LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welke laptop?

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
mike333
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 mar 2006 22:15

Re: Welke laptop?

Ongelezen bericht door mike333 »

Ga voor kwaliteit, al kost het misschien wat meer. Compaq (nu HP) heb ik zelf goede ervaring mee, ondanks dat ik deze 2e hands heb gekocht. Is doorgaans zeer solide en de klantenservice is goed (je kunt zelfs online 'chatten' over een probleem met een technicus van HP, helemaal gratis!). Momenteel heb ik een laptop van Acer, maar daarmee heb ik tot nu toe alleen maar problemen. De klanten service is om te huilen, niet doen dus!

michel93
Berichten: 64
Lid geworden op: 16 jan 2006 18:53

Re: Welke laptop?

Ongelezen bericht door michel93 »

Volgens mij was de vraag van de topicstarter, welke laptop? Nu alweer dat zelfde gezeur over windows of mac os x . Wij weten nu wel dat jij een voorstander bent van dit OS, en dit te pas en zeker ook te onpas vertelt.

Joopataa
Jah inderdaad,,
er is al een discussie over mac en windows bezig in een andere topic met de naam: Mac of Pc?

Beathoven
Berichten: 191
Lid geworden op: 29 jan 2006 23:43

Re: Welke laptop?

Ongelezen bericht door Beathoven »

Jah inderdaad,,
er is al een discussie over mac en windows bezig in een andere topic met de naam: Mac of Pc?
Er zijn zowel Mac als PC laptops, ik denk niet dat iemand kan bepalen wat wel en niet geadviseerd mag worden. Maar misschien zit ik er naast ;)

sjeroen
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 apr 2006 20:13

Re: Welke laptop?

Ongelezen bericht door sjeroen »

KOOP NOOIT EEN PACKARD HELLLL SLECHTE SERVICE

KoopEenMac
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 apr 2006 22:24

Re: Welke laptop?

Ongelezen bericht door KoopEenMac »

KOOP NOOIT EEN PACKARD HELLLL SLECHTE SERVICE
KOOP EEN MAC, HELLLL GOEIE SERVICE :)

NONO
Berichten: 392
Lid geworden op: 28 jul 2005 19:47

Re: Welke laptop?

Ongelezen bericht door NONO »

" Maar toch denk ik dat mijn volgende laptop een mac word. dus dan zal ik een ibook g4 nemen,, ik weet niet of die aan uw eisen voldoen, anders kunt u ook een macbookpro nemen maar die is vanaf 1599,- dus wat duurder. "

Of het nog een verstandige keuze is om een G4 iBook aan te schaffen waag ik toch te betwijfelen, tenzij het apparaat met een echt grote korting aangeboden wordt.

Dit in verband met de volgende melding:
"Meanwhile speculation continues to grow that Apple will announce an Intel-powered replacement for its current iBook models, perhaps as soon as next week on the eve of the company's financial announcement on April 19.


Some reports claim Apple will offer a choice of colours in the new iBook family, which they say will be renamed the "MacBook" family.


Apple has an arrangement with a UK firm under which that firm disposes of all Apple's ex-demo stock. That company this week announced a number of iBooks and eMacs at slightly discounted prices, inadvertently furnishing potential evidence that a move to release new consumer portables could come soon."

theetron
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 apr 2006 15:16

Re: Welke laptop?

Ongelezen bericht door theetron »

Dit forum heeft ook een topic over Acers. Ikzelf bezit er een en ik advisieer iedereen om geen Acer te kopen.

Je bent wel weinig geld kwijt in vergelijking met de concurent, maar ik heb mijn laptop 5x moeten terug sturen....

Wanneer je dat topic hebt gelezen wil je gewoon geen Acer meer. Ikzelf denk ik de toekomst aan Toshiba. Lijkt mij betrouwbaar en zien er goed uit.

mvg
Erik

Gesloten