Microsoft heeft een groot marktaandeel. Niet omdat het doet wat de massa vraagt, maar omdat het de massa een besturingssysteem oplegt. Microsoft is ook niet geinteresseerd in de consument. Wel in de detaillist. Daardoor komt het dat je een computer meestal niet zonder Windows kan kopen, maar dat het er al op zit. Vaak ook in combinatie met een OEM-softwarepakket. Daardoor krijg je onveilige programma's als Internet Explorer en Outlook er direct bij.
Je kraamt gewoon onzin uit!
Je kunt bij mij computers krijgen met of zonder windows! Het is geen verplichting om windows mee te leveren met een nieuwe computer!
Niemand verplicht mij dat!
Windows XP een goed besturingssysteem? Denk dat mening XP gebruiker bekend is met het fenomeen blauw scherm. Een echt teken van kwaliteit lijkt me (maar niet heus). Er zijn alternatieven die geen last hebben van dergelijke instabiliteit. Blijkbaar heeft de Consumentenbond dat ook nog niet ontdekt.
Ik heb hier nog nooit blauwe schermen met windows gehad!
Je kunt wel blauwe schermen krijgen door defecte hardware, maar dat is iets anders.
Jij blijft de schuld in de schoenen schuiven van Microsoft, terwijl er meer aan de hand is.
Je hebt ook niet het stukje van mij gelezen:
De reden waarom Apple bijna geen last van virussen e.d. heeft is domweg omdat de Apple lang niet zo veel gebruikt wordt dan windows machines. En omdat windows op zo'n 80% á 90% computers gebruikt wordt, is het voor virusschrijvers niet zo interessant om die andere besturingssystemen te schrijven. Een virusschrijver wilt zo veel mogelijk computers besmetten, dus ligt het voor de hand dat dan windowscomputers onder vuur liggen.
Als iedereen nu over zou stappen op Apple, dan moet je maar eens kijken hoe Apple dan onder vuur ligt!
Het heeft niets te maken of windows goed is of niet.
De problemen hebben puur te maken wat het meest gebruikte besturingssysteem is.
Daarbij vind ik persoonlijk Apple geen fijn systeem.
Maar ik merk dus dat je Apple helemaal te gek vind.
En echte Apple gebruikers kraken bijna allemaal Microsoft producten af.
Daarbij vinden ze zichzelf een hele pief.
En dat zie ik bij jou ook terug!
Kom met beide benen weer terug op de grond. En doe normaal.