Dat was niet onze ervaring. Wij gingen daar na onze afspraak echt met een rot gevoel weg. Verkoper was niet geinteresseerd, luisterde slecht, en was al helemaal niet van plan om een gedetailleerde offerte te maken (tenzij we alleen daar zouden kijken).
Daarnaast vonden wij ze ook nog eens erg duur tov andere zaken.
Ik ben net zo open als jij scheuj.....van jou weten we ook niets. Wellicht dat je even je e-mail kunt vermelden of je huisadres, altijd leuk.....account directors...pfff (sorry pfffff).......
Dat zou je wel willen he....non de scheuj. Maar helaas...eigelijk draai ik heel goed...ondanks het matige bezoek van afgelopen weken in de showroom. Deze week ook weer keukentjes verkocht...ja ja......k'mag niet klagen....doe ik ook niet, voorals gezien mijn magere opleiding (LBO). Wie weet verkoop ik jouw ook nog wel een keukentje, je weet het niet he.........
scheuj.... heeft AJLO. oftewel Alle Jesus Lager Onderwijs.
Dus dat weten jullie ook weer.
jesus moet anders geschreven worden maar dan staan
er allemaal sterretjes dus sorry
Omdat ik serieus op zoek ben naar advies rondom de aanschaf van een keuken zou ik het op prijs stellen dat jullie deze kinderachtige reacties naar elkaar emailen zodat mensen die mij wel een goed advies willen geven niet wegrennen.
Waarom specifiek een SieMatic SC46?
Kijk ook eens voor een Schmidt Boston, nagenoeg hetzelfde front en veel aantrekkelijker geprijst. Ook Schmidt heeft een korpus van 19mm en heeft ook nog de binnenkant in kleur (creme oxford)
Als je maar 1 merk verkoopt en niet verder kijkt..... Of sta jij in zo'n mooie Henry's of Mandemakers showroom waar jouw merk naast al die andere exclusieve merken als BauFormat en Steinhaus wordt verkocht. Dan kun je kwaliteit goed vergelijken.
Er zijn diverse keukenfabrikanten die mooie keukens maken die goed betaalbaar zijn. Smaak? Als je een beetje merk verkoopt, beschik je over een goed assortiment kleuren, deuren en kasten aanwezig waar iedere stijl keuken mee te maken is. 2250 kleuren, 90 frontentypen in alle materiaalsoorten en 1900 kastvarianten is wel genoeg denk ik....