Dus UPC heeft een gebied zonder problemen???????Midden Friesland is een prima UPC gebied..
BEL DE KRANT
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Dus UPC heeft een gebied zonder problemen???????Midden Friesland is een prima UPC gebied..
De krant is al op de hoogte van de awardDus UPC heeft een gebied zonder problemen???????
BEL DE KRANT
Gaat het spreekwoord "de pot verwijt de ketel" hier misschien dan op.al die mensen die maar op 1 ding zeuren.
Daar wil ik mn oom eigenlijk ook op over laten stappen, maar dan vanaf KPN. Hij woont namelijk niet in een UPC gebied en de service van KPN is vrij beroerd. Sinds de aansluiting heeft hij ongeveer 1 dag op internet gezeten, is toen op vakantie gegaan en vond een brief op de deurmat dat het abbonement stopgezet was omdat hij dat zgn had aangegeven. Enfin, hoe graag hij nu ook KPN wil hij krijgt het niet.. of pas over 5 weken of nog veel later.Ik heb nu bijna een jaar xs4all en heb nog nooit in de wacht gestaan, omdat ik ze nog nooit nodig heb gehad. Het loopt als een trein. Dat was bij Chello (UPC) nog wel eens anders!
Ik weet niet, hoe het nu ervoor staat bij UPC. Zo te zien, aan het aantal klachten hier op het forum, al wat beter.
Ik heb er in ieder gaval nog steeds geen spijt van, dat ik ben overgestapt van Chello naar xs4all.