Pagina 2 van 5

Re: Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Geplaatst: 14 jun 2006 17:45
door Toolboy
Ik heb de indruk dat het over is met winkelwijs.
En dat er vele gedupeerden zijn.

Niet googelen maar de registers van de kvk inzien.

Re: Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Geplaatst: 14 jun 2006 18:42
door duupje
Animal,
Na je berichtje ben ik gaan informeren op het adres in Roosendaal en kan je het gelukkige nieuws vertellen dat ze daar toch wel zitten hoor. kantoor van winkelwijs zit in het pand daar. misschien eens een keer beter informeren voordat je een berichtje hier zet ?

Re: Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Geplaatst: 14 jun 2006 19:17
door dvwv007
Ik heb ook al in februari 3 cd's besteld voor 51,92. Aantal keer geinformeerd naar de status: geen reactie. Uiteindelijk een boze brief geschreven aan de directie: geen reactie. Nu eindelijk een vage algemene mail over problemen met hun financiele verplichtingen.

Wel vervelend ze hun sites nu pas dicht gooien terwijl ze al maanden lang problemen hebben. Dat is toch wel een beetje je klanten voor de gek houden door ze vooraf te laten betalen terwijl je al ziet aankomen dat je hun bestelling niet zal gaan leveren!

Jammer, hoop toch zoveel mogelijk van m'n 51,92 terug te zien...

Re: Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Geplaatst: 14 jun 2006 19:32
door animal
Blij te horen dat onze vrienden van winkelwijs dan toch in Roosendaal gevestigd zouden zijn. Bij welk bedrijf heb je eigenlijk navraag gedaan Duupje?

Heb overigens verder niet stil gezeten. Wil iedereen die een rechtsbijstandsverzekering heeft en al lang op zijn of haar centjes zit te wachten adviseren om dit eens voor te leggen.

Zeker nu ze de laatste maanden geen leveringen meer doen, maar wel de site actief hebben en geld vangen, lijkt het meer en meer op een vorm van oplichting. (Producten aanbieden zonder de intentie te hebben ze te leveren). Wellicht ook een goed idee als je even aangifte doet bij de politie.

Zolang ik geen geld terug heb, geloof ik niets van de loze beloftes van winkelwijs.nl.

ps. Toolboy, ook jij en ik kunnen je zonder problemen inschrijven bij de KVK. Dit zegt (helaas) helemaal niets....

Re: Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Geplaatst: 14 jun 2006 19:41
door Toolboy
ik sta daar ingeschreven.
En kan als ik dat wil vrij gemakkelijk via internet in het handelsregister kijken.

Dat is wat ik bedoelde

Re: Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Geplaatst: 14 jun 2006 22:51
door duupje
Bij welk bedrijf ik ben gaan informeren is niet van belang hier. Belangrijkste is dat we weten dat winkelwijs wel in roosendaal zit. Misschien is het een idee om samen met de andere gedupeerden 1 team te vormen en gezamelijk naar de rechtsbijstand te stappen. Als groep sta je tenslotte sterker dan alleen. Wat zeggen de verkoopvoorwaarden van Winkelwijs want dat is ook wel belangrijk om te weten. Vind het absurd wat er gebeurd en sta geheel achter jullie. Zoals iemand anders al schreef hier kun je veel uit het register van de kamer van koophandel halen, daar kun je ook zien dat ze in roosendaal zitten en zie je ook waar je de directie kunt bereiken.
Ik ben heel benieuwd hoe het verder afloopt.

Re: Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Geplaatst: 15 jun 2006 09:40
door tierreliet
aha 100000 pakjes per 5 jaar is 20000 per jaar is 5000 per kwartaal is ongeveer per bestelling zeg maar €100 tel uit je winst en terugbetalen ho maar ik ben egt slachttoffer van dit bedrijf had een grote bestelling met m'n stomme kop geplaats en x terug dus €500 armer,
er zitten hier echte zakkenvullers de zakken te vullen en als ik nu nog wat bestel dan doe ik het onder remboers

Re: Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Geplaatst: 15 jun 2006 10:25
door dvdman
ik heb tot nu 4 bestellingen bij winkelwijs gedaan nooit problemen gehad. Echter laatste bestelling van april niet uitgeleverd gekregen.
Van mij krijgen ze voordeel van de twijfel :roll:

Re: Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Geplaatst: 15 jun 2006 12:03
door BasBois
Wanneer er vanaf maart al problemen waren (zoals Winkelwijs aangeeft)
dan is het op z'n minst onbeschoft om wel bestellingen op te nemen, te laten betalen en dan vervolgens niets te doen, de klant in het ongewisse te laten, enzovoort. Geen mentaliteit toch.

Of anders gezegd: nog zoveel mogelijk geld binnenhalen en dan de site "dicht" doen met een mededeling.

:!: Voorspelling :!: : over een paar weken is er helemaal * geen* site meer of een "nieuwe" site met een andere "eigenaar" en wanneer je dan je recht wilt halen dan is de nieuwe Winkelwijs niet meer aansprakelijk.....

En dan dit nog:

Winkelwijs doet vooral een beroep op het begrip van de klant: foei toch. Ik heb nog geen excuus gehoord. Zo voel je je als klant flink bedrogen.

Heeft iedereen al z'n beklag gedaan bij Radar? Dan kan Radar er eens aandacht aanbesteden.

