Al jaren lopen onze gesprekskosten via Toucan, zonder probleem. Tot nov 2009. Er werd al een aantal maanden een erg hoog bedrag van onze rek. afgeschreven
(€200,00 per maand)en nog hoger. terwijl er aan ons begedrag niets was veranderd. Bellen, mailen schiet je niets mee op. Als je ze dan een keer aan de tel. krijgt wordt er van alles beloofd maar er wordt niets gedaan.
Maanden heb ik geprobeer om op woensdag en vrijdagmiddag (openingstijden van de klantenservice) te bellen zonder resultaat. Dit nu al even laten rusten tot dinsdag 16 sept. 2010. We kunnen niet meer uit bellen. Wat is dit. Klantenservice natuurlijk niet bereikbaar. Nu is het genoeg. We hebben contact met KPN en zij regelen dat wij vanaf vandaag weer via KPN kunnen bellen.
Zag net op de site www.mijntoucan.nl dat er een storing was. heb geprobeerd en is nu weer verholpen. Maar jammer voor toucan. Vanaf vandaag zijn wij geen klant meer. Moet nog wel moed verzamelen om toch nog het geld terug te krijgen wat er teveel is afgeschreven. Heeft iemand een tip?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |