LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] D-Reizen in de fout
Re: D-Reizen in de fout
Ik ben nog nooit beflikkert door D-Reizen!!
Ze dringen mij nooit iets op, zijn altijd even vriendelijk, en geven altijd de vrije keus.
Zelf neem ik altijd een reisverzekering gedurende de reis zelf, en ze pakken de beste maatschappij tegen de scherpste tarieven.
Ze hebben heel veel moeite gedaan om een reis naar Aruba te regelen tegen een werkelijke spotprijs, we nemen geen annuleringsverzekering, ze leggen de voor- en nadelen duidelijk uit, maar ik hou wel van een gokje.
Echt nogmaals, een heel vriendelijke reiswinkel, en uiteindelijk bepaal je zelf hoe je het wilt hebben, dus mensen als iets fout gegaan is in je eigen beslissing... ga dan niet allles afschuiven, maar je hoofd erbij houden tijdens het boeken.
Uiteindelijk heb je zelf de eindbeslissing...en niet lopen klagen als jouw reis later een last-minute geworden is, en je vind dat je teveel heb betaald.
Ze dringen mij nooit iets op, zijn altijd even vriendelijk, en geven altijd de vrije keus.
Zelf neem ik altijd een reisverzekering gedurende de reis zelf, en ze pakken de beste maatschappij tegen de scherpste tarieven.
Ze hebben heel veel moeite gedaan om een reis naar Aruba te regelen tegen een werkelijke spotprijs, we nemen geen annuleringsverzekering, ze leggen de voor- en nadelen duidelijk uit, maar ik hou wel van een gokje.
Echt nogmaals, een heel vriendelijke reiswinkel, en uiteindelijk bepaal je zelf hoe je het wilt hebben, dus mensen als iets fout gegaan is in je eigen beslissing... ga dan niet allles afschuiven, maar je hoofd erbij houden tijdens het boeken.
Uiteindelijk heb je zelf de eindbeslissing...en niet lopen klagen als jouw reis later een last-minute geworden is, en je vind dat je teveel heb betaald.
Re: D-Reizen in de fout
Natuurlijk zijn de dames bij D Reizen vriendelijk, zij slepen een stapel reisbroschures op de balie en beginnen te zoeken, met je eigen inbreng ben je er na een paar uur bijna uit.Nee veel kennis zit er niet.
Re: D-Reizen in de fout
heb jij zeker nooit bij d-reizen geboekt, want zo gaat dat dus echt niet in de praktijk. Maar jij denkt alles beter te weten....ga zo door!
Re: D-Reizen in de fout
Nee bij d-reizen zal ik zeker niet boeken, wel een paar keer bij hun winkel-kantoor binnengeweest om een stapel folders te zien verschijnen, waarin een dame begint te bladeren zonder veel kennis ten toon te spreiden, dat kun je ook zelf via internet.
Re: D-Reizen in de fout
Zelf kijk ik altijd eerst op het internet, dus ook op hun site...
zoeken, zoeken maakt niet uit bij wie, totdat ik wat gevonden heb, en eren wie eren toekomt..ze zijn vaak messcherp met hun tarieven.
Vaak weet ik en mijn vriendin precies wat we willen, dus ff uitprinten en naar de winkel snellen.
Dan kijken die vriendelijke medewerkers of die reis nog beschikbaar is, en sluit ik de overeenkomst.
Zo simpel..en achteraf hoor je mij niet klagen, gaat altijd goed. (werkt voor hun ook prettig als klanten weten wat ze willen).
Je kan ook uitsluitend op de last-minute afgaan...en waarmee ze adverteren maken ze dus ook waar is mijn ervaring, dus ik snap die negatieve kritiek op D-reizen niet zo goed.
Indien ze een stapel reisboeken op tafel deponeren doen ze dat volgens mij alleen maar omdat de klant besluitloos is , wat moeten ze anders?? Ze mogen het zelfs gratis meenemen om er over na te denken!
Maar de koper beslist, en die is verantwoordelijk voor zijn eigen handelen. (naderhand geen zondebokken zoeken, en wat minder hoog van de toren blazen zal ook wel helpen).
In 2004 zijn we in Isla-Margarita geweest, beviel ook iets minder dan verwacht ...nou en?!? we wilde het toch eens keer uitproberen.
(toevallig verkoopt D-reizen deze trips niet), en Egypte was wel erg heet!
Maar je zult mij nooit horen klagen, daar heb je alleen jezelf mee.
zoeken, zoeken maakt niet uit bij wie, totdat ik wat gevonden heb, en eren wie eren toekomt..ze zijn vaak messcherp met hun tarieven.
