: en ik kan nog steeds bij Quicknet inloggen, mail lezen en versturen. Voor zolang het duurt dan...

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door Consumentt »

Dat is dan meer een kwestie van achterstallig onderhoud denk ik. Als je zo'n provider hebt dan heb je "mazzel"

Het is toch zo dat als je een abo neemt je huurder wordt van de toegang tot internet, mailbox en evt webspace en toegang tot newsserver via en bij de betreffende provider.
Einde abo is normaliter dus einde toegang, mailbox en website etc.

Mijn abo eindigde per 1-1-2006, wegens de kerstvakantie mijn modem al eerder ingeleverd, de dag daarna was mail en website al foetsie.

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door Inter »

Je kan best gelijk hebben maar mijn Wanadoo Emails van 5 jaar geleden toen ik nog een 56K modem gebruikte doen het zelfs nu nog .

Mijn @Wish.net email (wat na een fusie met NokNok Tiscali is geworden ) die ik op doorzenden heb gezet ook nog steeds.
Maar kan daartegen niet meer inloggen bij Tiscali.
Is wel allemaal non informatie maar wel grappig dat ze daar eigenlijk niet naar kijken.

bigjon
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 nov 2004 17:05

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door bigjon »

Ik ben ooit ook van 56K6 Wanadoo(zo'n pakket voor 30 uur internetten voor vaste prijs) naar ADSL gegaan, maar nu ik naar Versatel ben overgestapt is mijn email adres ook per 1 maart afgesloten.

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door Inter »

Wel raar allemaal de ene wel de andere niet.

Ik bedoel wel via Webmail .Zoals eerder gemeld is het met een webclient zoals is in Outlook is het bij wanadoo onmogelijk omdat er bij hun de boel is geblokkeerd als je het via een ander provider doet .

Iets wat volgens mij alleen maar Tiscali en Wanadoo doen.

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door Consumentt »

@gtjes
Je hebt je toch al aangemeld bij T2. Of je oude email nou wel of niet geblokkeerd wordt, je kunt er toch niks meer aan veranderen.
Ik hoop dat je meer geluk hebt met je Tele2 dan een hoop anderen waaronder ik.

Bereid je er maar vast op voor dat er van alles mis kan gaan.
Lees elders: levering is afwachten of het op tijd is
Of het werkt is ook de grote vraag en op de helpdesk van T2 moet dan in ieder geval niet teveel rekenen, want die weten niks of ze reageren niet of ze doen niks.

klaasjo
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mar 2006 23:51

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door klaasjo »

sommige mensen
zijn in mijn oordeel net boeren wat ze niet kennen dat eten ze niet.
tele2 was op de vaste lijn altijd al een goed product alleen sommige mensen wisten er niet mee om te gaan toen er nog 1602 werd gedraait, nu kun je in combinatie met je kpn abonement, goedkoper bellen, en et mooie er van is is dat tele2 preselect een prijsgarantie geeft t.o.v. kpn belbasis oftewel zekerheid met goedkoper bellen. GELUKKIG ZIJN ER PROVIDERS< ZONDER PROVIDERS HAD KPN GEEN REDEN< NIET 1 OM DE TARIEVEN NIET OMHOOG TE GOOIEN, NU MOETEN ZE REKENING HOUDEN MET CONCURENTIE, DANK U TELE2

tele2 mobiel is niet super, duhhh..... wat wil je met een netwerk als die van telfort wat ook et netwerk is van tele2, dan heb je toch ook et zelfde berijk!!!!, foutje van tele2 maarja soms werkt et wel goed in grote steden


Nu is tele2 een blauwe maandag met compleet op de markt met te weinig tijd om eerlijke reacties te werven van mensen die het daad werkelijk gebruikt hebben. en dat komt alleen maar omdat mensen een pijnigend gevoel hebben aan hun dikke duim die hun dit verteld dat tele2 compleet een slecht product is. alsof hadden ze jaren gebruik gemaakt van tele2 compleet, not!!!! het is een uitkomst dat dat assosciale maandelijkse bedrag van de aansluiting van 18 euro niet meer van je rekening word afgeschreven

tele2 heeft een klantenservice. die word gehandeld door studenten van een callcenterafdeling, ze kunne je nix toesturen want papier is zelfs een besparing, maar dat maakt nix uit alles staat op de site, verders als je niet met doe het zelf installatiepaketten kan omgaan moet je er ook niet aan beginnen, anders heb je et aan je eigen domheid te danken dat je er niet uitkomt

tele2 compleet maakt verbinding met een modem voor de mensen die dat nog niet wisten

kpn is in et nieuws met verliezen tele2 kampt niet met die problemen in et nieuws, de burger betaald!!!

