LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijndomein.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Flipipo
Berichten: 145
Lid geworden op: 13 dec 2005 19:57

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door Flipipo »

Vind je het gek dan??? Zoveel bezoekers en dataverkeer... en dat maar voor 29 euro.... Dit is leuk, maar ergens moet ook geld verdiend worden.... Dus gewoon eerlijk betalen. Wij met onze sportvereniging komen ook vaak overheen met gemiddelden... tja, dokken maar. Er is toch geen echte goedkoopste provider... mijndomein is en blijft toch wel een van de goedkoopste. Ik heb ok mijn eigen website opstaan en ben er uitermate tevreden! Bij mailvraag in loginpagiona krijg je altijd snel antwoord! Ik maakte zelfs een keer uploadfout met website en weg was het.. ze konden na mijn verzoek binnen 1 dag weer terughalen inclusief nieuwste updates! Klasse!

d3nnis1990
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 feb 2006 18:36

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door d3nnis1990 »

Als je betaald voor onbeperkt hoor je onbeperkt te krijgen en niet daarna een paar weken later ineens die fair use policy instellen want dat is dikke oplichterij.

Flipipo
Berichten: 145
Lid geworden op: 13 dec 2005 19:57

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door Flipipo »

Beste, fair use police isbij mijn domein allang bekend! ik meen te herinneren al in 2005 of mogelijk eerder! Trouwens, je host een behoorlijke website, als ik provider was zou ik ook more centen willen zien ivm onderhoud server, kabels etc... dit kan niet gratis en ook nog antivirussoftware tec....

d3nnis1990
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 feb 2006 18:36

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door d3nnis1990 »

Als je ervanuit gaat dat je onbeperkt dataverkeer hebt en dan gaan ze je vervolgens een veelgebruikersupgrade aansmeren van 200 EURO !!!!!
Voor dat geld heb je je eigen dedicated. Door al die klanten die maar 1 mb verbruiken gaan de grote sites onderuit en dat is niet eerlijk. Waarom moet je afhankelijk zijn van andere?

Flipipo
Berichten: 145
Lid geworden op: 13 dec 2005 19:57

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door Flipipo »

Nou als je naar je website kijkt ben je al geen kleingebruiker meer! Dan vind ik het wel logisch.. mijndomein is goed voor kleingebruikers!! Zoals ik... ik zou niet willen, mijn website terwijl er weinig opstaat(meer prive dus) voor 200euro kwijt zijn gezien ik kleingebruiker ben. Dus er wordt wel op kleintjes gelet en jij bent groot gebruiker, dan kun je verwachten dat je ook wat geld verdiend??? En dus ook dit betalen! Ik verdien niks met mijn website... da's eerlijk zo lijkt me!

d3nnis1990
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 feb 2006 18:36

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door d3nnis1990 »

We dwalen af. Het gaat om het feit dat je onbeperkt HOORT te krijgen en dat krijg je niet

onbeperkt is bij hun 1 tot 3 gb . Dat is echt nix en ook geen ''grote'' website van mij.

Flipipo
Berichten: 145
Lid geworden op: 13 dec 2005 19:57

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door Flipipo »

Onbeperkt heeft altijd toch wel ergens een grens..... of dacht je dat grote bedrijven zoals Philips ook mijn domein gaan gebruiken voor hun kostenbesparing?? mijndomein is goe dvoor kleine gebruikers... en wie weet gaan ze straks grenzen weer verhogen(in 2005 is zelfs alles veranderd zoals meer webruimte, onbeperkt emailadressen(voor mij al giga veel... heb maar 10 in gebruik...)... als je te dur vidn ga je naar ander die dan weer wat meer op middelgrote gebruikers richt!! zo blijft voor idereen voor hun eigen een goedkooste manier(voor mij dus mijndomein!)

d3nnis1990
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 feb 2006 18:36

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door d3nnis1990 »

Onbeperkt heeft geen grens en kan dus ook gewoon voor philips gebruikt worden. Kijk naar een dedicated server; daar zijn er ook veel van met onbeperkt dataverkeer, uiteraard wel een heel stuk duurder maar toch echt ONBEPERKT!

0059099
Berichten: 43
Lid geworden op: 28 feb 2006 10:31

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door 0059099 »

Concreet antwoord voor TS:

Algemene voorwaarden mogen gewijzigd worden, hier kun je niets aan doen. Hier moet een klant echter wel van op de hoogte worden gesteld. Wanneer je van een wijziging op de hoogte wordt gesteld, hoef je hier niet mee akkoord te gaan. Wanneer je er NIET akkoord mee gaat, kun je je hostingabbonement opzeggen en krijg je het resterende abbonementsgeld terug. (bv 30 euro per jaar, na 6 maanden, 15 euro terug).

Wanneer je op de hoogte bent gesteld van de wijziging van de AV en niet hebt gereageeerd, geldt dat als een acceptatie.

Nu over het algemeen. Wanneer je voor 30 euro per jaar host, is 1-3 Gb per maand IMHO wel redelijk. Je betaald praktisch niets, dus moet je ook niet veel verwachten. Voor 10 Gb per maand betaal je minstens 6 euro per maand (75 euro per jaar) en dan ben je nog goedkoop!

