LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aboutaleb wil bijstand voor boerka-vrouwen afschaffen
Re: Aboutaleb wil bijstand voor boerka-vrouwen afschaffen
En zo is het.
Aboutaleb wil enkel een stevige stelling deponeren zodat hij de aandacht krijgt.
Over de uitvoering van zijn eis hoeft hij zich geen zorgen te maken, aangezien het daar toch niet, of bijna niet, van zal komen.
Aboutaleb wil enkel een stevige stelling deponeren zodat hij de aandacht krijgt.
Over de uitvoering van zijn eis hoeft hij zich geen zorgen te maken, aangezien het daar toch niet, of bijna niet, van zal komen.
Dat is hem nu net het probleem. Al die politicie willen enkel en alleen de eigen aandacht en bleren derhalve wat het mekkerende klootjesvolk wil horen zonder ook maar enige kennis van zaken te hebben.
Nederland? Het land van zeikerds en egoïsten, zolang het mij maar goed gaat ben ik tevreden en rechtvaardigd het tegen de zwakkeren aanpissen.
Dat is hem nu net het probleem. Al die politicie willen enkel en alleen de eigen aandacht en bleren derhalve wat het mekkerende klootjesvolk wil horen zonder ook maar enige kennis van zaken te hebben.
Nederland? Het land van zeikerds en egoïsten, zolang het mij maar goed gaat ben ik tevreden en rechtvaardigd het tegen de zwakkeren aanpissen.
Vrouwen die een boerka dragen en daardoor geen baan kunnen krijgen, hebben geen recht op bijstand.
TERECHT...........
Want er zijn voldoende vrouwen die GEEN BURKA dragen en ook GEEN UITKERING krijgen.
Gelijke nonnen gelijke kappen.
-
Hebben hoofdoekjesdragende vrouwen en burkageklede vrouwen weleens beseft dat die dracht absoluut niets te maken heeft met hun geloof?
Ver voordat Mohammed zijn Islamitische voorschriften schreef bestond die kleding al lang omdat in die landen van oorsprong stof en zandstormen het nodig maakt om het gezicht snel te kunnen bedekken.
Niet voor niets dragen mannen ook zo'n (in die landen) funktioneel kledingstuk op hun hoofd!!
In de derde eeuw na "Christus" was er al in Syrie een wijs dichter die schreef: De mens die denkt gelooft niet; de mens die gelooft denkt niet.
Waarvan akte.
Ver voordat Mohammed zijn Islamitische voorschriften schreef bestond die kleding al lang omdat in die landen van oorsprong stof en zandstormen het nodig maakt om het gezicht snel te kunnen bedekken.
Niet voor niets dragen mannen ook zo'n (in die landen) funktioneel kledingstuk op hun hoofd!!
In de derde eeuw na "Christus" was er al in Syrie een wijs dichter die schreef: De mens die denkt gelooft niet; de mens die gelooft denkt niet.
Waarvan akte.
Hoe is het eigenlijk mogelijk dat een populist met eel lakei pruik zich manifesteerd in de tweede kamer?
Door aanwezigheid van de buitensporige herkend men de "normale".Hoe is het eigenlijk mogelijk dat een populist met eel lakei pruik zich manifesteerd in de tweede kamer?
Hebben we het nog steeds over deze man?
Zo vreemd ziet hij er toch niet uit?
Het wordt verkeerd begrepen.
Geert Wilders heeft een baan in de tweede kamer ondanks een belachelijke pruik. We hebben een minister president met de uitstraling van een dood guppie, een zéér ongeloofwaardige minister als Verdonk die talentvolle mensen uitzet maar uitschot zoals werkschuwe Antilianen zie ik hier nog elke dag op de grote markt mensen lastigvallen.
Zolang dit allemaal wél mogelijk is, waar gaat die ophef over de burka dan over?
