LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dexia gaat opnieuw mensen overhalen voor duisenberg.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
faeks

Re: dexia gaat opnieuw mensen overhalen voor duisenberg.

Ongelezen bericht door faeks »

Geplaatst op 19 Feb 2006 21:07 door Ikwaseenbeetjedom

--------------------------------------------------------------------------------

feeks je verdraait, zoals je wel vaker doet, mijn woorden
Oh ja? Ik denk het niet!!! Je post suggestief. Leg maar eens uit waar ik je woorden verdraai dan, want ik denk dat ik heel erg beleefd ben gebleven en je nota bene het voordeel van de twijfel geef in mijn posting! Dus als je enigszins de waarheid spreekt, dan dram je eens een keer niet door maar kom je met feiten!! Keiharde feiten om je suggesties te beargumenteren!!
Ben jij nou gek!!!

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 19 Feb 2006 20:58 door faeks

Het is bijzonder denigrerend te stellen dat mensen dan niet zelf nadenken!
helemaal mee eens feeks, alleen denk ik dat de mensen echt wel zelf kunnen nadenken, maar juist jij en je vriendje, die suggereerde dat eigenlijk, denken daar blijkbaar anders over !

faeks

dit is dexia praat, toch nog proberen onzekerheid in te bouwen, mensen (blijven) bang te maken en zoveel mogelijk reklame proberen te maken voor de 'list van duisenberg'.
Beter niet zelf nadenken, want dat zou wel eens verkeerd kunnen aflopen.
Dit zijn toch je eigen woorden! Niet de mijne....noch van welk vriendje dan ook. (Ik heb er meerdere.... jij ook?)
Verder klets je weer uit je nek en geef je geen onderbouwing. Je gaat last van mij krijgen IWEBD. Bij elke suggestieve posting, vraag ik je om argumentatie, bronnen en uitleg! Want het is niet eerlijk wat je doet!Je geeft wederom niet aan waar je het vandaan hebt dat BKR geschrapt wordt bijvoorbeeld! Ik ga es net zo drammen als jij altijd doet!
Laatst gewijzigd door faeks op 20 feb 2006 00:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Ikwaseenbeetjedom

dat was een reaktie~, niet op jou maar op iemand anders.. maar blijkbaar wilde jij dat niet lezen .. truste, want ik ga niet chatten!
Heb jij trouwens een bijdrage ontvangen van dexia??

faeks

Tegen wie heb je het in godsnaam en waarom geef je niet gewoon aan waar je je onzin vandaan hebt! Of liever nog, niet onzin! Je maakt mensen blij met iets dat er niet is!!! Misschien??!

smart

Ongelezen bericht door smart »

wil dat ook ~wel weten want het is toch goed nieuws van ik was een beetje dom :?:
is dat chatten als je vraagt om uitleg :?: :shock:

Ikwaseenbeetjedom

Geplaatst op 18 Feb 2006 21:54 door Ikwaseenbeetjedom

Wie kent hier voorbeelden van?

was de opening van deze topic.

Misschien heb ik zelf wel zoiets van dexia ontvangen maar dat wil ik hier niet zo zeggen want als ik de enige ben, dan weet dexia wie ik ben en die vertrouw ik voor geen cent, want ik weet dat ze hier op dit forum aanwezig zijn, vandaar mijn vraag : "Wie kent hier voorbeelden van".

Ik denk nl dat dexia dit aan meer mensen heeft gestuurd, maar weet dat niet zeker.

faeks

Geplaatst op 18 Feb 2006 21:54 door Ikwaseenbeetjedom

--------------------------------------------------------------------------------

Het lijkt wel alsof dexia opnieuw een offensief is gestart tegen al hun slachtoffers die het duisenberg accoord afwijzen en daarvoor in de plaats liever vaart willen maken met een rechtzaak.

Het schijnt zelfs zo te zijn dat, in ieder geval bij eegalease, de bkr volledig, dus incl coderingen, wordt doorgehaald en de restschuld ook niet eerst betaald hoeft te worden maar wordt verrekend.

Wie kent hier voorbeelden van?
Dit was de opening. En let op de poster, let op de vetgedrukte woorden en lees de discussie hierboven!! Voorbeelden vraag je. Eerst aangeven waar je het vandaan hebt! Direct is er een iemand bij wie bkr is verwijderd of die een brief heeft gekregen van Dexia en dan denk jij dat dit de grote algemene deler is? Waar haal je het lijkt en het schijnt vandaan??? Dit doe je namelijk heel vaak. Dan gaat zo;n topic een heel eigen leven leiden en lijkt (!) het of jij heel wat gesteld of gezegd hebt, terwijl je gewoon loopt te manipuleren en te provoceren!
Misschien heb ik zelf wel zoiets van dexia ontvangen maar dat wil ik hier niet zo zeggen
want als ik de enige ben, dan weet dexia wie ik ben
Jij bent nota bene anoniem. Stel Anne of Ad zou reageren? Die zo dapper zijn om niet anoniem te zijn of anderen die nu inloggen onder hun eigen naam. Misselijk laag mens dat je er bent!!!!!!
Laatst gewijzigd door faeks op 20 feb 2006 01:03, 1 keer totaal gewijzigd.

anne_

Ongelezen bericht door anne_ »

Feaks maak je niet zo druk, iwebd vertelt niets nieuws. Of hij/zij het nu links of rechtsom wil draaien feit blijft dat je je achterstalige maandtermijnen moet betalen om van de BKR registatie met codering af te komen.

