En je hebt het nog gruwelijk mis ook. De prijs die bij zo'n stel kaarsen staat is nog niet bindend ook. Ja, een prijs is bindend als je er als klant vanuit mag gaan dat het een redelijke prijs is.
Ik heb het onder dit topic niet anders beweerd (en heb het dus niet gruwelijk mis)
Als je zonodig EXTREEM wilt zeuren en EXTREEM precies en rechtsgeldig nog voor een paar cent de Xenos EXTRA wilt uitmelken, doe dat dan gewoon.
Het is de winkel die de klant 'uitmelkt' niet andersom. De winkel is niet het slachtoffer, maar de klant. Wie zeurt er dan eigenlijk? Een klantvriendelijk ingestelde winkel geeft een door hen gemaakte fout toe, past deze aan en geeft de klant waar het recht op heeft.
Jij kunt dan, volgens jou, hun tot de allerlaatste druppel uitzuigen omdat ze onbewust een foutje maken.
Is het onbewust een foutje of is het inspelen op de goedgelovigheid en misleidbaarheid van de klant?
Er zijn genoeg kassasystemen die geen 3 halen 2 betalen accepteren, maar die moeten het afhandelen als bij de Xenos.
Dus een klant kan naar de beloofde korting fluiten omdat de kassa het niet aankan? Met het kassasysteem heeft die klant niet te maken. Desnoods gebruiken de medewerkers van een winkel een telraam. Het gaat om de beloofde korting.
2) Het artikel moet een prijs hebben op een plaats waar de klant niet bij kan en deze niet door de klant gewijzigd kan worden.
Dit gaat over wat anders en is niet bepalend voor de vraag of er recht is op korting. Dit gaat over klanten die de winkel oplichten.
3) De prijs moet verbonden zijn aan het produkt.
Wordt ruim opgevat. Kan b.v. d.m.v. een prijskaartje en een sticker. Gaat over de kenbaarheid van de prijs.