Geert Wilders heeft een baan in de tweede kamer ondanks een belachelijke pruik. We hebben een minister president met de uitstraling van een dood guppie, een zéér ongeloofwaardige minister als Verdonk die talentvolle mensen uitzet maar uitschot zoals werkschuwe Antilianen zie ik hier nog elke dag op de grote markt mensen lastigvallen.
Zolang dit allemaal wél mogelijk is, waar gaat die ophef over de burka dan over?
Omdat Nederlanders vinden dat vrouwen ook recht hebben op vrijheid , opleiding , zelfbeschikkingsrecht etc. etc.waar gaat die ophef over de burka dan over?
Omdat de bourka het meest extreme voorbeeld is van islamitische vrouwenonderdrukking.
Omdat Nederlanders al veel islamitische uitingssymbolen op de werkvloer en in het straatbeeld hebben moeten accepteren(hoofddoek, bidden,rammadan,moskee.
Omdat de heren moslims die een vrouw het liefst thuis opgesloten in een bourka zien de Nederlandese vrouwen zien als ******.
De Nederlanders deze heren duidelijk wil maken dat wij het straatbeeld liever niet willen laten bestaan uit alleen maar mannen met baarden en hier en daar een wandelende zwarte lap stof.
De openlucht zwembaden straks ook nog gewoon toegankelijk zijn voor meisjes.
Hmmz.. misschien moet je je dan eens afvragen of je er op deze manier verbeterin in brengt. Als die burka volgens jou en vele anderen staat voor het onderdrukken van de vrouw door de man, zou je je dan niet op die man moeten richten in plaats van die vrouw te 'straffen' ?
Volgens jou niet ?Als die burka volgens jou en vele anderen
Jawel hier komt opa met voorbeelden uit het verleden:
Waarom die ophef over de burka?
Vroeger liepen onze 'katholieke heilige nonnetjes' en klooster zusters ook stijf in het zwart/witte pak, en jawel alleen de neus was zichtbaar.
Waarom hebben wij Nederlanders toch altijd last van ons selectieve geheugen?
Met selectief geheugen bedoel ik, we onthouden alleen dat wat in ons voordeel uit kan pakken terwijl vaak vrij recente of oudere geschiedenis ons moet leren dat er andere tijden hebben bestaan.
Dus, niet zeuren over hoofddoekjes of weet ik wat voor nonsens maar bezig met de werkelijke problemen in dit land en belangrijker,
de toekomst waar we met dit geweldige land heen willen.
Want zoals u allemaal inmiddels beetje bij beetje gaat ervaren, is de afsbraak in gang gezet en de onrust, de onderlinge haat en wangunst aan het groeien.
Al die poppenkast over hoofddoekjes en afschaffen van bijstand alleen maar opgezet als afleiding van de werkelijke maatschappelijke problemen.
Richt u tot de hogere en lagere ambtenaren op de ministeries want die groep mensen en betaalt van onze belasting centen, bepalen wat er in dit land wel of niet gaat gebeuren.
Ik hoop op veel wijsheid en vooral inzicht.
Waarom die ophef over de burka?
Vroeger liepen onze 'katholieke heilige nonnetjes' en klooster zusters ook stijf in het zwart/witte pak, en jawel alleen de neus was zichtbaar.
Waarom hebben wij Nederlanders toch altijd last van ons selectieve geheugen?
Met selectief geheugen bedoel ik, we onthouden alleen dat wat in ons voordeel uit kan pakken terwijl vaak vrij recente of oudere geschiedenis ons moet leren dat er andere tijden hebben bestaan.
Dus, niet zeuren over hoofddoekjes of weet ik wat voor nonsens maar bezig met de werkelijke problemen in dit land en belangrijker,
de toekomst waar we met dit geweldige land heen willen.
Want zoals u allemaal inmiddels beetje bij beetje gaat ervaren, is de afsbraak in gang gezet en de onrust, de onderlinge haat en wangunst aan het groeien.
Al die poppenkast over hoofddoekjes en afschaffen van bijstand alleen maar opgezet als afleiding van de werkelijke maatschappelijke problemen.
