LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Badenmarkt

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
bartels jam
Berichten: 41
Lid geworden op: 09 jul 2009 21:26

Re: Badenmarkt

Ongelezen bericht door bartels jam »

Wij hebben daar een Stoomcabine Valencia Plus uit 1794 gekocht en maar 1 probleem gehad dat was in 1896 Badenmarkt heeft ons toen prima geholpen.

petjecorvetje
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 aug 2008 11:46

Re: Badenmarkt

Ongelezen bericht door petjecorvetje »

Ik denk dat u een uniek geval bent, maar moet zeggen dat ze vroeger (1794) betere kwaliteit hadden. En 100 jaar later een probleempje is te verwaarlozen.

bartels jam
Berichten: 41
Lid geworden op: 09 jul 2009 21:26

Re: Badenmarkt

Ongelezen bericht door bartels jam »

Wij zijn dan ook erg tevreden met deze aankoop.

petjecorvetje
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 aug 2008 11:46

Re: Badenmarkt

Ongelezen bericht door petjecorvetje »

Ik wist niet dat de Badenmarkt al zo lang bestond

bartels jam
Berichten: 41
Lid geworden op: 09 jul 2009 21:26

Re: Badenmarkt

Ongelezen bericht door bartels jam »

Toen was de naam Badfenmarkt.

petjecorvetje
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 aug 2008 11:46

Re: Badenmarkt

Ongelezen bericht door petjecorvetje »

Hoe dan ook, het blijft Chinese rommel, net als Wellgems (Aqua royal, Steamdreams) Eago (Happybad), Romy (inmiddels failliet) Aqua Italy (ook failiet) en zo zijn er nog veel meer Chinese ***** cabines

petjecorvetje
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 aug 2008 11:46

Re: Badenmarkt

Ongelezen bericht door petjecorvetje »

Ben (DMG groep) RAP, RIJO, Revital, a.u.b. mensen geef iets meer uit en geniet van uw aankoop. Hetzelfde voor buitenspa's, is ook zoveel rommel te koop vanuit China

santander
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 jul 2007 14:49

Re: Badenmarkt

Ongelezen bericht door santander »

De lekkages heb ik helaas al gehad maar die vielen onder de garantie. Het tweede jaar geen problemen, maar nu lekt de geïntegreerde kraan (in badrand). We hebben aan de voorzijde rekening gehouden dat de monteur altijd bij de motor of pomp kan maar nu moeten we toch (zijkant) breken omdat de kraan van bovenaf niet gedemonteerd kan worden?????

Waarschijnlijk is het alleen nodig om een ringetje te vervangen........Ik overweeg het bad te vervangen door een vrijstaand. Iemand ervaring met een goede leverancier?

pvdh88
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mar 2010 19:29

Re: Badenmarkt

Ongelezen bericht door pvdh88 »

.
Laatst gewijzigd door pvdh88 op 11 mar 2010 13:31, 3 keer totaal gewijzigd.

santander
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 jul 2007 14:49

Re: Badenmarkt

Ongelezen bericht door santander »

Misschien kan je hier je klacht indienen: http://www.klachtenbond.nl/Afspraken/Badenmarkt.htm

marcelh1966
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 apr 2010 12:14

Re: Badenmarkt

Ongelezen bericht door marcelh1966 »

ben zelf ook opzoek geweest naar een stoom douche cabine
ben bij Sanipower in drachten uitgekomen.
goed geholpen en na 1.5 jaar nog geen klachten

