Geplaatst op 18 Feb 2006 21:54 door Ikwaseenbeetjedom
--------------------------------------------------------------------------------
Het lijkt wel alsof dexia opnieuw een offensief is gestart tegen al hun slachtoffers die het duisenberg accoord afwijzen en daarvoor in de plaats liever vaart willen maken met een rechtzaak.
Het schijnt zelfs zo te zijn dat, in ieder geval bij eegalease, de bkr volledig, dus incl coderingen, wordt doorgehaald en de restschuld ook niet eerst betaald hoeft te worden maar wordt verrekend.
Wie kent hier voorbeelden van?
Dit was de opening. En let op de poster, let op de vetgedrukte woorden en lees de discussie hierboven!! Voorbeelden vraag je. Eerst aangeven waar je het vandaan hebt! Direct is er een iemand bij wie bkr is verwijderd of die een brief heeft gekregen van Dexia en dan denk jij dat dit de grote algemene deler is? Waar haal je het lijkt en het schijnt vandaan??? Dit doe je namelijk heel vaak. Dan gaat zo;n topic een heel eigen leven leiden en lijkt (!) het of jij heel wat gesteld of gezegd hebt, terwijl je gewoon loopt te manipuleren en te provoceren!
Misschien heb ik zelf wel zoiets van dexia ontvangen maar dat wil ik hier niet zo zeggen
want als ik de enige ben, dan weet dexia wie ik ben
Jij bent nota bene anoniem. Stel Anne of Ad zou reageren? Die zo dapper zijn om niet anoniem te zijn of anderen die nu inloggen onder hun eigen naam. Misselijk laag mens dat je er bent!!!!!!