LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Op roep aan cliënten van Dunne Witholt Golterman uit Rdam

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
miena
Berichten: 81
Lid geworden op: 20 apr 2006 19:53

Re: Op roep aan cliënten van Dunne Witholt Golterman uit Rdam

Ongelezen bericht door miena »

Is er bij Pay-back niemand anders die de Nederlandse taal beheerst :lol:

Pieter waarom mag jij de spreekbuis zijn van deze duistere club :P

Van Dalen

Re: Op roep aan cliënten van Dunne Witholt Golterman uit Rdam

Ongelezen bericht door Van Dalen »

Met een groot verschil: Dexia vecht tegen de bierkaai want het recht zal zegevieren.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Op roep aan cliënten van Dunne Witholt Golterman uit Rdam

Ongelezen bericht door Pieter »

Het lijkt me logisch dat Dexia er alles aan doet om zich te verweren, hadden jullie anders verwacht ofzo?
Nee, ik verwacht niet anders meer van Dexia. En in het verlengde hiervan ben ik het met je eens dat men op het ergste moet voorbereiden. Met andere woorden scenarios wat hier op dit forum bersproken wordt geven een indicatie wat eventueel ten brede wordt gebracht. Dus wat dat aangaat heeft dit radar forum, waar het vaak hard tegen hard gaat, een grote waarde. Felle tegenstanders en felle voorstanders geven hun visie. Het meeste wordt overigens geleerd uit de aldan wel of niet felle tegenstand en daarvoor ben ik deze posters zeer erkentelijk door het bezien vanuit ander oogpunten.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Op roep aan cliënten van Dunne Witholt Golterman uit Rdam

Ongelezen bericht door Navarre »

Wanneer iedereen elkaar napraat zal het blikveld klein blijven Pieter, maar dat onderken je gelukkig ook.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Op roep aan cliënten van Dunne Witholt Golterman uit Rdam

Ongelezen bericht door Pieter »

:roll: inderdaad Navarre, ik ben het met jouw bovenstaande stelling helemaal mee eens. Ik zou er aan willen toevoegen: Blind staren op het eigen gelijk leidt uiteindelijk tot grote teleurstelling.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Op roep aan cliënten van Dunne Witholt Golterman uit Rdam

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Blind staren op eigen gelijk, is de meest voorkomende angel

Daar hebben dus de meesten last van.

Helaas!!!

Ik papegaai nu trouwens, maar dat komt ook erg vaak voor helaas!!!!

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Op roep aan cliënten van Dunne Witholt Golterman uit Rdam

Ongelezen bericht door pluutje »

Geplaatst op 27 Mei 2006 01:22 door miena


--------------------------------------------------------------------------------

Is er bij Pay-back niemand anders die de Nederlandse taal beheerst

Pieter waarom mag jij de spreekbuis zijn van deze duistere club

Jou bericht heeft o.a. ook niet veel inhoud! :oops:
Laatst gewijzigd door pluutje op 27 mei 2006 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.

miena
Berichten: 81
Lid geworden op: 20 apr 2006 19:53

Re: Op roep aan cliënten van Dunne Witholt Golterman uit Rdam

Ongelezen bericht door miena »

Laatst aangepast door Pieter op 27 Mei 2006 00:36, in toaal 14 keer bewerkt
:wink: :lol:

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Op roep aan cliënten van Dunne Witholt Golterman uit Rdam

Ongelezen bericht door Elias »

Elias dus als ik het goed begrijp, ga jij zo een proces beginnen tegen je raadsheer. Best wel slim
Tja Vermeerke, het hoeft niet altijd perse een extreem duur schilderij te zijn om het zekere voor onzekere te nemen en het aan 2 iplv 1 haak op te hangen..... 8) :lol:

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Op roep aan cliënten van Dunne Witholt Golterman uit Rdam

Ongelezen bericht door Piet »

