CU tot nooit
Einde verhaal voor heden
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Geplaatst op 25 Mei 2006 20:58 door Navarre
In amerika weten ze wel raad met fraudeurs, beter als hier in luilekkerland.
Misschien een idee om te gaan emigreren?
Ieder land heeft zo 'z'n wetten, in een democratie heeft de bevolking daar in beginsel zelf voor gekozen zo ook in Nederland.
Navarre blijft maar bezig...Zeuren kan iedereen, maar als je er zo van overtuigt bent dat het hier niet deugt, is het misschien beter als je vertrekt, hoef jij niet meer te zeuren en hoeven mensen die het wel ok vinden hier, niet meer dat eeuwige gezeur aan te horen.
Welnee Elias, ik wilde alleen maar aangeven dat de mensen die hier zo vreselijk Nederland lopen af te zeuren, eens moeten nadenken over eventuele andere opties, waarom zou je tenslotte blijven in een land waar niets deugt?Wat is anders je volgende stap Navarre ? Bek houden, anders gedwongen vertrek ?
Net als in de jaren 30. Wie zeurt of niet wil zoals de machthebber dat wil, wordt dan maar gedeporteerd en om zeep gebracht.
Gelukkig dat jij er dan ook nog bent om ons de weg te wijzen naar onze redding.Ik heb eerder het idee dat het averechts gaat werken, waardoor je jezelf in een hoek drukt die je nu juist wilt vermijden.
Dat mag jij geloven ikwaseenbeetjedom, er zijn ook nog mensen die in sinterklaas geloven, dus wat let je?Ik geloof niet dat wij hier in Nederland gekozen hebben om fraude te legaliseren. Volgens mij ben jij in de war met iets anders, wat jij gezien jouw meningen misschien wel te veel hebt gebruikt. Ik zou wat minderen jo'h, ga je weer helder denken...
Mijn gemoedstoestand loopt niet over van geluk, en maakt mij enkel nog oplettend voor dingen die mijzelf aangaan.Het is alleen moeilijk om een redelijke reaktie te geven op jouw postings, want jouw gemoedstoestand lijkt nog vaker te veranderen dan het weer, maar ik blijf mijn best doen
Maar je probeert nu toch zelf ook om tot een regeling met Dexia te komen?En dan lees ik jou optimisme over dexia,s regelingen.
met alle respect, maar was het dan toch niet beter geweest om het advies van SLV destijds op te volgen?Ja dat kan maar uw BKRnotering blijft helaas staan omdat wij de vernietiging door uw partner niet erkennen.