LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] fraude

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
fonie

Re: fraude

Ongelezen bericht door fonie »

Yep maar je gebruikte ze altijd wel :lol: Je bent een kopie van je zelf eigenwijs en hard :twisted: :idea:

CU tot nooit :roll:

Einde verhaal voor heden :!:

Willems

Ongelezen bericht door Willems »

Eigenwijs...dat weet ik absoluut niet, maar hard neen...je praat niet uit ervaring anders zeg je wat anders!!!!!! voor nu vaarwel of anders mijn adres staat boven in de envellope.

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 25 Mei 2006 20:58 door Navarre
In amerika weten ze wel raad met fraudeurs, beter als hier in luilekkerland.

Misschien een idee om te gaan emigreren?
Ieder land heeft zo 'z'n wetten, in een democratie heeft de bevolking daar in beginsel zelf voor gekozen zo ook in Nederland.

Wat is dit een vreemde manier om de evt. door dexia in Nederland gepleegde fraude te vergoelijken. Ik geloof niet dat wij hier in Nederland gekozen hebben om fraude te legaliseren. Volgens mij ben jij in de war met iets anders, wat jij gezien jouw meningen misschien wel te veel hebt gebruikt. Ik zou wat minderen jo'h, ga je weer helder denken...

Volgens mij is in Nederland fraude ook niet echt toegestaan navarre!
Of beter gezegd... echt niet toegestaan!

Van Dalen

Ongelezen bericht door Van Dalen »

"Van Dalen een ban" (volgens ene fonie): een kwaadaardig verzinsel van iemand die (namens Dexia?) erop uit is zonder enige kennis van zaken verwarring in het forum te stichten.

fonie betekent phoney, de in Amerika gebruikte term voor nep, frauduleus, verzonnen. Voorbeeld: as phoney as a 3-dollar bill.

fonie

Ongelezen bericht door fonie »

Komt dit uit je eigen koker of heb je hulp gehad van de buurvrouw :lol:

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

fonie, wat is nu toch het nut van jouw steeds weer terugkerende opmerkingen van één, hooguit twee zinnetjes, die helemaal niets met het onderwerp Legio Lease te maken hebben.

Ben jij soms een ramptoerist die in stilte aan zichzelf geniet van het
aandelenlease drama en de daarbij gevallen honderdduizenden slachtoffers ?

Elias

Ongelezen bericht door Elias »

Zeuren kan iedereen, maar als je er zo van overtuigt bent dat het hier niet deugt, is het misschien beter als je vertrekt, hoef jij niet meer te zeuren en hoeven mensen die het wel ok vinden hier, niet meer dat eeuwige gezeur aan te horen.
Navarre blijft maar bezig...

Is het niet juist kenmerkend voor een democratie met een eerlijk rechtsbestel, dat je kan en mag aandringen - via de vastgestelde regels - dat de waarheid boven water komt en er controle en openheid van zaken is ?

Wat is anders je volgende stap Navarre ? Bek houden, anders gedwongen vertrek ?
Net als in de jaren 30. Wie zeurt of niet wil zoals de machthebber dat wil, wordt dan maar gedeporteerd en om zeep gebracht.

Wie daar voor staat doet er beter aan zelf te vertrekken, er zijn nog van die bananenrepublieken genoeg !

dejongh1

Ongelezen bericht door dejongh1 »

In een land met de meeste regeltjes,heb je de meeste ambtenaren en
betaal je de meeste belasting.In dit land zitten meestal ook heel veel mensen in de gevangenis.Wie heeft z'n hondendrollenbelasting niet betaald?Je kan ervoor gaan zitten.

Navarre

Ongelezen bericht door Navarre »

Wat is anders je volgende stap Navarre ? Bek houden, anders gedwongen vertrek ?
Net als in de jaren 30. Wie zeurt of niet wil zoals de machthebber dat wil, wordt dan maar gedeporteerd en om zeep gebracht.
Welnee Elias, ik wilde alleen maar aangeven dat de mensen die hier zo vreselijk Nederland lopen af te zeuren, eens moeten nadenken over eventuele andere opties, waarom zou je tenslotte blijven in een land waar niets deugt?

Er zijn inderdaad nog zat landen in de wereld waar men inderdaad niet moet zeuren, want dan zou men wel eens plots van het toneel kunnen verdwijnen, kortom, zo slecht is het hier nog niet.

