LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OVERLAST HONDEN

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: OVERLAST HONDEN

Ongelezen bericht door showgirl »

Fair is door de honden van de buren opgegeten
kan me niet voorstellen dat het gesmaakt heeft :lol:

Marianna
Berichten: 410
Lid geworden op: 24 mei 2005 18:19

Re: OVERLAST HONDEN

Ongelezen bericht door Marianna »

Quote:
Fair is door de honden van de buren opgegeten


kan me niet voorstellen dat het gesmaakt heeft
Ohhh Arme hondekind heeft nu maagklachten :shock:

kitt
Berichten: 219
Lid geworden op: 27 jan 2006 13:39

Re: OVERLAST HONDEN

Ongelezen bericht door kitt »

Fair is gewoon slim en heeft geen trek in jullie gezeik(afzeiken).Ze stelt een normale vraag,maar nee hoor jullie moeten zoals gebruikelijk weer gaan zeuren.Zo ontneem je een hoop mensen om op een normale manier mee te doen op dit forum.Ik heb al vaker aangegeven dat sommige onder jullie denken dat dit forum jullie eigendom is,maar slecht nieuws voor jullie....DIT IS NIET HET GEVAL.En fair laat zich misschien door jullie intimideren,maar IK niet.Dus geloof me als ik zeg dat ik jullie in de gaten hou en altijd mijn mening zal blijven verkondigen

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: OVERLAST HONDEN

Ongelezen bericht door AnnePanne »

stoer man!!!!!

marianne53
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 apr 2006 15:43

Re: OVERLAST HONDEN

Ongelezen bericht door marianne53 »

Zo he Kitt, jij durft!

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: OVERLAST HONDEN

Ongelezen bericht door Jonjo »

He KITT{FAIR} woef woef.

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: OVERLAST HONDEN

Ongelezen bericht door showgirl »

welke normale vraag Kitt?
dat ze beslist geen contact wil met haar buren maar wel van de overlast af wil? is er wel overlast? of een ordinaire burenruzie!
als er werkelijk overlast is is Zij vast niet de enigste die klaagt en zou de politie werkelijk actie ondernemen.
aangezien de politie niets doet........ :roll:

S. ;-)

Re: OVERLAST HONDEN

Ongelezen bericht door S. ;-) »

Ze stelt een normale vraag,maar nee hoor jullie moeten zoals gebruikelijk weer gaan zeuren.
En ik stelde normale tegenvragen en daar kwam dan weer noppes, nada, niets geen antwoord op.

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: OVERLAST HONDEN

Ongelezen bericht door showgirl »

dat is te moeilijk :lol:

S. ;-)

Re: OVERLAST HONDEN

Ongelezen bericht door S. ;-) »

Vrees het ook ja. :lol:

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: OVERLAST HONDEN

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Is er nu echt niemand die zich het in kunnen denken dat een bepaald soort hond gewild bij bepaalde mensen nu echt een combinatie is waarmee al bij voorbaat de zekerheid is dat daarmee gewoon niet te praten valt.
Honden, voor het gevecht gefokt hebben nu eenmaal bazen die vol met tatouages, blote armen, spierbundels en een agressieve uitstraling echt niet uitnodigen voor een vriendelijk gesprek.

Dit soort figuren die ook maling hebben aan de politie hebben zelfs vaak met een al slechte reputatie zelfs van deze politie (uit angst voor veel schrijven en veel problemen) niet al te veel te duchten waardoor overlast zelfs uitmonden kan in moord en doodslag.

En dit is in dit geval volgens u hoogstwaarschijnlijk niet zo?
Geeft u daarom het advies (op grote afstand) praat eens gezellig met de buren?

Welnu, de twee keren dat ik honden zag met een volkomen gestoord en gevaarlijk gedrag waren die bazen absoluut niet aanspreekbaar!

Ik kan mij dus best voorstellen dat de desbetreffende haar poging tot begrip te vragen en het verzoek om een serieus antwoord de pijp maar aan maarten gaf.

Tjonge, wat een forum zeg!
Het wordt met de week slechter!

ayol
Berichten: 39
Lid geworden op: 14 jun 2005 19:33

Re: OVERLAST HONDEN

Ongelezen bericht door ayol »

Welnu, de twee keren dat ik honden zag met een volkomen gestoord en gevaarlijk gedrag waren die bazen absoluut niet aanspreekbaar!
Ben jij aan de drugs :?:

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: OVERLAST HONDEN

Ongelezen bericht door showgirl »

Welnu, de twee keren dat ik honden zag met een volkomen gestoord en gevaarlijk gedrag waren die bazen absoluut niet aanspreekbaar!
en daarom moet het hele ras verdwijnen of door de politie in beslag worden genomen?
jij kan niet eens 2 rassen uit elkaar houden, ga aub een eind fietsen. :roll:

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: OVERLAST HONDEN

Ongelezen bericht door kanovaarder »

En kijk, dat bedoel ik nou!

