LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 11 weken zonder internet, door InternetPlusBellen
Re: 11 weken zonder internet, door InternetPlusBellen
Is het indienen van een overstapaanvraag ook niet mogelijk dan? Meestal kun je in zo'n geval over zonder noemenswaardige downtime.
Re: 11 weken zonder internet, door InternetPlusBellen
het is helemaal geen zooitje, dit is een bekend fenomeen.
het duurt gewoon zo lang omdat te realiseren, dat doen ze echt niet om iemand te pesten, het is technisch gewoon niet mogelijk om dat in korte tijd te realiseren, wrom zouden ze het anders niet doen?? wat schieten ze ermee op om het zo lang te laten duren?? helemaal niks dus het is iets technisch...
jij hebt gewoon de verkeerde informatie gekregen, want xs4all biedt ook voip, alleen bieden ze het nu alleen aan voor bellen naar voip voip binnenkort ook naar service nummers dus 0800 en 0900 en daarna pas voor bellen naar alle nummers...
misschien dat xz4all je weer kan activeren ofzo..
het duurt gewoon zo lang omdat te realiseren, dat doen ze echt niet om iemand te pesten, het is technisch gewoon niet mogelijk om dat in korte tijd te realiseren, wrom zouden ze het anders niet doen?? wat schieten ze ermee op om het zo lang te laten duren?? helemaal niks dus het is iets technisch...
jij hebt gewoon de verkeerde informatie gekregen, want xs4all biedt ook voip, alleen bieden ze het nu alleen aan voor bellen naar voip voip binnenkort ook naar service nummers dus 0800 en 0900 en daarna pas voor bellen naar alle nummers...
misschien dat xz4all je weer kan activeren ofzo..
Re: 11 weken zonder internet, door InternetPlusBellen
Nogmaals.
XS4ALL bied niet het zelfde als KPN.
Je krijg een apart VOIP nummer (je kan dus niet je eigen nummer houden) en voorlopig kan je nog niet naar nummers bellen (alleen naar 0800) en je kan niet van je telefoon abonnement af, je zit dus altijd nog tegen die 20 euro telefoonabonnement kosten aan te hikken.
Ik heb een berg mensen gesproken bij XS4ALL, en allemaal zeggen ze het zelfde, Wij gaan geen InternetPlusBellen in welke vorm dan ook doen.
Dus als er nu nog 1 komt die zegt dat XS4ALL het wel voip heeftdie snapt het dus nog niet
XS4ALL bied niet het zelfde als KPN.
Je krijg een apart VOIP nummer (je kan dus niet je eigen nummer houden) en voorlopig kan je nog niet naar nummers bellen (alleen naar 0800) en je kan niet van je telefoon abonnement af, je zit dus altijd nog tegen die 20 euro telefoonabonnement kosten aan te hikken.
Ik heb een berg mensen gesproken bij XS4ALL, en allemaal zeggen ze het zelfde, Wij gaan geen InternetPlusBellen in welke vorm dan ook doen.
Dus als er nu nog 1 komt die zegt dat XS4ALL het wel voip heeftdie snapt het dus nog niet
Re: 11 weken zonder internet, door InternetPlusBellen
xs4all heeft wel voip:
http://www.xs4all.nl/allediensten/voip/
http://www.xs4all.nl/allediensten/voip/
Re: 11 weken zonder internet, door InternetPlusBellen
de ervaring internetplusbellen en opzeggen adsl heb ik ook. echter de info die ik krijg is geheel anders. na mijn opzegging van hccnet kreeg ik ook 2 brieven, 1 van hcc en 1 van kpn betreffende de adsl-verbinding. na enige dagen werd ik gebeld door een uiterst vriendelijke medewerker van kpn, die mij vroeg of ik geen adsl meer wilde. ik heb aangegeven over te willen stappen naar internetplusbellen.
kpn gaf mij toen het advies om directadsl go aan te schaffen. de overgang van direct adsl naar inetrnetplusbellen is gratis en de eerste maand directadsl ook. mijn voordeel was dat ik dan in de wachtperiode internetplusbellen (volgens de site van kpn 3 weken, volgens de medewerker 6 weken). ik hoefde geen aansluitkosten ed te betalen. kpn heeft alles per telefoon geregeld, alleen de aanvraag internetplusbellen moest ik via internet doen. uitermate tevreden over deze klanttevredenheid.
de aanvraag werd schriftelijk bevestigd. wat schertst mijn vebazing: ik moet 25 euro downgrade/migratie kosten betalen en ik krijg geen modem, hetgeen op de website van kpn wel wordt aangeboden. direct kpn gebeld op het 0900 nummer. de medewerker gaf aan dat de aanbieding op het inetrnet alleen geld voor een nieuwe aanvraag en dat de enige oplossing was om mijn huidige adsl-verbinding te laten afsluiten (kostenloos) en dan een neiuwe aanvragen. nu een nieuwe aanvragen kan niet, omdat de oude verbinding nog actief is!
