(hoef ik straks ook niet meer te klagen op het topic over het vergelijk van de euro met de gulden, want dan heb ik toch genoeg eurootjes op mijn bankrekening staan
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] biostabiel
Re: biostabiel
Dat was mijn voorstel ook al!
(hoef ik straks ook niet meer te klagen op het topic over het vergelijk van de euro met de gulden, want dan heb ik toch genoeg eurootjes op mijn bankrekening staan
)
Wat te denken van Dilbert de administratie, Baily de verzending, dan offer ik mezelf wel op voor de kas.
Als je er dan maar niet met de kas vandoor gaat!
-
Martin1976
ik wil de PR en reclame wel voor m'n rekening nemen, ben toch al goed in lulverhalen ophangen 
Ok met z'n vieren. Een soort MLM opzetten. Ik stel voor in het pakket 3 punaises en 7 elastiekjes te doen. Dan kunnen we de kosten onder de 20 euro houden en lopen we binnen.
Ik ben van de partij hoor, ik ken nog wel wat inpakkers. We lopen binnen op deze manier.
Echt wel!
Zou Sandra onze eerste klant worden?
Zou Sandra onze eerste klant worden?
Sandra is waarschijnlijk in slaap gevallen.
Zou dat door die armband komen?
Ik heb nog een partij elastieken voor MLM
te koop goeie kwaliteit.
Heb ze gebruikt als binnenband dus betere
zijn er niet en laat mij ook een graantje
meepikken.
te koop goeie kwaliteit.
Heb ze gebruikt als binnenband dus betere
zijn er niet en laat mij ook een graantje
meepikken.
Mag ik ook meedoen? Ik maak de magazijnplanning en heb vroeger ook expeditiewerk gedaan, dus ik kan het logistieke gedeelte wel voor mijn rekening nemen. Bovendien zit ik goeie koffie 
Er kunnen er natuurlijk niet al te veel meedoen, want dan wordt de winst van de oprichters steeds minder 
OK geef jullie namen maar op dan ga ik maandag naar de K.v.K. en laat ons inschrijven. Willen jullie ondertussen wel jullie mond houden ten opzichte van anderen. Ze gaan er zo met onze UNIEKE formule vandoor en dat zou toch jammer zijn.
p.s. wat dachten jullie voor de naam om in te schrijven. Ik heb een voorkeur: t'is en blijft behelpen b.v.. Iemand een betere naam?
Oh ja rastje, ik heb absoluut geen bezwaar als je deze taak op je wilt nemen. De goede kop koffie is onontbeerlijk tijdens het werk.
Fijn dat ik mee mag doen!
En ik heb ook nog wat suggesties voor de naam voor ons bedrijf:
Laaielichters en Co of
Zakkenvullers BV
En ik heb ook nog wat suggesties voor de naam voor ons bedrijf:
Laaielichters en Co of
Zakkenvullers BV
Heb je ook thee, want ik lust geen koffie!!
Wat dacht je van
Believe
Wat dacht je van
Believe
Vind de namen die opgegeven zijn eigenlijk allemaal hardstikke goed. Baily, we nemen er ook een afdeling thee bij.