LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mevrouw Noorman-den Uyl

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
tar

Re: Mevrouw Noorman-den Uyl

Ongelezen bericht door tar »

Geachte Opa,
Ik zou hierover een heel diep psychoanali op los kunnen laten.
Doe ik niet, want dan wordt het erg lang verhaal en bij regel 10, valt iedereen in slaap
Ik val niet snel in slaap... zeker niet bij regel 10

Jammer dat Opa zijn kennis voor zich houdt... zo blijf ik ontwetend en oerdom...

Tar

Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Bij wijze van grap: "Pume73, klep dicht!" Uch... maar zonder gekheid, achmea heeft de diensten van UWV al beëindigd! Het vroeger GAK had meer mensen in dienst. UWV heeft geautomatiseerd en komt daarom nu in problemen. Wat werkt er tegenwoordig nog wel zoals het moet?

Chanmaster

tar

Het UWV werkt perfect!; want dat zorgt ervoor dat honderden kansloze mensen per maand naar de bijstand kunnen... onder het mom: "Arbeit macht frei"

Waar ken ik die leus toch van?!

Tar

Chanmaster

Ja en het zorgt er ook voor dat wij werk houden en dat in toenemende mate. dat is beduidend minder! Ik ben bang dat het completen stelsel aan het einde van het latijn is.

Chanmaster

tar

De herkeurings-operatie in de WAO is slechts in het leven geroepen als bezuinigings-maatregel!; volgens het EIGEN zegge van dit kabinet!!!

Dus geen werk en een "beloning" op bijstands-niveau...

O.a. ook dankzij de mensen die het (weer) niet nodig vonden om te gaan stemmen...

Tar

Chanmaster

dat klopt maar het is gewoon schandalig hoe men met mensen omgaat?

Chanmaster

tar

dat klopt maar het is gewoon schandalig hoe men met mensen omgaat?
Dit kabinet ziet mensen in de WAO, WW en Bijstand niet als mensen, maar als lastig en oerdom ongedierte... dat je kan beledigen, vernederen en uiteindelijk kan vertrappen... (Denk o.a. aan maatregelen om de WAO geleidelijk op te heffen en de WW helemaal uit te kleden).

Als Balkenende III aan de macht komt, zullen nog meer maatregelen worden genomen om een definitief einde te maken aan het bestaan van deze luie profiteurs... Gelukkig trekken zij er wel een heel sociaal gezicht bij!

Tar

Chanmaster

Wat? Balkenende 3? Dan koop ik een groot geweer! LOL
Het probleem is dat niemand weet op wie ze nu eigenlijk moeten stemmen! Er is namelijk niemand die capaciteiten heeft om het land te besturen, die zitten allemaal aan, juist ja, trosradarforum! LOL

Chanmaster

tar

Arnold Z... zou zeggen: Waste of emmo!...

Ik denk om mijn karma! en laat de boel gewoon zijn gang gaan...

Deze huidige machthebbers zijn dusdanig hoogmoedig... dat de val vanzelf zal komen...
Zolang mensen maar gaan stemmen!; en niet stemmen met hun voeten en weglopen.

Tar

Chanmaster

Hahaha.... Dan zien we weer een ogenblik waarop het binnenhof wordt afgezet wegens instortingsgevaar (gevaar, vallend kabinet) maar weet je wat ik zo verbzingwekkend vindt? De zelfde koppen komen gewoon terug en dat is nu juist wat we niet moeten hebben.

Chanmaster

tar

Dan zou ik zeggen: allemaal stemmen als je het niet eens bent met dit kabinets-beleid.

Daar had Balkenende (voor 1 keer!) gelijk in toen hij zei: "Als je niet stemt moet je ook niet zeuren". Dus laten we Balkenende lekker naar huis sturen!

Gesloten