En weer wordt een topic vakkundig om zeep geholpen door niet ter zake doende reacties.
Figuren, nu met namen als Navarre, Mina en fonie slagen er keer op keer in om topics over een bepaald onderwerp volledig te verknallen met hun reacties.
Waar ging deze topic ook al weer over:
Op roep aan cliënten van Dunne Witholt Golterman uit Rdam
Vandaag viel er een verrassing in de bus, namelijk een brief van mijn advocaat met daaraan gekoppeld een stevige rekening, waarom is dat een verassing kunnen jullie je afvragen een advocaat zal toch ook betaald moeten worden.
Ja dat klop natuurlijk, maar het is een verassing omdat ik met deze advocaat een afspraak maakte dat de zaak tot aan de eerste aanleg niet meer zou bedragen dan 1700 euro te voldoen via een voorschot
dat heb ik dan ook gedaan toe de zaak eenmaal was gestart in 2004 wel te verstaan nu valt er een rekening inde bus van 2.292,15 euro die alsnog zou moeten voldoen dat betekend dus dat het bedrag zou zijn opgelopen tot meer dan 4000 euro nou dat is even schrikken en ik ben het natuurlijk niet eens met deze gang van zaken een klein bedrag van gemaakte kosten die het bedrag misschien zou kunnen doen oplopen tot totaal 2200 euro exl.btw zou ik nog kunnen billeken mar dit gaat mij toch echt te ver, waarom geen tussentijdse rekeningen en ook geen opmerkingen dat de bedragen hoger zouden kunnen uitvallen .
Waarom dit verhaal hier op het forum?
Wel omdat ik een oproep wil doen of er meer cliënten van “van Dunne Witholt Golterman”
deze ervaring hebben.
In de begeleidende brief wordt vermeld dat de rekening versneld wordt ingrediënt omdat mr. A.w.Witholt is overleden.
De advocaat waarmee ik in eerste instantie te maken had was Mw. Mr. Dr.M.J.Sjoerts die naar haar vertrek de zaak overdroeg aan Mr. E.P.J. Mazaira
Graag jullie reactie hier indien iemand een zelfde ervaring heeft dan kunnen wij wellicht gezamenlijk iets ondernemen.

Pallu
Wie is ook klant bij dit kantoor en heeft ook slechte ervaringen?
Wil je dit niet via dit forum doen, mail dan naar [email protected] en ik zorg voor het doorsturen van je e-mail naar Pallu.
De advocaat is verplicht om de rekening te specificeren.
Ben je het niet met de rekening eens, neem contact op met de advocaat en vraag om uitleg.
Kun je het niet eens worden, dan is er een mogelijkheid om een klacht in te dienen.
Meer informatie hierover staat op de website www.advocatenorde.nl
Met name hier: http://www.advocatenorde.nl/algemeen/pr ... vocaat.asp
Het kantoor Van Dunné Witholt Golterman Advocaten is niet het enige kantoor in Rotterdam waar problemen zijn met de rekeningen.
Ook bij Kneppelhout en Korthals uit Rotterdam waren vorig jaar problemen gerezen over te hoge rekeningen en het niet nakomen van afspraken.
Het is goed dat er op de diverse forums melding wordt gemaakt over deze problemen met advocaten.
Voor diegene die nog op zoek zijn naar een advocaat weten dus bij wie zij NIET moeten zijn.
Daarnaast kunnen meerdere klanten met hetzelfde probleem bij hetzelfde kantoor samen een sterkere vuist maken.
Belangenbehartigers kunnen deze informatie ook gebruiken m.b.t. het aanbieden van advocaten op o.a. de website.
Beide kantoren komen niet voor op de lijst van advocatenkantoren die op de website van PAL staat.

Groeten,
Piet

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: Op roep aan cliënten van Dunne Witholt Golterman uit Rdam

Ongelezen bericht door pallu »

L.S

Na overleg met de advocaat is alles op zijn pootjes terecht gekomen
het lijkt mij duidelijk als er iets positief te melden valt dat ik dat dan ook hier wil laten weten.
Alles is terug gedraaid naar de afgesproken bedragen.

proficiat voor Dunne Witholt Golterman uit Rdam dat ze dit misverstand uit de weg hebben geruimd
Het foutje was onstaan doordat er een andere advocaat op de zaak was gezet die even niet goed had opgelet.

pallu

Gesloten