LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kruidvat
-
Re: kruidvat
't zijn inderdaad gewoon lokkers, heb dit ook al meerdere malen met het Kruidvat meegemaakt. Foldertje komt uit, gaat op dinsdag in, ga ik daar om 12.00u (lunchpauze) heen, geen spoor meer van die artikelen, zelf de plek waar ze gestaan hebben kon ik niet meer ontdekken. En inderdaad als je het vraagt: tja, uitverkocht. 'k wordt soms een beetje simpel van die zaak...
Re: kruidvat
nou om ff hierop te reageren..ben zelf werkzaam in het distributie centrum van het kruidvat in heteren..de dames in de winkels kunnen er vaak ook niks aandoen dat er artikelen niet te leveren zijn als je bedenkt hoeveel pallets er hier zoal blijfe staan of omdat er te krap ingeplant word dat de pallets gewoon niet meer in de wagen passen of dat het spul te laat van de afdelingen komt waarop niet gewacht word..storingen..of zoals op het moment de ingebruikname van de nieuwe hal die een totale chaos heeft veroorzaakt lijkt het wel..maar het betekent natuurlijk niet dat je op een lompe manier antwoord moet krijgen als je iets vraagt natuurlijk zoals ik zelf ook weleens merk..maar goed ik denk dat ze het in de winkels soms ook spuugzat worden om steeds hetzelfde verhaaltje te moeten ophangen..