Mooie woorden, SpaarExtra, WinstverTiendubbelaar, waarom zetten ze er niet op Verlies100%Dubbelaar!
Dan pas is het geen misleiding.
Dexia heeft zelf wel zijn schaapjes op het droge, het zijn Supergeldzuigers, alles pakken ze, en zorgplicht kennen ze niet!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Post Dexia ook op dit forum?
-
Eugene Cernan
Re: Post Dexia ook op dit forum?
Denk je dat een autofabrikant allemaal plaatjes van dodelijke verkeersslachtoffers in zijn brochures plaatst. Ook oplichting!
Nu maar hopen dat mensen die een landrover hebben aangeschaft straks niet gaan klagen dat dat ding alleen maar rijdt, terwijl hun tuin even groot is gebleven. 
-
Martinvdm
Spaceman on dope...Denk je dat een autofabrikant allemaal plaatjes van dodelijke verkeersslachtoffers in zijn brochures plaatst. Ook oplichting!
-
Van Dalen
Die feydakin bedoelt natuurlijk dat hij Dexia een rover te land vindt. Daar kan ik het volmondig mee eens zijn.
Van Dalen
Daar heb je nogal lang over na moeten denken
Daar heb je nogal lang over na moeten denken
-
Van Dalen
Klopt. En niet alleen dat, ik heb eerst aan een ander moeten vragen hoe en wat ik kon schrijven. Schoffel jij maar fijn verder en vergeet niet het onkruid tussen de stenen voor de deur van Dexia te verwijderen. Dat loopt voor ons iets prettiger wanneer we straks ons geld gaan ophalen.