LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] thuiswerk

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Janneke B

Re: thuiswerk

Ongelezen bericht door Janneke B »

Met thuiswerk is toch best heel veel te verdienen :lol: HvdB weet er meer over klik eens op haar envelopje voor info 8)

Geplaatst op 22 Feb 2006 01:15 door HvdB

--------------------------------------------------------------------------------

Ik snap niet dat iemand nog hier intrapt. Lezen jullie geen kranten of kijken jullie geen TV of zo?
[email protected]
Laatst gewijzigd door Janneke B op 22 feb 2006 01:29, 3 keer totaal gewijzigd.

Denizz

Ongelezen bericht door Denizz »

Met thuis werk is veel te verdienen, is jouw stelling!!
Ja voor de gene die het fictief aanbieden is er zeer veel te verdienen.
En voor de werkzoekenden zeer weinig.
Koop een lotterijlot en je maakt meer kans.
1 uur aan de telefoon in de wachtstand is 48 euro en zo 10 of 30 klanten is goed verdienen, toch?

KIJK eens op de site www.opgelicht .nl onder thuiswerk.
naar alle internet gedupeerden.
schrikbarend.
Ik ga vandaag aangifte doen!
en hoop velen met mij.

nikky100

Ongelezen bericht door nikky100 »

ja ze zijn vuile oplichters !!!! maar ik had hun terug gemailt dat ze mij maar terug belde en............. ze laten niets meer van zich horen
dus ze zijn niet te vertrouwen de THUISWERKLIJN :twisted: :evil: :twisted:

gr nikky

kast

Ongelezen bericht door kast »

goede dag slagoffers
Ik ben ook slagoffer van Rianne Jonkman. Heb aangiften gedaan bij de politie Daar hoor je nog van en heb met kpn gebelt maar die kunnen niks doen Het telefoon nummer wordt gehuurd en je mag er mee doen wat je wilt Het nummer kunnen en mogen zij niet blokeren dus ik hoop ook of de concumente bond meer kan doen of radar
annette : :cry:

Denizz

ik heb nu net alle papieren klaar (mails tel rekening ed) en ga nu naar de politie.

MENSEN DOE DIT OOK, ALLEEN DAN KAN ER IETS DAAWERKELIJK AANGEDAAN WORDEN.

eN DAN AL DIE MEDEWERKSTERS DIE ZIJN OOK VERANTWOORDELIJK VOOR HUN MISLEIDINGS PRAKTIJKEN.
en kun nen zelfs aansprakelijk gesteld worden als dit hogeop komt.
Want je bent immers medeplichtig en dient daar niet aan mee te werken maar ook aangifte daarvan te doen.

kast

Ongelezen bericht door kast »

kom op jongens niet bang zijn ga ook even naar de wedsite van al die andere slachtoffers via GOOGLE SPEEDPACKING EUROPE daar vindt je allemaal hulp lijnen en een karen die zich hard maakt voor de slachtoffers
doen dus dan kunnen we meneer T. van Esch misschien stoppen met zijn zakken vullen
annette

Dolfijntje1968

Ongelezen bericht door Dolfijntje1968 »

Goedenmiddag,

Net zoals velen van jullie heb ik dezelfde mailtjes ontvangen van de thuiswerkcentrale.
Ook die waarin mevrouw Jonkman schijnbaar bij mij aan de deur heeft gestaan.......
Heb net boze mail gestuurd, ik weiger nog meer te bellen voor iets wat uiteindelijk toch niets oplevert maar vind het wel schandalig dat mensen die beperkter zijn in werken en toch graag wat willen bij verdienen, op deze manier in de maling worden genomen.

Klaas Woltinge

Ongelezen bericht door Klaas Woltinge »

Zelf ben ik intussen zo ver dat ik waarscijnlijk een
juriediesche procedure kan starten tegen de thuiswerk centrale.

Om misverstanden te voorkomen, er zijn meerdere thuiswerk
centrales, sommiggen zijn eerlijk bezig en zommiggen corrupt.

ik weet intussen dat de mails van @planet.nl bij de corrupte variant
horen dit geld tevens voor het .com domein adres wat nu verboren geregristreed staat. ik heb me suf gebeld omdat ik binnenkort zonder baan zit en financieel behoorlijk ik de schulden zit...

een oplicht praktijk als bovenstaande maakt mij behoorlijk kwaad, in deze ben ik bereid zo ver te gaan om ze persoonlijk voor de rechter te slepen, heb alleen nog niet verzonnen waar ik het geld vandaan haal.

