overal wordt het afgeraden om een keuken vooruit te betalen.
je bent wel erg stom bezig als je dit doet.
Nooit naar Kassa gekeken??
Wij hebben 1 jaar geleden een keuken uitgezocht bij een zaak die een CBW garantie heeft.
In September is die keuken naar volle tevredenheid geplaatst en nadat alles tond is de keuken kompleet afbetaald.
Een kleine aanbetaling van 5 % vroegen ze of we die wilden voldoen om de keuken te ebstellen, niet verplicht mocht wel.
Zodat ze de garantie hadden dat wij die keuken ook daadwerkelijk wilden.
nou wat ons betreft kwam er geen andere keuken dus die aanbetaling hebben we toen ook gedaan, de keus was aan ons.
De rest pas na plaatsing en ook pas eerst toen wij alles hadden nagekeken of er nergens gebreken waren
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vooruit betalen keuken
Re: vooruit betalen keuken
Wij rekenen totaal geen aanbetaling. Betaling 90% binnen 8 dagen na levering. Restant binnen 30 dagen na oplevering.
Werkt prima.
Werkt prima.
-
"BOTER BIJ DE VIS"
Een aankoop is een vertrouwenskwestie voor 2 partijen. Dus afspraken maken kost geen geld = geen aanbetaling.
Spullen geleverd = spullen betalen
Oplevering = montage betalen.
Duidelijk en geen verassingen voor BEIDE partijen.
Als één van de partijen hier niet aan mee wil werken is dat "wantrouwen" en kan er geen aankoop plaatsvinden.
Bij de supermarkt hoef ik ook niet eerst geld te betalen voor ik de boodschappen kies en kom ik ook niet de winkel uit met een restantbetaling onder voorbehoud van goede smaak............
Een aankoop is een vertrouwenskwestie voor 2 partijen. Dus afspraken maken kost geen geld = geen aanbetaling.
Spullen geleverd = spullen betalen
Oplevering = montage betalen.
Duidelijk en geen verassingen voor BEIDE partijen.
Als één van de partijen hier niet aan mee wil werken is dat "wantrouwen" en kan er geen aankoop plaatsvinden.
Bij de supermarkt hoef ik ook niet eerst geld te betalen voor ik de boodschappen kies en kom ik ook niet de winkel uit met een restantbetaling onder voorbehoud van goede smaak............
-
Wij zijn van plan een keuken te kopen bij keukencentrum Tieleman.Die hebben 2 betalingsmogelijkheden.50% van het bedrag binnen 8 dagen da opdracht of uiterlijk 8 weken voor levering. 50 % binnen 8 dagen na levering.
Of 100% binnen 8 dagen na opdracht of uiterlijk 8 weken voor levering met 5% extra korting over het totaal bedrag.Hier tegenover staat dat je als cliënt een bankgarantie krijgt voor het totaal bedrag van de keuken afgegeven door de Rabobank.Klinkt mij redelijk in de oren.De keuken wordt tenslotte ook helemaal op maat gemaakt.Wie heeft hier ervaring mee??
Of 100% binnen 8 dagen na opdracht of uiterlijk 8 weken voor levering met 5% extra korting over het totaal bedrag.Hier tegenover staat dat je als cliënt een bankgarantie krijgt voor het totaal bedrag van de keuken afgegeven door de Rabobank.Klinkt mij redelijk in de oren.De keuken wordt tenslotte ook helemaal op maat gemaakt.Wie heeft hier ervaring mee??
-
Rayke,
waar werk jij???!!!?
Joris
waar werk jij???!!!?
Joris
Vraag aan de keukenboer een CONTRA GARANTIE!! van zijn bank dat als hij de bietenbrug op gaat jij je centen vangt.
Probeer het èèns, je lacht je te barsten.
Probeer het èèns, je lacht je te barsten.
ik maak geen reclame.
Ergens in de omgeving Utrecht.
Ergens in de omgeving Utrecht.