Marcel

jos_nixs
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 dec 2009 10:10

Re: Badenmarkt

Ongelezen bericht door jos_nixs »

santander schreef:Misschien kan je hier je klacht indienen: http://www.klachtenbond.nl/Afspraken/Badenmarkt.htm
De klachtenbond is ook een dieven bende als lid kijk er maar niet gek van op als ze je als watje gebruiken
Mijn vriendin wilde weten hoe het stond met haar zaak van al maanden geleden
mevrouw zou het niet gemakkelijker zijn wanneer u uw mail is leest ,,en dit is nog een nette quote
Wat denken mensen nu dat het koor knapen zijn het is een verkapt incasso buro
Aan klachten over KPN en al zijn anderen kunnen ze niets doen maar nemen de klachten wel aan,voor mij hebben ze 1 zaak opgelost
Ook weigeren ze mensen en dan hoeft er niets gebeurd te zijn
Denk goed na waar je je 10€ voor stort,van de ICT hebben ze totaal geen kaas gegeten ook is bellen naar hun toe niet mogelijk alleen mailen waar je vervolgens geen bericht op krijgt ik denk dat de klachtenbond een zachte dood strefd het is zeker niet DE oplossing

Vincento
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jan 2012 11:58

Re: Badenmarkt

Ongelezen bericht door Vincento »

Pas ook op voor EU Baden (oftewel) Bruiningscentrum Boxmeer.

Ze beloven je van alles als je komt kopen. De kwalitieit is op zn chinees echt ondermaats. Net als de service die er niet is. terugbellen doen ze niet, en afspraken nakomen ook niet.

Veel lekkages gehad met hun spullen. Weinig plezier. Roestplekken, slechte afwerking en elektronica dat het begeeft. Schandalige kwaliteit. Dat dit verkocht mag worden op de nederlandse markt.

Kortom geen duurzame spullen. Verder hebben ze ook geen verstand van wat ze verkopen. Op een ander forum las ik zelfs dat ze tegen een consument hadden gezegd "wat verwacht u voor dat geld"

Met andere woorden we verkopen rommel. MENSEN IEDEREEN WEES DUS GEWAARSCHUWD KOOP LIEVER IN EEN WINKEL WAAR MEN VERSTAND HEEFT VAN ZAKEN. EN WAAR DE GARANTIE LANGER IS DAN 1 JAAR.

GEEF LIEVER IETS MEER UIT voor betere kwaliteit. Ook is het personeel van eu baden oftewel Bruiningscentrum Boxmeer onviendelijk. Wordt nu al meer dan een jaar van het kasje naar de muur gestuurd. Die rommel gooi ik bui hun nu maar voor de deur. Zodat alle klanten gewaarschuwd zijn.

corwalsdeenige
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 apr 2012 14:10

Re: Badenmarkt

Ongelezen bericht door corwalsdeenige »

Een aantal jaren geleden 2005 om precies te zijn bij de badenmarkt een hele nieuwe badkamer gekocht een inloop douche en een wastafel van veiligheidsglas wat de prijs precies was weet ik niet meer.de douche en wastafel door een zeer ervaren en goede klusjesman laten doen en het zag er in het begin dan ook gelikt uit, de ellende die kwam al na 2 maanden de douche kolom met binnenleidingen was aan de binnenkant volledig uitgedroogd waardoor er alleen maar water vanuit de onderkant kwam dit kenbaar gemaakt en kregen na 8 weken nieuw binnenleidingen
4 maanden later begon de buitenkant van deze kolom te oxideren ook kenbaar gemaakt en wederom na 8 weken een nieuwe kolom gekregen.
daarna lekkage onder de douchbak gekregen de plastic afvoer die meegeleverd was was helemaal doorgerot moest deze douchebak opnieuw kopen, nu is er van de week mijn glazen wastafel spontaan gesprongen kreeg ik te horen dat ik waarschijnlijk iets had gedaan waardoor er spanning op de tafel kwam te staan? het enige wat er in de badkamer nog niet is stuk gegaan is de toilet en de betegeling maar die komen dan ook niet bij de badenmarkt vandaan maar bij een groothandel in zaandam dit is volgens mij dan ook het slechtste bedrijf waar je dan ook spullen moet kopen voor je badkamer kwaliteit is zeer bedroevend en de klantvriendelijkheid slaat werkelijk nergens op.

hep
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 apr 2012 14:12

Re: Badenmarkt

Ongelezen bericht door hep »

Klachten; Badenmarkt
Datum:
Klachtnummer:
De klacht: Badenmarkt

Ook op een helpdesk of service afdeling gaat er wel eens iets mis. Miscommunicatie of misverstanden zijn er soms de oorzaak van dat uw klacht niet de juiste aandacht krijgt.