Re: Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Geplaatst: 15 jun 2006 13:12
door inxsnl
Dat zou ik niet zomaar doen.
Laat het even bezinnen en geef ze de kans om te reageren.
Stel een ultimatum.
Aangezien zij ook via dit forum lijken te reageren

Re: Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Geplaatst: 15 jun 2006 13:56
door Toolboy
Ik stel voor.
Doe nu een oproep aan winkelwijs.
Er zijn dan ook voldoende mensen die de oproep gelezen hebben.

Re: Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Geplaatst: 15 jun 2006 18:25
door boebele
Ik heb ook een cd besteld bij Winkelwijs. Ging goed, dit was afgelopen januari. In april nog een cd een besteld, maar ik was dat helemaal vergeten. Ik zie nu net pas dat die bestelling nog steeds openstaat, maar dat de cd nooit is bezorgd.
Het gaat maar om 10 euro, maar toch...

Re: Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Geplaatst: 15 jun 2006 18:33
door Medion
Tip:

Bestel nooit meer bij winkelwijs of anders onder rembours.


mvg medion

Re: Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Geplaatst: 15 jun 2006 19:11
door inxsnl
BIJ DEZE EEN OPROEP .

Aan de directie van winkelwijs.
Reageer eens op de klachten die alhier zijn gepost.
Gaarne op zeer korte termijn.
Anders gaan de gedupeerden zich groeperen en u het vuur aan de schenen leggen

Re: Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Geplaatst: 15 jun 2006 19:20
door 444746
Vind ik ook, het begint zo langzamerhand op oplichting te lijken, in ieder geval zijn ze niet echt slim geweest omde bestellingen blijven op te nemen, als ze al vanaf begin maart in de problemen zitten. Ik heb op 21 maart wat besteld, 19 april geannuleerd, en ze schepen me steeds af met standaardmailtjes (als ze al op mijn mail reageren) De telefoon nemen ze ook haast nooit op.....

Mijn geduld raakt zo langzamerhand op!! :evil:

Gr. Roy

Re: Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Geplaatst: 15 jun 2006 21:34
door Hadeietje
Ook ik heb (helaas) een bestelling geplaatst bij winkelwijs
Half april een software pakket besteld. De site gaf 2-3 dagen
levertijd aangegeven. Voor de bestelling per mail geinformeerd wat de
levertijd was. Hierop werd snel gereageerd dat de levertijd 5 tot 7 werkdagen zou zijn, leek mij een eerlijk antwoord. Bestelling geplaatst en betaald via ideal. Na ongeveer 14 dagen kreeg een mailje dat het produkt nog niet binnen was,maar dat ze zo snel mogelijk zouden uitleveren. We spreken op dat moment eind april en er was op dat moment nog weinig negatief te vinden op het web, dus leek de mail
netjes. Na meer dan 30 dagen gewacht te hebben toch maar eens gebeld. Kreeg gelijk iemand aan de lijn, deze persoon vertelde mij dat er een mail naar mij toe gestuurd zou zijn dat de levering nog op zich laat wachten. Mail nooit gekregen. In deze mail zou staan wat ik wilde met de bestelling annuleren of wachten. Ik heb voor annuleren gekozen, want de eerste negatieve berichten kwamen op het web.
Het Geld zou binnen 30 dagen retour gestort worden, jullie begrijpen het
wel tot op de dag van vandaag geen geld terug ontvangen.

Ik vraag me af of er geen ex medewerker is die "ons" kan helpen. :?:
Ik heb nog geen aangifte gedaan, is dit verstandig om dit in roosendaal
of in mijn eigen woonplaats te doen.

Re: Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Geplaatst: 16 jun 2006 12:56
door winkelwijs
Beste klanten,

Indien u vragen heeft over uw bestelling of over de ontstane situatie dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen op telefoonnummer 0165-537600. Wij zijn bereikbaar van 9.30 tot 16.00 uur, op woensdag zijn wij telefonisch echter niet bereikbaar.

Wij hebben alle klanten per e-mail op de hoogte gesteld van wat de situatie is, hoe die is ontstaan en hoe wij dit willen gaan oplossen. Indien u de e-mail niet ontvangen heeft, verzoeken wij u dit aan ons te laten weten, zodat wij de e-mail alsnog aan u kunnen doen toekomen.

Met vriendelijke groet,

Winkelwijs.nl

Re: Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Geplaatst: 16 jun 2006 13:56
door inxsnl
@ de directie. van Winkelwijs?
Waarom gebruikt u dit forum om uw klanten te benaderen.
Komt op mij zeer ongeloofwaardig over.
U heeft voor deze post uw klanten een mail gestuurd??
We wachten de reacties alhier af.
Wellicht kunt u de mail die u naar uw klanten heeft gestuurd ook alhier posten???

Re: Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Geplaatst: 16 jun 2006 14:19
door dvdman
hey inxsnl

ben je wel klant bij die toko ik heb afgelopen woensdag een mail met uitleg gehad!!!!

over ongeloofwaardig gesproken een citaat inxsnl

BIJ DEZE EEN OPROEP .

Aan de directie van winkelwijs.
Reageer eens op de klachten die alhier zijn gepost.
Gaarne op zeer korte termijn.
Anders gaan de gedupeerden zich groeperen en u het vuur aan de schenen leggen

en dan reageren ze hier en dan is het weer ongeloofwaardig!!!

iemand die al meer dan 900 posts op deze site geplaatst heeft is zeker wel lekker geloofwaardig!!!!!! :lol:

Re: Hoe zit het met Winkelwijs.nl?

Geplaatst: 16 jun 2006 14:22
door inxsnl
U heeft ze dus allemaal gelezen maak ik hier uit op????