Voor juristen die dit lezen, ik ben juridiesch gezien uitgebreid verzekerd en wil serieus mevrouw Jonkmand cq de heer van Esch op persoonlijke titel voor de rechter slepen, ben het nu wel hartstikke beu.

mijn vraag in deze is hoe kan ik dit gaan aanpakken?

ik kan wel gaan collecteren bij gedupeerden etc; liefer wil ik juridiesch gezien ook sterk blijven staan... tips zijn welkom op [email protected].

en ja, er is een klacht verstrekt bij Opta,
tevens bezoek ik nog het politie bureau..
k zit momenteel ziek thuis, dus daarvoor de energie niet gehad.
Alle overige adressen die ik met google gevonden had heb ik ook
mijn klacht laten horen.

De Providers heb ik ook mijn klacht laten weten,
wat zou iknog meer kunnen doen?

Vriendelijke groet,

Klaas Woltinge

Denizz

http://www.thuiswerkinfo.web-log.nl/log/2323803

Kijk even op dit forum, ik denk dat je daar heel wat wijzer wordt,
ook ik heb aangifte bij de politie gedaan en morgen breng ik op verzoek nog een staple info over de persoon van Esch.
ook heb ik een brief geschhreven met verzoek tot terugbetaling.
Probeer dat ook zou ik voorstellen.
succes

Anita B

Ongelezen bericht door Anita B »

Geachte heer/mevrouw

We hebben onder andere u geselecteerd voor een persoonlijk intakegesprek met een thuiswerk medewerkster, dit kan telefonisch of persoonlijk bij u thuis. Dit gesprek heeft een persoonlijk karakter zodat de consulente de mogelijkheden voor als thuiswerker kan doornemen geheel naar uw wensen. Ook zal de consulente enkele voorbeelden meenemen van thuiswerk welke eventueel voor u van toepassing kunnen zijn. De kosten van dit gesprek zijn € 15,00 en zal ongeveer 30 minuten duren, De kosten dient u alleen te betalen als u daadwerkelijk thuiswerk ontvangt, het wordt van uw eerste verdiensten ingehouden.

Stelt u geen prijs op een persoonlijke benadering dan kunt u ons bellen middels de speciale aanmeldinformatielijn. Deze lijn is niet gratis en kost een 80 cent per minuut. U kunt uw gegevens intoetsen en uw telefoonnummer achterlaten zodat een medewerkster u kan terugbellen en uw vragen beantwoorden mbt verdiensten transport opslagvergoeding, belasting, teruglevering uitbetaling etc.etc.

U kunt een afspraak maken voor een persoonlijk gesprek bij u thuis met de thuiswerkconsulente op telefoonnummer 0900-5005007 (80cpm) op onderstaande tijden

Zondag 19 maart van 12.00-16.00

Maandag 20 maart van 08.30-16.00 en van 17.00-19.00

Dinsdag 21 maart van 08.30-13.00

Woensdag 22 maart van 08.30-15.00

Afspraken voor een persoonlijk thuiswerkgesprek kunnen plaatsvinden in week 13 en 14 (27-3 tm 7-4-2006) dit kan zowel overdag als in de avond. Een consulente kan maximaal 8 bezoeken per dag doen en er zijn een beperkt aantal plaatsen!!!

Wenst u telefonische informatie te maken en evt een terugbelafspraak om terug gebeld te worden belt u dan met 0900-9999911 (80cpm) dit kan elke dag van 08.00-23.00

U kunt middels de druktoetsen van de telefoon uw postcode en huisnummer invoeren (laat u niet doorverbinden naar een medewerkster dit kan evt een wachttijd geven en extra kosten) nadat u de persoonlijke gegevens heeft ingegeven kunt u een datum en tijdstip invoeren dat de consulent u terugbelt.

Welke gegevens dient u bij de hand te hebben

Naam en adresgegevens

Telefoonnummer of GSM nummer

Klik hier geen post van ons wenst te ontvangen of uitgeschreven wenst te worden

DEZE MAIL KREEG IK DUS VANDAAG, WEER IETS NIEUWS, HEB HEM NOG NIET EERDER GEZIEN.
OOK IK BEN VOOR HONDERDEN EURO'S HET SCHIP IN GEGAAN VORIG JAAR, HEB AL 4X EEN MAIL GESTUURD NAAR BOVENSTAAND ADRES, ZE BLIJVEN STUREN.
ERG HARDLEERS DUS, ZAL ME BENIEUWEN OF IK OOK ECHT WORDT GEBELD.

GROETJES ANITA

Accutron

Ongelezen bericht door Accutron »

Tjonge jonge... niet te geloven dat er nog steeds zoveel mensen in die onzin trappen. Geloof mij nou maar,thuiswerk bestaat helemaal niet.

Sjoerd_

Ongelezen bericht door Sjoerd_ »

Hmm thuiswerk bestaat best alleen is de vraag vele malen groter als het aanbod. Dat er zoveel mensen intrappen begrijp ik ook niet helemaal. Een cursusje gezond verstand gebruiken zou hier en daar geen kwaad kunnen geloof ik..

