LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kunststof kozijnen, maar dan positief

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
gedupeerde klant
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mar 2008 21:09

Re: kunststof kozijnen, maar dan positief

Ongelezen bericht door gedupeerde klant »

buffel


Geplaatst op 15 Jun 2007 09:44 door buffel


--------------------------------------------------------------------------------

Beste mevr de Boer als ik u mag aanraden om gebo te nemen uit Enschede.Deze mensen werken snel ,goed en schoon en ze komen hun afspraken na wij hebben hier in de buurt alleen maar goede ervaringen


Heel uitzonderlijk, een hele tevreden buurt nog wel, Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat dit de zoveelste naam is waarmee Gebo zelf actief is op dit forum. 8)

Ik zou graag willen weten welke buurt dit van mag zijn?

Mijn eigen ervaring met GEBO is uiterst negatief

Je kan gewoon geen afspraken met ze maken! Eenmaal je handtekening gezet gaan ze gewoon hun eigen gang. De omschrijving van de verbouwing is minimaal en daarmee gaan ze dus naar eigen inzicht mee om. Het eindresultaat was bedroevend.

Het ergste van alles is dat ze gewoon geen enkele afspraak nakomen. Veel mooie praatjes. De keurmerken die ze zeggen te mogen voeren zijn onterecht afgebeeld. Dit valt allemaal eenvoudig na te trekken.

Mijn conclussie is dat het amateurs zijn op dit vakgebied, die maximaal willen cashen tegen minimale inspanning!

Wees gewaarschuwd!!!!!!

Erik25
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 mar 2008 11:10

Re: kunststof kozijnen, maar dan positief

Ongelezen bericht door Erik25 »

Laat geen stelkozijnen toepassen, want dan gaat de zaak na verloop van tijd rammelen, en het houten stelkozin kan onder je mooie, onderhoudsvrije kozijn ook nog eens gaan rotten.

NERGENS hout laten toepassen. afwerkingen die er buiten nog moeten gebeuren bv. in Trespa.

Binnenafwerking is wat minder kritisch, want makkelijker na 10 of 20 jaar nog eens te vervangen.
Binnen heeft de afwerking ook veel minder te verduren.

Aluminium afwerkingen, binnnen en buiten: geen verzinkt stalen schroeven , maar echt roestvast stalen schroeven.

yengeccik
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 apr 2010 14:18

Re: kunststof kozijnen, maar dan positief

Ongelezen bericht door yengeccik »

Wij hebben kozijnen voor onze huis besteld bij Van der Zee Kozijntechniek & Gevelelementen te Rotterdam (Spaanse Polder). Ze hebben zich keurig aan de afspraken gehouden en goede kwaliteit werk + materiaal geleverd. Helemaal TOP!

Ook zijn ze niet duur...

Gesloten