Je reinste bureacratie! ik moet dus iedereen op kosten jagen om gebruik te kunnen maken van een aanbieding. gelukkig heb ik de schriftelijke bevestiging dat mijn startpakket inetrnetplusbellen binnen 3 weken komt en mijn adsl verbinding wordt per 1 maart afgesloten. dus ik zit wellicht maar 1 week zonder internet. mijn klacht bij kpn via de website zit nu in dezelfde bureacratie. want van de beloofde reactie binnen enkele dagen is na een week nog niets gehoord.
kpn gaf mij toen het advies om directadsl go aan te schaffen. de overgang van direct adsl naar inetrnetplusbellen is gratis en de eerste maand directadsl ook. mijn voordeel was dat ik dan in de wachtperiode internetplusbellen (volgens de site van kpn 3 weken, volgens de medewerker 6 weken). ik hoefde geen aansluitkosten ed te betalen. kpn heeft alles per telefoon geregeld, alleen de aanvraag internetplusbellen moest ik via internet doen. uitermate tevreden over deze klanttevredenheid.
de aanvraag werd schriftelijk bevestigd. wat schertst mijn vebazing: ik moet 25 euro downgrade/migratie kosten betalen en ik krijg geen modem, hetgeen op de website van kpn wel wordt aangeboden. direct kpn gebeld op het 0900 nummer. de medewerker gaf aan dat de aanbieding op het inetrnet alleen geld voor een nieuwe aanvraag en dat de enige oplossing was om mijn huidige adsl-verbinding te laten afsluiten (kostenloos) en dan een neiuwe aanvragen. nu een nieuwe aanvragen kan niet, omdat de oude verbinding nog actief is!
Je reinste bureacratie! ik moet dus iedereen op kosten jagen om gebruik te kunnen maken van een aanbieding. gelukkig heb ik de schriftelijke bevestiging dat mijn startpakket inetrnetplusbellen binnen 3 weken komt en mijn adsl verbinding wordt per 1 maart afgesloten. dus ik zit wellicht maar 1 week zonder internet. mijn klacht bij kpn via de website zit nu in dezelfde bureacratie. want van de beloofde reactie binnen enkele dagen is na een week nog niets gehoord.
Re: 11 weken zonder internet, door InternetPlusBellen
Ja inderdaad XS4ALL heeft wel voip.
Maar niet zoals KPN dat heeft.
Nog 1 keer.
Je krijgt een APART 084 nummer
Je kan NIET je eigen telefoon nummer hier voor inzetten
Je kan NIET van de 20 euro telefoon abonnement kosten af
Bij KPN
Je kan je EIGEN nummer houden
Je hoeft GEEN telefoon abonnement te betalen
Dus wel VOIP maar niet wat ik wil en dat is InternetPlusBellen, en zoiets gaat XS4ALL ook niet aanbieden.
Maar niet zoals KPN dat heeft.
Nog 1 keer.
Je krijgt een APART 084 nummer
Je kan NIET je eigen telefoon nummer hier voor inzetten
Je kan NIET van de 20 euro telefoon abonnement kosten af
Bij KPN
Je kan je EIGEN nummer houden
Je hoeft GEEN telefoon abonnement te betalen
Dus wel VOIP maar niet wat ik wil en dat is InternetPlusBellen, en zoiets gaat XS4ALL ook niet aanbieden.
Re: 11 weken zonder internet, door InternetPlusBellen
Wat schetst mijn verbazing.
Krijg net een email van de KPN dat ik binnen 3 weken InternetPlusBellen heb.
Wij wensen u veel plezier en gemak met InternetPlusBellen van KPN.
????????????
WTF ????
Nou ik wacht het wel af.
Ben zo wie zo niet van plan om ook maar iets te betalen.
Krijg net een email van de KPN dat ik binnen 3 weken InternetPlusBellen heb.
Wij wensen u veel plezier en gemak met InternetPlusBellen van KPN.
????????????
WTF ????
Nou ik wacht het wel af.
Ben zo wie zo niet van plan om ook maar iets te betalen.
Re: 11 weken zonder internet, door InternetPlusBellen
Nou.... heb dus nu ook een brief binnen gehad, en een mail van de servicedesk... dat ik toch echt aangesloten ga worden op InternetPlusBellen.
Door de drukte loopt het wellicht 1 of 2 weken uit, maar het komt voor elkaar....
Nou ik wacht af... ik ga niet meer bellen of schrijven... en als er rekeningen op de mat vallen en ik heb nog niets .. betaal ik niets..
Hopelijk komt het goed.
Door de drukte loopt het wellicht 1 of 2 weken uit, maar het komt voor elkaar....
Nou ik wacht af... ik ga niet meer bellen of schrijven... en als er rekeningen op de mat vallen en ik heb nog niets .. betaal ik niets..
Hopelijk komt het goed.
Re: 11 weken zonder internet, door InternetPlusBellen
praat niet dom, je gaat pas betalen als alles is aangesloten, zo zijn de regels...
Re: 11 weken zonder internet, door InternetPlusBellen
Geloof me....
Als je alle berichten hier op het forum leest dan hebben heel veel mensen al een rekening gehad en aanmaningen (ja ook van de KPN) zonder dat ze ook maar iets hadden.
En praat niet dom is geen nederlands.
Als je alle berichten hier op het forum leest dan hebben heel veel mensen al een rekening gehad en aanmaningen (ja ook van de KPN) zonder dat ze ook maar iets hadden.
En praat niet dom is geen nederlands.