Ik heb een achterstandscodering bij BKR door het niet (tijdig) betalen van mijn reguliere maandtermijnen. Mijn partner heeft tijdig en correct een Eega-brief aan Dexia gezonden. Wat gebeurt er met de BKR registratie?

Bij een schikking volgens de Duisenberg-Regeling wordt bij BKR alle informatie over contracten die vallen onder de Eega-Regeling verwijderd.

Ik heb een achterstandscodering bij BKR door het niet (tijdig) betalen van mijn restschuld. Kom ik door de Duisenberg-Regeling van mijn achterstandscodering af?

Ja. Bij een schikking volgens de Duisenberg-Regeling worden achterstands- en/of bijzonderheidscoderingen die zijn geregistreerd in verband met het niet (tijdig) voldoen van restschulden verwijderd.
Je kunt het wenden en keren zo je wil, het blijft lood om oud ijzer. Je blijft gebonden aan de voorwaarde van de Duisenbergregeling. Alleen zou je dan niet je restschuld eerst moeten betalen. Zou een uitkomst voor sommige kunnen zijn overigens. Het lijkt me alleen stug dat iwebd alleen zo'n bericht van Dexia gekregen zou hebben.

faeks

Ik heb een paar voorbeelden gegeven hierboven van het gevaar van IWEBD Anne. Lees maar wat ik later toegevoegd heb.
Het is misselijkmakend vind ik!

faeks

..
Laatst gewijzigd door faeks op 22 feb 2006 20:12, 2 keer totaal gewijzigd.

Ikwaseenbeetjedom

feeks, beschuldig mij nu niet van iets waar jij juist zo sterk in bent, want ik ben weer goed in plakken en knippen hoor!@!

faeks

....
Laatst gewijzigd door faeks op 22 feb 2006 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.

anne_

Ik heb het gezien faeks, het is allemaal suggestief en komt niet eerlijk over. Het is het beroemde ballonetje wat opgegooid wordt zonder onderbouwing en bron vermelding. Als ik zo'n brief van Dexia zou krijgen komt dat a la minuut op het forum. Dat zou iedereen mogen weten.

anne_

Ik heb een achterstandscodering bij BKR door het niet (tijdig) betalen van mijn restschuld. Kom ik door de Duisenberg-Regeling van mijn achterstandscodering af?

Ja. Bij een schikking volgens de Duisenberg-Regeling worden achterstands- en/of bijzonderheidscoderingen die zijn geregistreerd in verband met het niet (tijdig) voldoen van restschulden verwijderd.
Bron: http://www.dexialease.nl/

Het staat er echt faeks, weltrusten.
Laatst gewijzigd door anne_ op 20 feb 2006 01:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Ikwaseenbeetjedom

enkel de dexia aanhangers worden blijkbaar nog getolereerd op dit forum,
voor de rest moet iedereen het liefst op zo grof mogelijke manier monddood gemaakt worden, zie ook de overige topics...

maar feeks
Geplaatst op 20 Feb 2006 00:39 door faeks

Tegen wie heb je het in godsnaam en waarom geef je niet gewoon aan waar je je onzin vandaan hebt!
wil je de woorden godsnaam en onz*n niet in één zin neerzetten?, of wil je mij soms bewust in mijn geloof kwetsen?

Wasbeertje

Ongelezen bericht door Wasbeertje »

Reik elkaar de hand waarom zo moeilijk doen :oops: Niemand weet de uitkomst.

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

IWEBD nu niet op die toer gaan want daar denkt faeks niet aan (geloof).

Vertel nu eens DUIDELIJK waar jij je informatie vandaan hebt.
Heb jij zelf zo'n voorstel ontvangen?

faeks

....
Laatst gewijzigd door faeks op 22 feb 2006 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.

anne_

de meesten hebben een achterstandsnotering ivm het niet tijdig voldoen van maandtermijnen (stoppen met betalen dus)!! Dat is wat anders naar mijn mening, en komt dus niet in de schikking voor.
Jawel faeks, het komt wel in de schikking voor, alleen in een eegalease situatie, en daar hadden we het over.
Het schijnt zelfs zo te zijn dat, in ieder geval bij eegalease, de bkr volledig, dus incl coderingen, wordt doorgehaald en de restschuld ook niet eerst betaald hoeft te worden maar wordt verrekend.
Blijft staan dat iwebd suggestieve postings plaatst.

Gesloten