LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vergoeding

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Thenya
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 jun 2006 10:32

Re: vergoeding

Ongelezen bericht door Thenya »

We zullen zien...

Nadine
Berichten: 86
Lid geworden op: 31 mei 2006 22:07

Re: vergoeding

Ongelezen bericht door Nadine »

Maar voor vertraging op de terugreis wordt nooit een vergoeding gegeven, door niemand. Niet door de reisorganisatie, niet door de annuleringsverzekering.

Dus in dat opzicht was Holland International al coulant. En weet je dat de standaard dagvergoeding van de gemiddelde annuleringsverzekering 23 euro is? (dus als je vertraging hebt op de heenreis en als je eerder terug moet komen. alleen de betere verzekeringen vergoeden pro rata)

En je hebt het over een verloren dag, maar in principe wordt het beschouwd als een gewonnen dag. Je bent tenslotte langer op vakantie, of je het nu leuk vind of niet.

Begrijp me niet verkeerd, ik begrijp hoe vervelend de situatie is, maar je kunt hier gewoon niets mee ben ik bang.

Thenya
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 jun 2006 10:32

Re: vergoeding

Ongelezen bericht door Thenya »

Nadine...
Volgens mij heb je mijn probleem niet goed gelezen.
Ik had vertraging op de heenweg...
20 uur...
Van een weekje Cuba blijft dan erg weinig over...

Nadine
Berichten: 86
Lid geworden op: 31 mei 2006 22:07

Re: vergoeding

Ongelezen bericht door Nadine »

Vertragingen op de heenreis worden door de annuerlingsverzekering vergoed. Zoals ik al schreef, de standaard vergoeding is 23 euro per dag, de betere verzekeraars vergoeden pro rata.

Als je die verzekering niet afsluit is dat een risico dat je zelf bewust neemt. Ik ben bijzonder benieuwd naar wat de reschtsbijstand voor je kan betekenen. Houd je ons op de hoogte?

Thenya
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 jun 2006 10:32

Re: vergoeding

Ongelezen bericht door Thenya »

Yes!

Gesloten