En als jullie dag in dag uit hetzelfde deuntje op dit forum willen zingen, moet je dat vooral doen, het verliest alleen aan kracht als je maar constant in herhalingen blijft vallen.
Misschien dat het een goed gevoel geeft of zoiets, maar zoden aan de dijk zal het niet zetten vrees ik.
Ik heb eerder het idee dat het averechts gaat werken, waardoor je jezelf in een hoek drukt die je nu juist wilt vermijden.

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Ik heb eerder het idee dat het averechts gaat werken, waardoor je jezelf in een hoek drukt die je nu juist wilt vermijden.
Gelukkig dat jij er dan ook nog bent om ons de weg te wijzen naar onze redding.

Navarre

Sorry Ad, maar ik geef simpelweg een reaktie op reakties op mijn reakties (volg je het nog?). Ik probeer niemand een zetje te geven, helaas worden postings van mensen die niet helemaal in de pas lopen, gelijk als vijandig gezien.
Ach, het houdt het forum levendig zal ik maar zeggen, ik heb een idee over jullie en jullie hebben een idee over een aantal personen die hier hun zegje doen.

Het is alleen moeilijk om een redelijke reaktie te geven op jouw postings, want jouw gemoedstoestand lijkt nog vaker te veranderen dan het weer, maar ik blijf mijn best doen.

Bep K

Ongelezen bericht door Bep K »

Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding :lol:

Navarre

Ik geloof niet dat wij hier in Nederland gekozen hebben om fraude te legaliseren. Volgens mij ben jij in de war met iets anders, wat jij gezien jouw meningen misschien wel te veel hebt gebruikt. Ik zou wat minderen jo'h, ga je weer helder denken...
Dat mag jij geloven ikwaseenbeetjedom, er zijn ook nog mensen die in sinterklaas geloven, dus wat let je?
De rest van je posting kan ik niet zo goed volgen, maar de bedoeling is helder.

Bep K

Ongelezen bericht door Bep K »

Ikwaseenbeetjedom is helemaal niet te volgen.

Om der wille van de smeer, likt de kat de kandeleer en dat is iwebd ten voete uit ;)

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Het is alleen moeilijk om een redelijke reaktie te geven op jouw postings, want jouw gemoedstoestand lijkt nog vaker te veranderen dan het weer, maar ik blijf mijn best doen
Mijn gemoedstoestand loopt niet over van geluk, en maakt mij enkel nog oplettend voor dingen die mijzelf aangaan.

Ik probeer momenteel alles om het vege lijf te redden incl toenadering met dexia(ja geloof het of niet).

Kan niet zeggen dat de D regeling voor mij veel licht opleverd zelfs niet na aangeven van dan maar te stoppen met rechten en dat ze de inleg dan maar houden scheelt hun ook advocaatkosten.

Ja dat kan maar uw BKRnotering blijft helaas staan omdat wij de vernietiging door uw partner niet erkennen.

Via andere financiële instellingen wordt ik eerst blij gemaakt en dan 14 dagen later weer teruggefloten.(contact gezocht met dexia misschien?) Dan sta je weer met je rug tegen de muur.

En dan lees ik jou optimisme over dexia,s regelingen.
En zakt opnieuw mijn broek af over het gemak waarmee jij propaganda voert voor dexia.

Ik heb nu weer teveel gezegd over mezelf
Maar misschien helpt het een beetje jou enthousiasme te temperen.

Liefs Ad

Navarre

En dan lees ik jou optimisme over dexia,s regelingen.
Maar je probeert nu toch zelf ook om tot een regeling met Dexia te komen?
Ja dat kan maar uw BKRnotering blijft helaas staan omdat wij de vernietiging door uw partner niet erkennen.
met alle respect, maar was het dan toch niet beter geweest om het advies van SLV destijds op te volgen?

Van Dalen

Navarre is hier alleen maar om te sarren.

Navarre

Sorry? van Dalen probeer mij niet van iets te betichten waar je zelf nogal in uitblinkt, ik geef simpelweg mijn mening.

Van Dalen

Jouw mening kan de strijdbare gedupeerden gestolen worden. Die gaan door tot de overwinning op Dexia.

Navarre

Jahaaaaaaaa natuurlijk van Dalen, alle succes gewenst hoor....

Gesloten