Als consumentenorganisatie maken wij al jaren afspraken met bedrijven om klachten die geen of onvoldoende aandacht kregen alsnog op snelle en correcte wijze af te handelen.

De afspraken die wij maken met bedrijven als Badenmarkt zorgen er voor dat jaarlijks ruim 80% van alle klachten die bij ons binnenkomen alsnog binnen enkele dagen worden afgehandeld.

Ook Badenmarkt biedt graag deze extra service en heeft tot nu toe alle terechte klachten die wij aanmeldden voor 100% afgehandeld.

Sommige organisaties vermelden bedrijven waarmee wij samenwerken, als slecht presterend. Ons inziens zegt dit meer over deze organisaties dan over betrokken bedrijven.

Zo moeilijk was het voor ons ook niet om goede afspraken te maken met Badenmarkt die er voor zorgen dat wanneer er écht iets mis gaat de consument niet de dupe is.

Natuurlijk zijn wij wél volledig onafhankelijk van bedrijven of kijkcijfers. Alleen hard roepen dat iets niet deugd is te eenvoudig.

hep
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 apr 2012 14:12

Re: Badenmarkt

Ongelezen bericht door hep »

Klachten; Badenmarkt
Datum:
Klachtnummer:
De klacht: Badenmarkt

Ook op een helpdesk of service afdeling gaat er wel eens iets mis. Miscommunicatie of misverstanden zijn er soms de oorzaak van dat uw klacht niet de juiste aandacht krijgt.

Als consumentenorganisatie maken wij al jaren afspraken met bedrijven om klachten die geen of onvoldoende aandacht kregen alsnog op snelle en correcte wijze af te handelen.

De afspraken die wij maken met bedrijven als Badenmarkt zorgen er voor dat jaarlijks ruim 80% van alle klachten die bij ons binnenkomen alsnog binnen enkele dagen worden afgehandeld.

Ook Badenmarkt biedt graag deze extra service en heeft tot nu toe alle terechte klachten die wij aanmeldden voor 100% afgehandeld.

Sommige organisaties vermelden bedrijven waarmee wij samenwerken, als slecht presterend. Ons inziens zegt dit meer over deze organisaties dan over betrokken bedrijven.

Zo moeilijk was het voor ons ook niet om goede afspraken te maken met Badenmarkt die er voor zorgen dat wanneer er écht iets mis gaat de consument niet de dupe is.

Natuurlijk zijn wij wél volledig onafhankelijk van bedrijven of kijkcijfers. Alleen hard roepen dat iets niet deugd is te eenvoudig.
http://www.klachtenbond.nl

corwalsdeenige
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 apr 2012 14:10

Re: Badenmarkt

Ongelezen bericht door corwalsdeenige »

Een aantal weken geleden heb ik een klacht over dit bedrijf geplaats het ging over een douche en wastafel waar ik veel ellende mee heb gehad.
Ook heb ik mijn klacht aan dit bedijf kenbaar gemaakt dat de klantvriendelijkheid en service zeer te wensen overliet, maar over de service en klantvriendelijkheid van dit bedrijf de Badenmarkt wil ik nou toch wel even terug komen op mijn woorden.
Gisteren kreeg ik nl een mail van de bedrijfsleider met het excuus dat hij niet eerder had gereageerd op mijn mail (hij was nl op vakantie) hij vond mijn klacht zeer terecht en had met de persoon die mijn toen telefonisch hielp een zeer doordringend gesprek gehad dat je zo niet met klanten dient om te gaan
hij mailde mij ook om de wastafel die in gruzzelementen lag kosteloos te vergoeden ik heb deze geste dan ook graag aangenomen en wil daarom dan ook kenbaar maken dat de service met dit bedrijf wel goed zit alleen weten sommige personeels leden nog niet helemaal goed hoe ze daar mee om moeten gaan. :D

Gesloten