LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geld terug van Stichting Leaseverlies+overzicht gemaakte kos

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
bram

Re: Geld terug van Stichting Leaseverlies+overzicht gemaakte kos

Ongelezen bericht door bram »

Correctie op vorig bericht:
Lees "genomen" ipv "geworden".
Excuses moi

Jan-Willem

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Rentenier,

Het verlies van veel slachtoffers is zo groot dat ze het niet eens kùnnen nemen. Informeer je eerst goed over wat hier gebeurd is voordat je dit soort crap op het forum zet.

Verder ben ik niet met je eens dat we geen schijn van kans maken. Voorlopig wil Dexia een (weliswaar waardeloze) schikking met de klanten treffen en proberen ze openlijk de schuld van de Legio-zaken op Aegon af te schuiven.

Doen ze dat als ze dat soort zaken als ze van mening zijn dat wij Legio-slachtoffers 'toch geen kans maken'?

Wat je denk je zelf ?

J.W.

Anita

Ongelezen bericht door Anita »

Ooit gehoord dat een aandeel minder dan 0 euro is??
Ik niet, maar wij moeten toch betalen straks..
Ik denk dat we toch samen sterk moeten staan tegen zulke praktijken en wie weet wat eruit komt.

ener

Ongelezen bericht door ener »

Beste rentenier,
Jij hebt mooi kletsen (als rentenier). Onder de gedupeerden die op dit forum reageren zal er waarschijnlijk geen tussen zitten, vandaar dat je je verhaal beter voor je kunt houden. Trouwens blind zakken vullen slaat toch op de zakken van die gladde verkopers neem ik aan, want anders snap je de problematiek van dit forum niet. En hoe kan je de beurs afwachten met een schuld (door die verkopers opgelopen)die je niet kunt betalen? Dat een probleem van NU en niet over drie jaar!

Groeten,
Ener.

Gesloten