Richt u tot de hogere en lagere ambtenaren op de ministeries want die groep mensen en betaalt van onze belasting centen, bepalen wat er in dit land wel of niet gaat gebeuren.
Ik hoop op veel wijsheid en vooral inzicht.
Laatst gewijzigd door opa op 23 apr 2006 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Tja, wat is wijsheid?
Geheel verbieden van de burka in het straatbeeld druist weer in tegen de democratie.
Alleen verbieden op de werkplek is weer halfslachtig wat onduidelijkheid in de hand werkt.
----------------------------------------------------
Weet je wat ik vind; dat die mannen ook maar eens onlogische kledingstukken moeten gaan dragen. Moslimvrouw in een burka, dan manlief ook.
Nonnen compleet bedekt in burka-achtige tenten, dan de monniken ook. En dan geen luchtige pij aan, nee ook zo'n benauwde soepjurk met het hoofd bedekt.
Vrouw in een corset, kerel ook. Hup bierbuik erin en flink aansnoeren die hap.
Geheel verbieden van de burka in het straatbeeld druist weer in tegen de democratie.
Alleen verbieden op de werkplek is weer halfslachtig wat onduidelijkheid in de hand werkt.
----------------------------------------------------
Weet je wat ik vind; dat die mannen ook maar eens onlogische kledingstukken moeten gaan dragen. Moslimvrouw in een burka, dan manlief ook.
Nonnen compleet bedekt in burka-achtige tenten, dan de monniken ook. En dan geen luchtige pij aan, nee ook zo'n benauwde soepjurk met het hoofd bedekt.
Vrouw in een corset, kerel ook. Hup bierbuik erin en flink aansnoeren die hap.
Opa, ik geef u hierbij een hand, precies zoals ik het bedoel!
Bedankt Eddie,
ja jo dit is nadeeel van opa's op dit forum, want die weten nog dingen uit vroeger tijden, die de jongelui niet weten
Eye opener noemen ze dit tegenwoordig?
ja jo dit is nadeeel van opa's op dit forum, want die weten nog dingen uit vroeger tijden, die de jongelui niet weten
Eye opener noemen ze dit tegenwoordig?
Precies opa , ambtenaren in bourka's is niet wat we willen.
Net zaols de nonnen ooit afgeschaft zijn.
Anders zou Aboutaleb zo iets niet roepen natuurlijk.
Evenmin willen we ambtenaren die doorbetaald worden terwijl ze uit funktie (werkloos) zijn.
Net zaols de nonnen ooit afgeschaft zijn.
Anders zou Aboutaleb zo iets niet roepen natuurlijk.
Evenmin willen we ambtenaren die doorbetaald worden terwijl ze uit funktie (werkloos) zijn.
-
Hoeveel burkadraagsters zouden in aanmerking komen voor bijstand? Alleenstaanden (moeders) zijn er volgens mij niet in die groep. En als haar 'man' dus ook geen baan heeft (en liever heeft dat zijn vrouw gaat werken dan hij zelf), is het feitelijk aan zijn eigen adres gericht: stuur je vrouw naar H&M, anders géén geld! Wat een dilemma...
Overigens net zo'n zwakke als werkgevers verbieden sollicitanten af te wijzen op grond van afkomst, leeftijd, man/vrouw of wat dan ook. Debatten en campagnes te over, geloven politica nou werkelijk dat ook maar iemand zich hier ene moer van aantrekt?? Er wordt zoveel overbodige discussie gevoerd dat het inderdaad lijkt op afleiden van het gepeupel.
Overigens net zo'n zwakke als werkgevers verbieden sollicitanten af te wijzen op grond van afkomst, leeftijd, man/vrouw of wat dan ook. Debatten en campagnes te over, geloven politica nou werkelijk dat ook maar iemand zich hier ene moer van aantrekt?? Er wordt zoveel overbodige discussie gevoerd dat het inderdaad lijkt op afleiden van het gepeupel.