Lahan
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 sep 2005 14:30

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door Lahan »

jij bent de grootste boer, kpn mag de prijzen niet verlagen van de Opta, zorg voortaan dat je in de materie zit alvorens een dergelijk ongefundeerde reactie te plaatsen, kweet niet welke nieuws bron jij volgt maar kpn zit helemaal niet met verliezen in het nieuws, vandaag hebben ze nozema gekocht voor 75mln, lijkt me een beetje raar voor een bedrijf met verliezen...!

die prijs garantie is onzin, daar zijn door pretium en tele2 rechtzaken mee gevoerd, maar daar heeft kpn van gewonnen...

denk je nou werkelijk dat kpn wakker ligt van tele2? Tele2 en al die andere aanbieders maken nog steeds gebruik van het kpn netwerk en ook tele2 mobiel levert kpn geld op aangezien kpn eigenaar is van Telfort..

Tele2 compleet is ook een slecht product, aangezien tele2 versahel heeft overgenomen en de product kwaliteit van versahel ook niet iets is om naar huis te schrijven. Versahel heeft gewoon een nog slechter bedrijf en het zal er niet beter op worden als alleen de naam verandert, lees de ervaringen maar hier over de stabiliteit van het versahel netwerk, trouwens zit je bij tele2 meteen 2 jaar vast aan een contract, is wel zo fijn als je er van af wil en dan 24 maanden moet uitzingen...!

Het installeren van een pakket van meer voeten in aarde hebben dan alleen een cd'tje installeren, er kan een fout zitten in de hardware en zelfs in de software, jouw superiteitsgevoel is meer dan misplaatst en ronduit walgelijk...!

Het typen met hoofdleter is iets van zwakkeren in een discussie. Misschien is een taal cursus een goed idee want er zitten veelste veel fouten in jou domme tekst...!

janpeter
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2006 09:27

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door janpeter »

Jonge jonge wat een gezeur over tele2 zeg.
Ik heb totaal geen problemen (utrecht) en ook de klantenservice is naar mijn mening goed.
Elke provider zal mensen hebben die klagen of niet tevreden zijn.
Ik valt mij op dat ook in veel gevallen meteen de vinger naar de provider wordt gewezen. In heel veel gevallen ligt het ook aan de computers telefoons of verkeerde aansluiting met het doe het zelf parket.

Op dit moment is tele2 qua kosten gewoon een van de goedkopere en nogmaals niet slecht.

gtjes
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 mar 2006 20:37

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door gtjes »

Eerst wil ik een ieder bedanken voor zijn/haar reactie op mijn bericht. Ik ga er maar vanuit dat ik, zoals ik zelf al dacht, een nieuw e-mail adres via Tele2 krijg. En voor wat betreft mijn aanmelding voor Tele2 Compleet Lite, dit heb ik 28 febr. gedaan en vanmorgen gebeld hoe het ermee stond, blijkt al een vertraging in te zitten vanwege de vele aanmeldingen. Maar ze gaan er nog steeds vanuit dat het maximaal nog 4 weken zal duren. Ik heb de sprong ondanks de negatieve berichten toch gewaagd en ben al op vertraging enz. voorbereid. Ik las bij het vorige bericht dat bij iemand uit Utrecht wel alles goed was gegaan, nu heb ik weer meer hoop omdat ik in de buurt van Utrecht zit.
Maar ook ik weet dat je nooit een garantie heb. Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn aanvraag.

cyber peter
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mar 2006 18:47

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door cyber peter »

Hallo allen,

Ik ben op zoek naar een budget ADSL abonnement met telefoneren.
Al gauw kom je dan op Tele2 compleet.
Heeft iemand ervaring met telefoneren met Tele2, is dit voor de tegenpartij zonder hinderlijke echo? Ik heb al heel wat nare ervaringen gelezen een aantal daarvan heb ik met een verzoek om reactie naar Tele2 doorgemailt en ik kreeg de volgende reactie die jullie waarschijnlijk al bekend is, maar ik wil hem toch voor jullie reactie niet onthouden(Tele2):
De reacties waar u opwijst zijn uitzonderings gevallen. Bij elk bedrijf kan het voorkomen dat producten/diensten niet naar verwachting geleverd wordt. Als er zich problemen voor doen met de levering van onze diensten dan zal Tele2 er alles in onze macht aan doen om de situatie op te lossen. Is dit niet mogelijk zal er naar een uitwijkende oplossing gekeken worden met eventueel beeindiging van het dan lopende contract. Maar er dient wel rekening mee gehouden te worden dat Tele2 voor het leveren van haar diensten ook afhankelijk is van externe factoren waar wij niet voor verantwoordelijk zijn. Bij deze externe factoren kunt u denken aan:

