LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mening gevraagd

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.

Stijgende beurs, maar geen aandelen gekocht door Dexia

Dexia had niet uitbetaalt
0
Geen stemmen
Uitbetaling in cijfertjes, niet in keiharde euro's
3
43%
Dexia spreekt eigen vermogen aan voor cliënt
2
29%
Dexia heeft wel aandelen gekocht
2
29%

Totaal aantal stemmen: 7

Janny

Re: Mening gevraagd

Ongelezen bericht door Janny »

Janny,
Zijn alle stellingen niet behandeld? In de bovenstaande Poll. Welke missen we dan?
Een uit de hemel? Of iets dichterbij... als je googlet op mijn naam weet je dat ik daar geweest ben. Tot 2 keer toe! Maar maar een keer geland.

Groet, Gene
Gene, op het tweede gedeelte reageer ik niet, het heeft niets met aandelenlease te maken.

Welke stelling ik graag zou toevoegen:?

Ik heb daar geen moment over nagedacht.
Omdat ik persoonlijk me eerlijk gezegd, in dat onderdeel ook niet zo verdiept heb,en nu nog niet. Het wel of niet gekocht zijn van de aandelen, daar vraag ik me van af of het voor ons inderdaad van zo groot belang zal zijn. Nu er velen zijn die dit als hot item aanvoeren wordt je er mee geconfronteerd, maar ik had andere redenen om het contract aan te vechten.
Het contract ben ik niet aangegaan omdat ik zoveel aandelen kennis bezat. Dus kennis hoe het in elkaar moest steken had ik niet bij het aangaan.
En verder wat mijn redenen zijn, is mijn probleem.
Waarom dan toch de opmerking er mist een stelling,
Nl Ik kan geen antwoordt op deze vier geven. Ik zou echt niet weten of vermoeden hoe ze het dan zouden oplossen. maar geen van de vier kan ik aankruisen.
Janny

Janny

Re: Mening gevraagd

Ongelezen bericht door Janny »

Dexia zou de mensen verleiden om een nieuw contract aan te gaan.
Zodat er niet uitbetaald moest worden.
Dit senario is nl voor velen ook werkelijkheid geworden. totdat het negatief werd en toen kwam de aap uit de mouw

Janny
Laatst gewijzigd door Janny op 23 mei 2006 12:38, 2 keer totaal gewijzigd.

Gesloten