Als iemand weet waar je voor € 200,- per jaar een dedicated server kan krijgen, graag onmiddelijk reageren, dat wil ik er wel een aantal... :o Dedicated server kost je MINSTENS 70 euro per maand / 1000 euro per jaar. En dan hebben we het nog over unmanaged.

d3nnis1990
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 feb 2006 18:36

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door d3nnis1990 »

een van de beste hosting bedrijven met dedicated: www.pcextreme.nl
voor 200 euro heb je er waarschijnlijk geen voor 1 jaar, misschien was ik daar een beetje te enthousiast mee maar daar komt je al een heel eind mee.

Flipipo
Berichten: 145
Lid geworden op: 13 dec 2005 19:57

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door Flipipo »

Oef ben ik niet de enige die dat denkt en leest... ik hou mijndoemin graag goedkoop voor kleine gebruikers zoals ik....

0059099
Berichten: 43
Lid geworden op: 28 feb 2006 10:31

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door 0059099 »

OT:

Het is iets goedkoper, maar nog steeds € 55,- per maand, voor € 200 red je nog geen 4 maanden, en dat is nog het goedkoopste pakket.

xkimx
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 mar 2008 17:16

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door xkimx »

ik heb ook een probleem met ze
ik weet totaal niet hoe je een website moet bouwen maar ik dacht dat het altijd de eerste 3 maanden op proef was maar verleden jaar klikte ik ergens op en boem! gelijk een factuur voor me neus!
nu vandaag kijk in me mail en wat gebeurt boem een factuur van ze!
ik heb al die tijdt sinds dat ze vervelend doen geen gebruik van u producten gemaakt
en dat ze opeens zomaar ongevraagd een factuur stuuren vind ik schandalig ik vind dat moeten ze eerst aan de klant vragen of ze willen verlengen
heb ook gezegd er word niet betaald en dreigen al met een intrum incasso

ik vind dit pure oplichterij

xkimx
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 mar 2008 17:16

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door xkimx »


frenkievee
Berichten: 284
Lid geworden op: 20 jun 2007 16:19

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door frenkievee »

xkimx,
Ook ik heb via mijndomein.nl een website geregistreerd staan en bij de registratie wordt duidelijk vermeld dat je een contract aangaat voor een jaar. Je krijgt dan inderdaad direct een factuur voor dat (eerste) jaar.
Na dat jaar wordt het contract stilzwijgend verlengd en krijg je netjes via email een factuur waarin vermeld wordt dat binnenkort het bedrag van je rekening wordt geboekt.
Heb je dus NIET opgezegd, dan zit je er dus nog voor een jaar aan vast. Voor zover ik bij mijndomein.nl heb gezien is er geen proefperiode van 3 maanden. Wel een opzegperiode van 3 maanden!!
De service van mijndomein is naar mijn ervaring goed. Je kunt ze alleen niet bellen, maar wel problemen/vragen voorleggen die op werkdagen binnen een dag worden beantwoord. Tot op heden klopt die bewering.

xkimx
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 mar 2008 17:16

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door xkimx »

ik heb totaal geen gebruik van hun producten gemaakt



punt 1
meeste hebben een proef van een maand!
punt 2
eerst vragen of je wel een verlenging wilt
er komt geen hout van die sooi!

xkimx
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 mar 2008 17:16

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door xkimx »

freank wil je eens de websiet zien dat ik gaf daar staan vol met klachten van ze!
er klopt niks van
http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=2166


lees dat maar eens goed allemaal klachten over deze!

Joers
Berichten: 79
Lid geworden op: 29 jan 2008 11:06

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door Joers »

xkimx dat is heel vervelend....ik ben al jaren klant en heb geen enkele kalcht, nooit gehad ook!
Altijd keurige service. Maar goed, ik heb nog nooity iets hoeven opzeggen....dat zeg ik erbij.

frenkievee
Berichten: 284
Lid geworden op: 20 jun 2007 16:19

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door frenkievee »

xkimx:
ik heb totaal geen gebruik van hun producten gemaakt
Tja....
punt 1
meeste hebben een proef van een maand!
Mijndomein dus niet. Als ik de sloot spring, doe jij dat dan ook?
punt 2
eerst vragen of je wel een verlenging wilt
Kan ik op zich in meegaan, maar net zoals je abonnement op een krant of een verzekering of wat dan ook, stilzwijgend wordt verlengd, is dat hier ook het geval. Gaat jou krant je vragen of je nog lid wilt blijven? Nee hoor: die sturen je gewoon weer een accept of halen het geld automatisch bij je op. Ik zie het probleem eigenlijk niet zo.

Het is wel zo dat het netter is als je van te voren wordt gewaarschuwd, maar er ligt ook een stuk verantwoordelijkheid bij de consument.

xkimx
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 mar 2008 17:16

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door xkimx »

volgens mij werken jullie daar of zo pluis het internet eens na! het staat vol met klachten van hun!
telegraaf en dergelijk bellen je netjes op of je abbonement wilt verlengen je krijgt bedenk tijdt daar voor !
niks gelijk factuur!
een schande is het!

Gesloten