Niet aanspreekbaar!!

doeja
Berichten: 60
Lid geworden op: 25 mar 2006 15:31

Re: OVERLAST HONDEN

Ongelezen bericht door doeja »

Is er nu echt niemand die zich het in kunnen denken dat een bepaald soort hond gewild bij bepaalde mensen nu echt een combinatie is waarmee al bij voorbaat de zekerheid is dat daarmee gewoon niet te praten valt.
Honden, voor het gevecht gefokt hebben nu eenmaal bazen die vol met tatouages, blote armen, spierbundels en een agressieve uitstraling echt niet uitnodigen voor een vriendelijk gesprek.


:?: :roll: :roll: :roll:

doeja
Berichten: 60
Lid geworden op: 25 mar 2006 15:31

Re: OVERLAST HONDEN

Ongelezen bericht door doeja »

welke honden bedoel je daarmee?????,
en ja ik heb ook tattoo's maar uh....... ik ben toch echt een heel lief meisje :lol: :lol:

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: OVERLAST HONDEN

Ongelezen bericht door AnnePanne »

Is er nu echt niemand die zich het in kunnen denken dat een bepaald soort hond gewild bij bepaalde mensen nu echt een combinatie is waarmee al bij voorbaat de zekerheid is dat daarmee gewoon niet te praten valt.
Honden, voor het gevecht gefokt hebben nu eenmaal bazen die vol met tatouages, blote armen, spierbundels en een agressieve uitstraling echt niet uitnodigen voor een vriendelijk gesprek.
en heeft er nou nooit iemand tegen jou gezegd dat je een beetje kortzichtig bent???

er zijn ook mensen ZONDER honden waar je totaal niet mee kan praten!!! mensen zoals jij!!!! bah bah!!!

ga AUB weer terug naar je volkskrantje en rijdende rechter!!!!

Elsa*dws
Berichten: 115
Lid geworden op: 23 mar 2006 14:38

Re: OVERLAST HONDEN

Ongelezen bericht door Elsa*dws »

Ik begrijp wel dat er helaas verkeerde mensen met deze mooie honden lopen, alleen vanwege hun stoere uiterlijk. Jammer is dat ja,.. jammer is het ook dat deze mensen het vergallen voor het grotere deel van de mensen die wel op een normale manier met hun honden omgaan, en zelf hele normale mensen zijn.
Maar wat ik niet begrijp is wat dit met dit onderwerp te maken heeft, daar Fair hier niets over gezegd heeft!
Waarom dan meteen dit voorbeeld?

Echter weet jij vast heel goed dat er vele keurig nette mensen zijn die voor een stoerder uitziende hond gaan, simpelweg vanwege hun karakter. Deze rassen waar jij nu op doeld, zijn in de meeste gevallen zeer loyaal t.o. het gezin waarin zij wonen.


Zelf hebben wij drie Staff's, en willen er in de toekomst w.s. een Fila bij, en wij zijn geen aso's (niet dat ik me aangesproken voel maar ik geef even een voorbeeld) Wij hebben een zeer mooie royale woning in een keurig nette wijk, een dochter van 2 en een eigen zaak.
Wij zijn enorm gesteld op onze honden, en zij horen dan ook gewoon bij ons gezin.

Onze honden zijn 6,5 en 4 en geen van allen heeft ooit een ander levend wezen schade toegebracht. Wij trainen met onze honden, en ze luisteren dus ook prima.


Nu kan mijn buuf ook wel denken dat ze geen gesprek met ons aan kan gaan, en hier haar gal spuwen, maar ik zou het toch meer op prijs stellen als zij even op ons af kwam stappen, en mocht ze hiervoor te bang zijn voor de honden, dan bestaat er nog een telefoon.
Je kunt het in ieder geval een keer proberen alvorens zo hoog van de toren te blazen toch!
Tjonge, wat een forum zeg!
Het wordt met de week slechter!
Ik vind het eigenlijk steeds gezelliger :D

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: OVERLAST HONDEN

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Mensen trekken soms veel te snel (verkeerde) conclusies. Wij hebben een Franse bulldog en hoe vaak er door onwetenden niet wordt gezegd dat het een Franse pittbull is ...dat wil je niet weten :roll: Deze honden knorren (als een varkentje) en als je aan iemand uitlegt dat dit heel normaal is bij dit ras en dat het absoluut geen grommen is, dan blijven ze nog argwanend kijken. Zal wel komen omdat mijn man een tattoo heeft (die je overigens nauwelijks ziet), dus wij zullen wel van die agressieve aso's zijn :D .

doeja
Berichten: 60
Lid geworden op: 25 mar 2006 15:31

Re: OVERLAST HONDEN

Ongelezen bericht door doeja »

joepie nog meer aso's hier :lol: :lol: :lol:
ik ben ook levensgevaarlijk met mijn staffie en mijn tatoo's :wink:

Gesloten