Vaak weet ik en mijn vriendin precies wat we willen, dus ff uitprinten en naar de winkel snellen.
Dan kijken die vriendelijke medewerkers of die reis nog beschikbaar is, en sluit ik de overeenkomst.
Zo simpel..en achteraf hoor je mij niet klagen, gaat altijd goed. (werkt voor hun ook prettig als klanten weten wat ze willen).
Je kan ook uitsluitend op de last-minute afgaan...en waarmee ze adverteren maken ze dus ook waar is mijn ervaring, dus ik snap die negatieve kritiek op D-reizen niet zo goed.
Indien ze een stapel reisboeken op tafel deponeren doen ze dat volgens mij alleen maar omdat de klant besluitloos is , wat moeten ze anders?? Ze mogen het zelfs gratis meenemen om er over na te denken!
Maar de koper beslist, en die is verantwoordelijk voor zijn eigen handelen. (naderhand geen zondebokken zoeken, en wat minder hoog van de toren blazen zal ook wel helpen).
In 2004 zijn we in Isla-Margarita geweest, beviel ook iets minder dan verwacht ...nou en?!? we wilde het toch eens keer uitproberen.
(toevallig verkoopt D-reizen deze trips niet), en Egypte was wel erg heet!
Maar je zult mij nooit horen klagen, daar heb je alleen jezelf mee.
Re: D-Reizen in de fout
Beste Kampvuur, jij geeft het manco van D-Reizen zelf al aan :\
Ik zoek een reis uit via Internet, maak er een afdruk van en ren naar de winkel van D Reizen, wat voor toegevoegde waarde heeft dan het boekingskantoor D Reizen nog voor jouw, boek rechtstreeks bij de toeroperator en jij verdient de bemiddelingskosten van D Reizen
Ik zoek een reis uit via Internet, maak er een afdruk van en ren naar de winkel van D Reizen, wat voor toegevoegde waarde heeft dan het boekingskantoor D Reizen nog voor jouw, boek rechtstreeks bij de toeroperator en jij verdient de bemiddelingskosten van D Reizen
Re: D-Reizen in de fout
Nee hoor laurent, ik heb via hun een korting kunnen bedingen die ik zelf nooit had kunnen bemachtigen.
En ja, ik ga ook een beetje voor mij gemakzucht naar D-reizen.
Of een ander reisbureau...die bemiddelingskosten betaal ik graag voor de nodige evt. instant-info.
En ja, ik ga ook een beetje voor mij gemakzucht naar D-reizen.
Of een ander reisbureau...die bemiddelingskosten betaal ik graag voor de nodige evt. instant-info.
Re: D-Reizen in de fout
die bemiddelingskosten betaal ik graag voor de nodige evt. instant-info.
Welke info geeft D Reizen via hun standaard software om zg reizen te vergelijken ?
Welke info geeft D Reizen via hun standaard software om zg reizen te vergelijken ?
Re: D-Reizen in de fout
Laurent, dat jij voor een touroperator of een online reisbureau werkt wil niet zeggen dat je over andere reisbureaus kunt oordelen. Maar daar heb je schijnnbaar wel vaker last van, iets afbranden en de grond in trappen. Of er voor zorgen dat bepaalde topic lekker aangevuurd worden.
D-reizen is in principe een proffesionele club. Het is een van de weinige reisbureauketens die een algemene opleiding hebben voor hun personeel. Bij geen enkel ander reisburo krijgen de dames zo'n goede opleiding als bij D-reizen. Bij geen enkel ander keten zijn de studiereizen zo proffesioneel opgezet als bij D-reizen. Dus generaliseer eens niet zo!
Er zal inderdaad best een slecht D-reizen kantoor bestaan, maar in iedere branch is wel een slecht kantoor te vinden.
D-reizen is in principe een proffesionele club. Het is een van de weinige reisbureauketens die een algemene opleiding hebben voor hun personeel. Bij geen enkel ander reisburo krijgen de dames zo'n goede opleiding als bij D-reizen. Bij geen enkel ander keten zijn de studiereizen zo proffesioneel opgezet als bij D-reizen. Dus generaliseer eens niet zo!
Er zal inderdaad best een slecht D-reizen kantoor bestaan, maar in iedere branch is wel een slecht kantoor te vinden.
Re: D-Reizen in de fout
Loop eens bij D Reizen in dEindhoven binnen, en je zult mij gelijk geven, de dames zijn echt niet opgeleid en zoeken alles na via folders van operators. Dat laatste kun je zelf ook doen.