Mensen denk eens na voor je mee gaat doen aan belspelletjes en honderden euro's kwijtraakt aan thuiswerklijnen. Wat de mensen achter die thuiswerklijnen doen is niet goed maar ze worden wel mede mogelijk gemaakt door....

Denizz

Hallo dat ze hardleers zijn is overduidelijk,
Ik ontvang nu iedere keer per sms soort gelijke berichtjes na dat ik me had laten uitschrijven.
Heb inmiddels overal waar het mogelijk is aangifte en melding gedaan.
Maar het zijn handige personen die op de rand van het legale balanceren en ik denk dat er weinig of niets aan te doen valt.
Het enigste is met ons allen negatieve publiciteit rond sturen.
met vr gr

Mamalou

Ongelezen bericht door Mamalou »

Thuiswerk.tv is ook zo'n oplichter. Je hoeft dan geen bedrag per maand te betalen, maar contact is alleen mogelijk via een 0900-nummer voor 80 cpm. Zo triest dat ze mensen oplichten die hun best doen een beetje geld te verdienen, alsof we het financieel al niet moeilijk genoeg hebben. :oops:

LVOW schijnt ook niet echt te zijn. Zelf heb ik hier gelukkig geen ervaring mee, deze keer was ik zo slim om eerst wat onderzoek te doen.

Thuiswerk lijkt me een ideale manier om wat geld te verdienen, maar blijkbaar kun je niemand vertrouwen. :?

Sterkte allemaal!

Groetjes,
Mamalou

shaibah

Ongelezen bericht door shaibah »

Gezien er toch weer mensen zijn die vragen hebben over thuiswerk hier nog 1x hoe het te krijgen:

1: Neem de Gouden Gids.
2: Kijk in de rubriek "Direct Mail"
3: Bel zo'n bedrijf eens op en vraag of ze werken met thuiswerk(st)ers.
4: Niet bellen als dit een 0900 nummer is ( dit is alleen om geld aan u te verdienen i.p.v. andersom.
5: Betaal nooit inschrijfgeld.Dit gebeurd wel eens onder de noemer administratiekosten.
6: En vooral , kijk of ze ingeschreven staan bij de K.v.K.
7: Als u werk van ze krijg , maak een kopie van de thuiswerkbon waar de werkzaamheden en hun adres op staat.Dan heeft u altijd bewijs dit werk voor hun gedaan te hebben en ze u dit bedrag verschuldigd zijn.

Kopieër de tekst en bewaar dit op uw computer ( of liever nog een diskette , voor als de pc eventueel crash ) dit is namelijk de laatste keer dat ik dit advies geef.Misschien dat u er andere nog blij mee kunt maken.

Wij werken al ruim 10 jaar voor mailingsbedrijven en verdienen er aardig mee.

Deze tekst heb ik van MP, wie weet kan dit jullie op weg helpen.

marina26

Ongelezen bericht door marina26 »

Nou ik was dus ook zo stom om te geloven dat het echt zou zijn. Dit gaat om [email protected] of [email protected].

Ik las in het regionale krantje bij ons dat ze mensen zochten om te werken, ik zit al een tijdje thuis en zonder eigen inkomen dus dacht dit is het!
Kreeg al gauw mailtjes van hun met vacatures en een vragenlijst die ik in moest vullen. Dit gedaan maar geen reactie natuurlijk, toen er maar eens een x heen gebeld waarvan ik dus 14 minuten aan de telefoon heb gehangen en weer die vragenlijst via de telefoon dit x heb beantwoord want anders kan je niet bij de vacatures komen. Na een paar dagen ontving ik weer nieuwe vacatures en daar eigenlijk niet op gereageerd. Toen kwam er weer een mailtje met een of ander contract erin en dat ik die altijd bij de hand moest hebben voor als ze werk kwamen brengen en je dat kon geven. Nou had ik vandaag weer gebeld en weer zon 15 minuten aan de lijn gehangen en ja hoor weer die vragenlijst op een gegeven moment heb ik maar opgehangen maar ja toen was het al te laat. Ik heb ze net een mailtje gestuurd dat ik me laat uitschrijven en dat het een stelletje oplichters zijn.
Hun nummer nog even opgezocht bij de opta en dit kwam er uit:
0900-6624527 Toegekend
per 15-3-2006 A.I. Logistics 0900 betaalde informatiediensten met een lengte van elf cijfers
PFFFFF
dus mensen trap er alsjeblieft niet in net als vele anderen

Alfons351

Ongelezen bericht door Alfons351 »

Sorry voor het bumpen van een oude thread, maar dit is volgens mij dezelfde partij als de toko 'KanAlles'. (http://www.kanalles.nl danwel DitMagNiet.nl). Die heeft 0900-5005007 in gebruik als helpdesknummer (Google het maar). Het zijn naar mijn mening een stel oplichters daar.

Gesloten