LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verantwoord?

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
floyd

Re: Verantwoord?

Ongelezen bericht door floyd »

Geplaatst op 01 Mei 2006 16:00 door wijsneus
P.s Floyd
het is natuurlijk erg vervelend als je als fokker wordt geroyeerd omdat je niet wilt of kunt voldoen aan de eisen van een vereniging

Deze club heeft geen eisen en wordt door geen enkele instantie gecontroleerd.
Veelal worden de pups opgekweekt in Belgie en verkocht via broodfokkers.
Deze zitten aangesloten bij het VBK die is opgericht door een broodfokker eerste klas die zogenaamd doen of ze hele goede fokkers zijn.
Verwacht geen moederhond en je komt niet verder dan een verkoopbalie.
Garantie kunnen ze geven omdat er zoveel pups worden verkocht en daar wordt al zoveel winst opgemaakt dat de zieke hondjes worden vergoed,maar alleen als je naar hun dierenarts gaat!

HET IS GEEN RASVERENIGING

showgirl

Ongelezen bericht door showgirl »

diegene die actie hebben ondernomen zijn door het bestuur geroyeerd, bestuur dat daarna is afgetreden.
of ze geleerd hebben?
nee, ik denk het niet naderhand is er nog het 1 en ander gebeurd.
of er mensen tegen protesteerden? sommige, de meeste weten maar half waar ze over praten. op een ledenvergadering zitten ook mensen die gewoon 1 hondje hebben en daar van genieten.
:roll: het enigste wat mensen zelf kunnen doen is vragen om officiele uitslagen. bij elk ras. vriendjespolitiek is vast niet alleen in onze club.
maar als je het niet erg vind treed ik liever niet te veel in details.
Is dit nooit gemeld door showgirl bij de Politie

pipel

Ongelezen bericht door pipel »

showgirl

Geplaatst op 17 Mei 2006 07:29 door showgirl

--------------------------------------------------------------------------------

diegene die actie hebben ondernomen zijn door het bestuur geroyeerd, bestuur dat daarna is afgetreden.
of ze geleerd hebben?
nee, ik denk het niet naderhand is er nog het 1 en ander gebeurd.
of er mensen tegen protesteerden? sommige, de meeste weten maar half waar ze over praten. op een ledenvergadering zitten ook mensen die gewoon 1 hondje hebben en daar van genieten.
het enigste wat mensen zelf kunnen doen is vragen om officiele uitslagen. bij elk ras. vriendjespolitiek is vast niet alleen in onze club.
maar als je het niet erg vind treed ik liever niet te veel in details.
Quote:
Is dit nooit gemeld door showgirl bij de Politie

Naar boven

.....................................................................................................

Als je dit niet meld,dan stop je het dierenleed nooit,dan blijven deze gasten maar doorgaan,en verschuilen zich achter de rasvereniging,en dan ben je in mijn ogen net zo schuldig als die gasten die met zware HD combinaties fokken.

showgirl

Als je dit niet meld,dan stop je het dierenleed nooit,dan blijven deze gasten maar doorgaan,en verschuilen zich achter de rasvereniging,en dan ben je in mijn ogen net zo schuldig als die gasten die met zware HD combinaties fokken.
diegene die actie hebben ondernomen zijn door het bestuur geroyeerd
dank je wel, waar haal jij uit dat de groep die dit beu was geen actie heeft ondernomen of niets heeft gemeld.
zoals ik al schreef heb ik geen zin om hier verder over door te gaan.
en voor je schrijft dat ik net zo schuldig zou zijn mag je je even afvragen waarom ik dat liever niet doe?
dit is verder gegaan dan jij denk, dit is veel harder gespeeld dan jij denkt.

showgirl

even omhoog halen voor hond....

Gesloten