mediamarkt?? ik dacht hier met een verzekerings/anwb hulp te doen te hebben??
maaruhhh mediamarkt?
nu bent u toch bij mij in aanzien gezakt, ik bedoel anwb, unigarant, dat gaat dan nog wel, maar die mediamarkt, nee...sorry, had ik niet van u verwacht.
vriendelijke groet,
tommys
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opgelicht door anwb en of Unigarant
Re: Opgelicht door anwb en of Unigarant
gaaaaaaaaaaaaaap tommys
Zoals ik opmerk aan uw taalgebruik, mentaliteit e.d. ben ik geneigd te geloven dat u zelf ook (enorm) debet bent in de situatie zoals deze zich heeft voorgedaan. Kent u de voorwaarden wel goed en weet u de reden waarom dit allemaal zo lang heeft geduurd? Heeft u zelf wel alle medewerking verleent?
Het lijkt me nl. sterk dat een organisatie zoals de ANWB, zoals u het doet voorkomen, zo'n wanorde zou zijn.
Het lijkt me nl. sterk dat een organisatie zoals de ANWB, zoals u het doet voorkomen, zo'n wanorde zou zijn.
Bedreiging is een strafbaar feit.DE ANWB HEEFT EEN ZEER TWIJFELACHTIGE STATUS BIJ MIJ OPGEBOUWD.
MORGEN, LIEFST VANDAAG MOET HET PANDJE IN DEN HAAG MAAR AFFAKKELEN.........EN HET LIEFST MET AL DIE AFWIMPELHULPJES ERIN, ZIJN WE DAAR OOK VANAF, VAN HET SCHUIM DER AARDE!!!!!!, DE UITVRETERS,ZAKKENROLLERS,
Die vrienden hadden ongetwijfeld ook met de trein naar huis gekund. Repatriering is er doorgaans alleen voor serieuze gevallen (zoals medische noodzaak). Bovendien: na reparatie kon de auto rijden. Dus: wat een gezeur.ik werd op een smerige manier onder druk gezet, ik moest voor mn eigen auto kiezen, die de anwb terug zou brengen, maar dat zou alleen gebeuren als ik er vanaf zou zien die vrienden via de anwb terug te laten vliegen (ik had ook een verzekering afgesloten bij pech, zodat er gebruikt makende van deze verzekering alle inzittenden naar huis gevlogen konden worden)deze mensen hebben in afwachting van komst van familie die zelf de tickets betaalde nog eens 4 weken moeten wachten.De beide vrienden belden hun baas op met de boodschap dat ze vastzaten in spanje, en wachtte op hulp van familie, beiden kregen hierop ontslag!!!!!!!!!
Hooguit de garage is voor dit soort zaken verzekerd.ervolgens deed ik aanspraak op de verzekering, want mn automatische versnellingsbak was reeds in elkaar gedraaid door onprofessioneel handelen, ik was daar voor verzekerd!!
Gezien het merk van de auto en de overige beschrijving ligt het voor de hand om te denken dat u met een ondeugdelijke auto op pad bent gegaan. Inderdaad: de verzekering is er niet voor achterstallig onderhoud.ik was allang blij dat de goede man die zo ongeveer stierf in de troep , en eigenlijk geen plek had,mn bak zo lang bewaard had.
ik werd door de anwb verdacht gemaakt, er zou ijzerslijpsel in de bak aangetroffen zijn??( dat zou best kunnen bij terugkomst klonk de altijd stille chevy nog slechter dan een oud hollands tractor!!).........en weer werd ik in de wacht gezet............na totaal ongeveer 8 maanden wilde men weer de bak bekijken(??) de repararteur had de anwb nog zo gevraagd ofdat die bak naar het oude ijzer kon, dus weggegooid kon worden of niet!!.
Is ook zonde van de tijd voor hen om zich in te spannen voor kansloze zakenook de rechtsbijstand verzekering die ik bij de anwb had afgesloten, deed natuurlijk niks voor mij, terwijl de premie wel netjes betaald was!!!
Helemaal niet vreemd na het voorgaande. U gaat met een ondeugdelijke auto op stap. Probeert vervolgens het achterstallig onderhoud in de schoenen te schuiven van de ANWB en eist, zonder dat er een echte noodzaak toe bestaat uw familie op kosten van de ANWB naar huis te laten vliegen...OOK WERD MN LIDMAATSCHAP INGETROKKEN(heel erg vreemd!!)
De ANWB zal inderdaad wel blij zijn dat ze van u af zijn. Weet Route Mobiel inmiddels van uw verleden bij de ANWB? (vast niet)GELUKKIG IS ER ROUTEMOBIEL GEKOMEN, EN HEEFT DE ANWB, BMW NEDERLAND ALS KLANT VERLOREN, LEKKER VOOR ZE!!
uw auto was 17 jaar oud? lees eens de voorwaarden van route mobiel:
Als uw auto binnen 1 jaar na aanmelding 12 jaar wordt, kan deze auto niet worden aangemeld bij Route Mobiel. Wel kan hulp worden geboden tegen de werkelijke kosten.