Dit is dus toch een normale reactie voor mensen die tegen mlm zijn, hier op dit forum?
Kan het niet erg netjes vinden......
Heb het gevoel dat je boos bent omdat ik niet ''ergens in wil tuinen''!
Vertel maar.....
Wat heb jij MIJ dan te bieden?
Ga jij mijn rekeningen betalen wanneer ik niet meer werken kan?
Natuurlijk...., we kunnen van de staat afhankelijk zijn, maar die zorgt echt niet voor de levensstijl die ik ben gewend!
Dus nu moet ik mlm ineens weer gaan vergelijken met een baan. Talloze mlm-ers hebben gezegd dat dit juist niet het geval is, en jij zegt nu weer van al.
Bepaalde aspecten kun je wel vergelijken......
Ik betwijfel trouwens of het merendeel van mlmers geinteresseerd zijn in jou.
Misschien wél bedrijven die meer aan piramidespelletjes doen. Je klinkt nl erg materialistisch... en daar win je wel mensen mee die het niet zo nauw nemen met normen en waarden.
Verder zou ik het woord boeven graag willen vervangen door rioolratten. Die smaak krijg ik namelijk van de laatste 2 "mlm-ers".
Ja...., dat is eigenlijk wat ik bedoel.
(Maar je ''cickt'' hier toch niet op?)
Ik ben nog nooit benaderd voor een baan die mij werd aangeboden als "een geweldige kans" die me wordt aangeboden
Dat kan ik me, gezien je houding, ook wel voorstellen.
Vervolgens blijkt bij een baan niet 95% geen ene cent er aan over te houden.
Nee.... We zullen zeggen dat 95% van de gepensioneerden er lekker bij zitten!
Kunnen zgn ''doen en laten'' wat ze willen, maar kijken éérst in hun portemonnee... WAT ze willen!!! LOL, hoewel, eigenlijk triest, na ruim 40 jaar ''slikken''....
De vragen die onze "zoet be it" hier plaatst zou ik niet aan mlm vragen. Maar als iemand mij verteld over een "geweldige kans" dan vraag ik wel wat diegene die mij die kans aanbiedt verdient. Zijn inkomsten geven immers een prima indicatie hoe geweldig deze kans nu precies is.
Aha! De ene petatboer wordt net zo rijk als de andere petatboer?
Ik ken er wel die millionair zijn..., maar ken er ook die failliet zijn.
Wat is nu je punt?
Jij en de mede vriendjes hier kunnen het belachelijk proberen te maken wat je wilt, maar als ik toch zveel bedenktijd heb, of krijg, waarom dan niet eisen dat mensen pas een maand later tekenen, ALS ze nog willen?
Ik denk dat ik namens mijn ''medevriendjes'' praat wanneer ik zeg dat wij niets belachelijk hoeven te maken, want je maakt jezelf al belachelijk genoeg!
Kijk eens naar je laatste argument.......
Nog steeds wordt niet verklaard waarom we mensen niet eerst info kunnen geven, in de zin van een folder of een website.
Ja hoor. Die zijn er wel.
Kijk bijvoorbeeld maar naar de nieuwste telg aan de mlm boom....
1001euro. Open en bloot.
maar gewoon uitleg over welk bedrijf, hun omzet, hun aantal distributeurs (of welke naam je ze ook geeft), de gemiddelde inkomsten, de terugverdientijd van de initiele investering. Alles wat ik wil weten als men aan mij geld vraagt dus en als men mij vraagt ergens voor te tekenen
En dat allemaal per telefoon, of op een receptie?????
Met wie denk je dat je te maken hebt?
Of wie denk je dat je bent, misschien wel?
Is niet rottig bedoeld hoor, maar nogmaals...:
Wat kun jij mij bieden? Vertel eens? IK hoor vragen te stellen!
Want ik heb JOU wat te bieden.
En wanneer je de details wilt horen dan kom je naar MIJ.... op het tijdstip dat het MIJ uitkomt, en anders kun je de boom in! (Niet de mlm boom, hoop ik...!)
En dan kun je daar pissig over zijn..., jammer voor jou.
Doe nu rustig, niks overhaast....!
Over 6 maanden mag je reageren......!
(Sterker nog.... Ik EIS dat je 6 maanden wacht...... of ben je nu ZO enthousiast dat je gelijk met mlm wilt beginnen.....?)
Soet be it (Zo..., nog effe tannissen....!