LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ben Knuppe in de Telegraaf

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
ad snoeren

Re: Ben Knuppe in de Telegraaf

Ongelezen bericht door ad snoeren »

zij die passief in de aanval gingen en dexia laten komen met een dagvaardiging: zij wachten rustig achter het mijnenveld

Helemaal fout Elias.
Ik voel me beledigd!!!

Elias

Ongelezen bericht door Elias »

Nou ja, je kunt ook natuurlijk met pijlen schieten over het mijnenveld... :wink:

marjal

Ongelezen bericht door marjal »

Je hebt het jezelf aangedaan toch 8) Niet zeuren en alles verschuiven onder misleiding. Zeker als blijkt dat je meer contracten hebt.
8)

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Ik snap niet waar jij het over hebt Marja.
En jij snapt echt niet waar ik het over heb.
Dus het commentaar van jou is ietwat onzinnig. Maja!!

faeks

Ongelezen bericht door faeks »

1. zij die actief in de aanval gaan en Dexia zelf hebben gedagvaard: zij benaderen Dexia via het rozenpad....
Spijt als haren op mijn hoofd, de doornen doen verrekte pijn in mijn voeten, het kost klauwen met geld, een advocaat die ...
Het vermeende rozenpad voelt meer als een mijnenveld! In ieder geval als een houten loopbrug over een groot ravijn met veel van die plankjes die los zitten en van die touwen die op knappen staan.

Van Dalen

Ongelezen bericht door Van Dalen »

Onder in het ravijn hangt echter het vangnet van Leaseproces, PAL en de andere steungroepen, stevig vastgehouden door onze advocaten.

Van de "berg" Dexia wordt ondertussen steenslag gemaakt om onze weg begaanbaar te maken.

Gesloten