- verbinding tussen wijkcentrale en woning (gedeelte van de KPN);
- de bekabelings situatie bij onze klanten thuis;
- de plaats waar de computer staat;
- de staat waar de computer in verkeerd, software of hardware matig;
- de manier waar op de klant aangesloten


Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Tele2


Groeten

Peter

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door Consumentt »

Tele2 is prut.
Ze kunnen het allemaal niet aan. Dit geldt voor internet, voor digitale telefonie en digitale tv
Mooie beloftes, die in praktijk niet uitkomen

Te late of geen levering
Slechte kwaliteit (internet instabiel en veel te traag, telefonie met haperingen, tv die het vaker niet dan wel doet)
Geen fatsoenlijke helpdesk

Advies: verder shoppen en geen tele2

Triple-play is zowieso nog geen optie: vaak valt alles ineens uit en kun je alleen met je mobieltje een half uur aan de helpdesklijn hangen.

janse300
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mar 2006 21:25

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door janse300 »

Beste allemaal, met onderstaande content moet het lukken. Is mij ook gelukt. :lol: Oh ja, en vooral aangetekend versturen. Binnen 1 week ben je van die ****** af!!!

Tele2 Nederland BV
T.a.v. Afdeling Afmelden Tele2 Digitaal pakket
Postbus 70041
9704 AA Groningen


Betreft: klacht internet

Mijn plaats 8 december,


Geachte heer/mevrouw,

Sinds 1 juni 2005 ben ik klant van Versatel / Tele2. Na de installatie van het 20mbit voetbal pakket heb ik veel problemen gehad met de internet verbinding en heb ik in totaal ruim 1 maand geen goede verbinding gehad. Daarna heeft de verbinding redelijk gewerkt tot medio november 2005. Nadien was de verbinding wederom erg instabiel en werken met VPN helemaal onmogelijk. Nadat ik op 1 december j.l. contact heb gehad met de helpdesk gebeurt er echter niks om deze situatie te verbeteren.

U krijgt van mij één week de gelegenheid om mijn klachten volledig te verhelpen. Gebeurt dat niet dan kondig ik u alvast aan dat ik mijn contract ontbindt. Vanzelfsprekend hoef ik mij niet aan de 12maands-termijn te houden. Ik wijs u op art. 6:265 van het Burgerlijk Wetboek.
Als mijn contract door mij is ontbonden, eis ik van u volle en probleemloze medewerking om mijn diensten bij u snel over te zetten naar een andere provider.
Omdat ik al weken niet probleemloos heb kunnen internetten eis ik bovendien op grond van art. 6:74 e.v. van het Burgerlijk Wetboek een schadevergoeding. Ik zal u nog laten weten hoeveel schadevergoeding ik vraag.
Hoogachtend,


Mijn Naam
Adres
Postcode woonplaats

rovanitel
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 feb 2006 13:36

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door rovanitel »

Ik heb al jaren internet van Zonnet/Versatel/Tele2.
Momenteel is het een 20Mb pakket met TV en Radio.
Installatie is keurig gedaan door Imtech, en de tv + radio zenders zijn van uitstekende kwaliteit. De online vidiotheek vind ik een handig extra.

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door Consumentt »

onge jonge wat een gezeur over tele2 zeg.
Ik heb totaal geen problemen (utrecht) en ook de klantenservice is naar mijn mening goed.
Elke provider zal mensen hebben die klagen of niet tevreden zijn.
Ik valt mij op dat ook in veel gevallen meteen de vinger naar de provider wordt gewezen. In heel veel gevallen ligt het ook aan de computers telefoons of verkeerde aansluiting met het doe het zelf parket.

Op dit moment is tele2 qua kosten gewoon een van de goedkopere en nogmaals niet slecht.
Heb jij even mazzel. Als mensen klagen omdat iets niet werkt dan is dat geen zeuren, dan is een kwestie van niet krijgen waarvoor je betaalt.
Bij mij in huis is niks mis op het moment dat ik ruim 3 maanden moet wachten op nummerportering, dat ligt aan T2.
Als ik vervolgens na portering inmiddels al 2 dagen niet meer gebeld kan worden, dan is er niks mis bij mij in huis, dat ligt aan T2.
Inmiddels al wel weer een half uur aan de helpdesk gehangen en ze doen geen enkele toezegging wanneer het verholpen is. "De technische dienst is er mee bezig" JaJa, die zijn denk ik ingezet bij de afdeling marketing, want nu gaan ze er weer prat op dat ze KPN vóór zijn met TV. En maar verkopen, verkopen, verkopen.
MAAK EERST JE BESTAANDE SERVICE EENS OP ORDE TEELEETWEE!!!!!!!!!

Gesloten